minä taas ajattelin
että mitä jos ei ostain ollenkaan toppavaatteita talveksi ?? kun HKIssä asumme. niin tarviiko niitä oikeasti- tai ainakin se aika on tosi lyhyt, että ajattelin jos sitkastelisi joulun yli ja ostaisi vasta tammikuun alussa.
viime talvena tein sellaisen päätöksen että hankin pojalleni 2 goret, eikä yhtään nahkakenkiä. ja oli loistava ratkaisu. nyt ostin mustat kantisgoret ja toiset haen varmaan hulluilta päiviltä. tiedän, minä en myöskään pidä mustasta, mutta valinnanvara on vähissä muutenkin--enkä raaski maksaa yksistä kengistä lähempää satasta (pompiissa olisi ihania mutta niin on heidän hinnatkin). poikien kenkien ongelmana on just toi väritys, ihan kauheita yleensä. stockan myyjä kertoi tänään, kun valitin samasta, että kun kuulemma esim. ruskeat goret ei mene kaupaksi että ihmiset haluavat noita synkkiä värejä pojille!! minä löysin pari vuotta sitten sellaiset beigen vöriset vikingin goretexit, ja oliko viime vuonna viininpunaiset. minusta tosi ihana väri. mutta jos toiset löytyiski sitten kivemman väriset---sieltä hulluilta päiviltä.
entä onko kellään kokemusta LENNEn talvihaalareista- aika vahvan oloiset alaosa- maksoivat 86 euroa bobossa- jos sellaisen ostaisi talveksi? kestääkö 4 v.pojalla?