Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksiviikkoinen oli pudota maahan!

Vierailija
03.10.2007 |

Kävin vessassa ja sillä aikaa 3v isosisko meni sängyn luo ja nosti vauvan syliin (sata kertaa kerrottu ja kielletty asia), tulin paikalle ja säikähdin ja menin ottamaan vauvaa, niin silloin 3v päästi vauvan tippumaan ja minä sain jollain ihmeellä (!!) vauvan kiinni ennen kuin kosketti maata. Eli " putosi" minun syliini. Itki hetken ja nyt rauhallinen (siis vauva).

Voiko tulla jotain vaurioita vauvalle, mietin täällä ihan paniikissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vakuutus, kannattaa käyttää yksityisellä terveysasemalla tutkittavana.

Vierailija
2/4 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei mitään huolta!

Varmasti enemmän säikähti sitä hässäkkää mikä syntyi!

Näissä tilanteissa maltti olis aina paikallaan, panikointi aiheuttaa todennäköisesti isommat vahingot.

Onkos se 3v saanut pitää sitä vauvaa sylissä kun niin kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli pyytämään anteeksi ja sanoi, että kyllä mä nyt aina muistan pyytää äitiä antamaan vauvan syliin silloin kun haluan.

Luulen, ettei käynyt mitään (tuli vaan mieleen kun siitä ravistelusta varoitellaan, että eikö tuossa nyt aivot tms. heilahtanut)

ap

Vierailija
4/4 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se lapsi edes pudonnut! Kaksiviikkoiselle ei tommosesta tule mitään henkisiä vaurioita, turha pelotella.

Ja kyllähän pikkulapset välillä putoavat oikeastikin esim. hoitopöydältä tai sängyltä lattialle, eikä heille käy mitenkään. Pienillä on sen verran pehmeä luusto että se antaa periksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi