Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--Elopainoiset vko 10--

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi pino pystyyyn ja tuloksia odottelemaan:)

Maisulla on kyllä mahtavan hieno pudotus jo takana!! Oma olo on varmasti ihana nyt noin paljon keventyneenä?Mulle ainakin tulee tosi hyvä ja kevyt fiilis jo paristakin kilosta.

Oma tulos

Paino viime viikolla 65,5

Tänään 65,3

Viikkopudotus -200g

kokonaispudotus -1,3kg

Ei mitään huimia tuloksia ja kokonaispudotuskin on mulla vaatimaton kun se on tässä välissä sahannut ylös ja alas,mutta tyytyväinen olen kuitenkin kun on pitkän tauon jälkeen edes vähän tippunut. Mahaa tutkin eilen suihkussa ja se kyllä on pienentynyt selvästi, siis tuo raskauden jättämä lörppö;) Samoin reisistä on lähtenyt kun yhdet piukat housut menee jalkaan, liikunnan ansiosta varmaan enemmänkin kun tuo pudotus on niin vähäistä.

Josko vihdoin ensiviikolla pääsisin sinne 64kg?

Mites muilla samoilla luvuilla pyörivillä neppis ja supermam ainakin?

Toivottavasti sulle ei neppis tule kovin isoa plussaa,mutta täytyy sitä välillä herkutellakin:)

Entä muilla?

Queen

Ps: BB:ssähän on nyt meidän teemaan sopiva viikkotehtävä kun laihduttavat..

Vierailija
2/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupaino 74 kg

Viikkopudotus -400g

Paino nyt 71,9kg

Kokonaispudotus 2,1kg

Toissaviikkoinen repsahdus vierailijoiden vuoksi siis otti kaksi viikkoa korjata! Ihan ruodussa en ole pysynyt nytkään - en pysty vastustamaan jäätelöä!

Ja tänään olemme menossa kälyn luokse - siellä on aina kunnon syömingit etelämaalaiseen tapaan. Ja sen jälkeen on filmifestareiden kokkareet, jonne livahdamme miehen kanssa kahden ja jätämme lapset hoitoon kälylle. Sitä on pakko juhlistaa shampanjalla, sillä tilanne on harvinaista herkkua. Ei siis shanpanja vaan se että lapsille on hoitaja :)

Missäs muut luuraa??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä queen!!!!!ja Vind!!!!

Nyt tulee sitten ensimmäinen plussatulos +400g!!

Nyt julkinen lupaus taas kaikille:Lupaan, että ensi viikolla tulee miinusta!!!!!!Kyllä hävettää,jos joudun tulla plussaa kirjoittelemaan.

Meikäläisen plussat on ihan väärässä paikassa. Raskaustestit sen sijaan kerta toisensa jälkeen miinusta:)krr...

Viikonloppuna on kyllä synttärit, mutta jos otan ihan vähänvaan tarjottavaa.

eli

paino nyt 64.6 kg (kerran ollut jo tasan 64 kg)

Viikkopudotus: + 400g

Lähtöpaino. 68.2 kg

Kokonaispudotus: 3.6 kg

Seuraava tavoite 63 kg (pitäsi olla 64, kun sekin tekee niin tiukkaa)

Tavoite: 60kg

Unelma: 58 kg, joka tuntuu niin epätodelliselta.

Missäs supermam ja kumppanit luuraa?

Vierailija
4/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin viimein pääsen ilmoittamaan hyviä uutisia, miinusta tuli!!!

Lähtöpaino: 82.6 kg (pituus 174 cm)

Paino nyt: 78.6 kg

Viikkopudotus: -700g

Seuraava tavoite: 75 kg

Lopulline tavoite: 68 kg

Lopulta siis vähän miinusta, onhan tässä samassa jo monta viikkoa pysyttykin. Nyt kun vaan sais suunnan pysymään samana, eli ensi viikkoon uusia miinuksia toivotaan, niin itselle kuin muilekin! ;)

-pömppis-

Vierailija
5/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vähenevät elopainoiset!

Vähenevien kilojemme myötä on kyllä elopainoiset itse vähentyneet myös. Kiva NEPPIS, kun vastasit siihen eiliseen kirjoitukseeni. Arvasit ihan oikein, ett on vähän itsekseen höpisevä olo, jos oma kirjoittelu katoaa jonnekin cyberavaruuteen ilman kommentteja.

Meitä aktiivisia kirjoittajia taitanee nyt olla vaan muutama, toki laiharilla elopainoisissa vielä porukkaa on -oisko kuutisen henkilöä? Itse kaipaan suht aktiivista kirjoittelua, käväisen palstalla noin joka toinen/kolmas pvä. Mutta ymmärrän, jos työelämässä olevilla ei aikaa enää meinaa riittää.

SUPERMAM jäi laiharilomalle viime pinossa, koska hänellä oli niitä rikkonaisia öitä lasten kanssa. Entä PULLEROMAMMA, PÖMPPIS ja HÖYRYJYRÄ, varmaan kirjoittelette kunhan ehditte?

No, nyt niitä omia tuloksia:

- painonpudotus 0,5 kg, paino nyt 69 kg

- alkupaino 78,5 kg, kokonaispudotus nyt 9,5 kg

- eka ja toka tavoite menneet, seuraava tavoite se 67,lopullinen jotain 63-64 kg (62 ois mahtava!)

QUEEN, kiitos muistamisesta. Olo on aika energinen ja hyvä reippaan pudotuksen myötä. Mutta mun nykyinen painokin on suhteellista.... Lähenen vasta nyt sun ja Neppiksen aloituspainoa. Se 64, missä Neppis jo pyörii, on vasta kaukaisempaa unelmaa.....Ja samoin sun 65.

Toki oon huomannut -kuten sinäkin- ett mitat on pienenneet ihan käsin kosketeltavasti. Mutta::: vielä löytyy kourallinen vatsamakkaraa (onneks vaan yks kourallinen), samoin jenkkakahvoja ja ratsarireisiä.

Ett en pidä itseäni vielä hoikkana, ja kyllähän sen peilistä näkee omilla silmilläänkin. Se on muuten myös jännä, miten nuo normaalipainon ylärajat ovat muuttuneet. Lueskelin äidillä sellasta 70-luvun lääkärikirjaa. Siinä mun pituisen ihmisen normaalipainon yläraja oli 64!!! Ja nykyisin siis 70,5 kg.

Kyllä tämä tästä. Nyt normaalipainon saavuttamisen myötä paino pudonneekin hitaammin. Laskeskelin tosiaan, että puolen kilon viikkovauhdilla olisin 63 kg joulun jälkeen. Just sopivasti timminä sinne töiden aloitukseen 8.§1. mennessä.

Niin, ja vielä toistelen, ett pidän lauantaina 6.10 laiharilomaa. Siirrän herkutteluhetkeni sinne la-iltaan. Mulla on juhlailta kollegojen kaa, ja meinaan syödä kaloreita laskematta. Ett pikku varoitus seuraavan viikon tulosta varten. Ja myöhemmin tulee 2 juhlailtaa ennen joulua...

Yst terv Maisu

Vierailija
6/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin toivotella nautinnollista a-luokan iltaa (= ilman lapsia) Vindille. Ja Neppis, tiedän tuon tunteen, kun testaa kerta toisensa jälkeen. Ei siinä oikeen mikään lohduta. Sit kun se nappaa, niin tän välivaiheen unohtaa, vaikka se ois pitempikin.

Terv Maisu

Vierailija
7/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiinkin samaan aikaan koneella. Tosi hieno viikkopudotus, onnea. Ota siitä itsellesi tsemppi ja jatka samaa rataa! Maisu

Vierailija
8/25 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nyt aamulla vaakaan puolen kilon miinustuloksen, niin ajattelin tulla raportoimaan. ;) Itsepetostahan se taitaa olla, koska aiemmin olen punninnut keskellä päivää jo monenlaista syöneenä. Jospa nyt siirtyisi punnitsemaan aamuisin, niin ei tulisi ensi viikolla plussaa!

Alkupaino: 88 kg (pituus 177 cm)

Paino tänään: 81,5 kg

Viikkopudotus: 0,5 kg

Alkutavoite: alle 80 kg

Lopullinen tavoite: 70 kg

Tuli muuten mieleeni, että minun ei ehkä kannattaisi tavoitella tuota 70 kiloa, koska en ole oikeastaan koskaan aikuisiällä painanut " luontevasti" niin " vähän" . Jos siihen pääsisisin, melko varmasti en siinä kauaa pysyisi. 75 voisi olla viisaampi tavoite, mutta pidetään nyt tuo 70 vielä voimassa kuitenkin. Pitäähän sitä unelmia olla. 80 kg menee toivottavasti rikki melko piankin. Se olisi jo ihan uskomaton juttu.

Mites Kamiliya muuten, oletko vielä porukoissa? Tsemppiä kaikille, yritetään jaksaa, vaikka yleinen innostuksen ilmapiiri on aika tavalla laantunutkin!

Vierailija
9/25 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luin sen sinun tiistain kirjoituksen. :) Käyn tarkistamassa tämän pinon kyllä yleensä päivittäin. Itsellä vain tuntuu harvoin olevan mitään sanottavaa. Joskus olen itsekin kirjoittanut hännänhuippuna ja miettinyt, että lukikohan sitä kukaan.

Kiitos vielä, kun huhuilet meitä kasaan. Olet kantava voima! :)

Vierailija
10/25 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kuulolla?

t. yliaktivoitunut Höyris

Vierailija
11/25 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan siskot,

on jäänyt tämä palstaileminen vähemmälle, kun ei tämä dieetti jotenkin nyt tunnu luonnistuvan. Kiitti Höyryjyrä, kun huhuilit!

Käyn kyllä aika usein lukemassa, aina ei ole aikaa eikä nyt oikein innostustakaan kirjoitella.

Paino on pyörinyt koko ajan siinä 71-71 kg:n välillä, eli ei ole laskenut jos ei tosin noussutkaan :) Aika vaihtelevasti ovat menneet syömiset: Toiset päivät aikas järkevästi, sitten on tullut taas repsahdettua.. mm. eilen söin juustohampurilaisen... Liikkumassa olen kuitenkin koittanut käydä vähintään kerran pari viikossa. Tosin viime viikko meni sängyn pohjalla flunssassa.

Ajattelin nyt (taas) elvyttää vanhan kuntosaliharrastuksen. Fitness-lehdessä (en ole varma oliko uusin, luin sitä siellä lekurin odotushuoneessa) oli hyvä juttu saliharjoittelusta ja rungot harjoittelulle eri tarkoituksissa (laihduttaminen, lihasmassan kasvattaminen jne.). Eli pitkiä sarjoja pienillä painoilla olisi se mulle sopiva juttu. Siihen alkuun vaikka puolen tunnin kardioharjoitus ja lämmittely, niin tulisi aika hyvä paketti. Eikä olisi aikatauluihin sidottu. Kerran viikossa spinnailua koitan silti jatkaa.

Mites muut, joilla on gradu kesken? Onko edistystä sillä saralla?

Onnittelut muuten mm. Maisulle, aivan mielettömiä tuloksia!

Vierailija
12/25 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosaliharrastus kuulostaa hyvältä. Itsekin menisin tosi mielelläni, jos olisi aikaa muilta harrastuksilta ja joku kohtuuhintainen vaihtoehto. Tilasin juuri kaksi minuuttia sitten puhelinmyyjältä Sport-lehden, jos vaikka saisi siitä jotain potkua - johonkin.

Gradu on muuten täällä työn alla. Sain ohjaajalta ukaasin palauttaa sen ensi maanantaina lopullista tarkastusta edeltävään tarkastukseen, koska se oli kuulemma " niin valmis" . No eipä siinä mitään, viikonloppuna heilutellaan hihoja yötä myöten.

Tsemppiä hoikistumiseen Kamiliyalle ja kaikille!

Vierailija
13/25 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin toi mun paino ei oo kyl nyt liikkunut oikeestaan mihinkään suuntaan. Sain just synttärilahjaks jumppapallon ja sitä oon nyt sitten yrittänyt testailla. Tarvis saada joku kaveriks niin että menis kerran viikossa uimaan tai vesijuoksemaan. Ehkäpä niin sais tätä painoa hilattua alaspäin.

Luin myös rasvanpolttokeitosta, onkohan joku testannut? Itse ajattelin et jos koittais sillä saada huijattua tota painoa alaspäin ja jos siitä sitten sais itselle sellaisen tahdon ponnistuksen saada lisää painoa alaspäin.

Hienoa Maisu780, Pömppis80, höyryjyrä ja muut jotka ootte saanut jo paljon painosta pois.

Jos sitten ens viikolla taas ilmoittaisin painoni.

Terveisin Marial

Vierailija
14/25 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa myös Kamiliya ja Marial,

Kiva kuulla teistä, samoin kaikista, meni tää laihari sit miten meni.

Eikä ollut tarkoitus kenellekään nostattaa hernettä nenään sillä kirjoituksellani, kun kaipailin aktiivisempaa kirjoittelua. Jokainenhan hoitaa tän homman just niin kuin omaan elämäntilanteeseen ja laiharin kulkuun sopii. Mut kiva kun kirjoittelitte.

Kävin eilen vesisateesta huolimatta pyörällä salilla ja salsatunnilla. Tunsin olevani oikeen laiharin sankari Kehä kolmosta iltapimeällä sateessa ylittäessäni. No, mietin kyllä myös, ett onkohan tää ihan tervettä... Mut olipa taas oikea piristysruiske se tanssitunti, sen voimin jaksaa.

Meen pitkästä aikaa kampaamoon huomenna ja sit illalla on ne juhlat. Otan itelleni ihan kunnon kampauksenkin muun hoidon päälle. Kunnon tökötit ja ammattikampaaja, niin kestää iltaan. Jänski sekin, ett kun ulkomuoto muuttuu, niin sitä alkaa miettiä monella muullakin saralla, ett onks toi ja toi asia nyt hyvin. Tukkaväri ja malli taitaa muuttua myös!! Mitähän muuta mä vielä keksin....

Keveet viikonloput muille, ite herkuttelen siis la.....

Maisu

Vierailija
15/25 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaltahan se tuntuu kun muut kaipailee=) Ei ainakaan mulla mennyt hernettä nenään.

Vielä kun sais itsestä oikeen kunnolla irti tän laihiksen suhteen=) No eiköhän tämä tästä taas kun saa hiukan näitä kaiken maailman synttäreitä pois alta.

Mukavaa ja kevyttä viikonloppua kaikille!!

Marial

Yritän kirjoitella vähän ahkerammin taas tänne.. Käyn ainakin ahkerasti lukemassa

Vierailija
16/25 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen tässä nopsaan kun mies nukuttaa tyttöä..joka makuuhuoneesta kuuluvasta kiljumisesta ja kikattelusta päätellen kestää vielä hyvän tovin;)

Maisulla on huomenna juhlat, kivaa:) Nyt kyllä syöt tosiaan ihan ilman mitään morkkiksia kun oot niin onnistuneesti laihduttanut, yksi päivä ei sitä kaada! ..ja rohkeasti uutta lookkia kampaajalla sen kunniaksi:)

Marialille tsempitystä laihikseen!

Mulla on nää vkloput niitä pahoja, viikko meni nytkin tosi hyvin pääasiassa erilaisia salaatteja, rasvatonta maitoa ja rahkaa vedellen, viikon kauppareissustakin selvisin tänään pelkkään pieneen lakupussiin sortuen joka on vielä avaamattomana kaapissa oikein pahan mässyn varalle, mutta sitten se tämän viikon kompastus, meidän äidillä juhlat muutaman viikon päästä kun täyttää pyöreitä ja tänään käytiin juhlapaikalla äidin kanssa maistelemassa ja valitsemassa tarjottavia..kääk:D Erilaisia suolaisia(rasvaisia) piiraita, paria eri täytekakkua, keksejä....Nyt otankin tavotteeksi ne juhlat, että olen siihen asti tiukasti ja siellä sitten herkuttelen surutta..mulla toimi toi ainakin juhannuksen alla kun sain kesäkuussa useamman kilon pois sen voimalla että jussina sitten syön herkkuja..haaveilin niistä irttareista sun muista viikkoja;) Voi miksi pitää olla niin kamala himo kaikkeen hyvään..ääh.

Äidin kanssa ollaan molemmat laihiksella ja tänään meinattiinkin jo niiden suussa sulavien herkkujen äärellä heittää leikillämme kirves kaivoon..ajateltiin että kömmitään vaan yhdessä sänkyyn, syödään siellä telkkaa katsellen kaikki päivät ja aletaan maailman lihavimmiksi naisiksi;D No tämä " houkutteleva" ajatus meni kyllä ohi kun oltiin maistettu joka sorttia ja ällötti jo pelkkä ajatuskin sokerista...

Mä kyllä kans käyn lukemassa tätä päivittäin mutta aina ei tule kirjoiteltua:)

Mukavaa vkloppua!!!

Queen

Vierailija
17/25 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa,täällähän on porukkaa. Tuntuu, että on ihan tippunut kärryiltä. ..:)Mä tykkään kanssa kirjoitella aktiivisesti, mutta nyt oli parin päivän tauko. Tänään paino 64.4 eli tyytyväinen olen. Tänään olen syönyt pullaa, keksejä ym. Mutta nyt tiukka ilta. Tein kyllä rahkaa jääkaappiin, mutta tiedän, että syön sen illalla.

Nyt miehen kanssa saunaan, oli vain pakko kirjoittaa, kun muutkin olivat niin ahkerasti kirjoitelleet. Yritän ehtiä myöhemmin kommentoida juttujanne! Toivon kanssa, että kirjoittelu tästä tihenisi.

Sunnuntaina synttärit ja aion kanssa syödä hyvää, mutta tavoite on syödä kohtuudella ja sehän se vaikeaa onkin:)

Vierailija
18/25 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, eipä ole painonpudotus nyt päällimmäisenä mielessä.

Tämä ja huominen päivä aikaa saada gradu kuntoon ja kuopuksella alkoi viime yönä korvatulehdus... Se nyt oli toki " tiedossakin" , kun rään valumisen alkamisesta tuli viikko täyteen. Tänään käydään lääkärissä, joten jospa se kuurilla menisi melko pian ohi. Taitaa olla meillä putket edessä tämän talven aikana, jos sama tahti jatkuu. Tämä nyt jo toinen tulehdus tälle syksylle, viime talvikaudella oli useampia.

Eilen vietin karkki-iltaa, kun kökötin tässä koneella iltakymmeneen. Muuten olen syönyt, mitä mies on kokkailut :) eli en ainakaan ihmeemmin ole ehtinyt napostelemaan, jos en toisaalta liikkumaankaan. Toiveissa olisi sambatunti tänä iltana, mutta taitaa olla turhan toiveikas ajatus.

Keskiviikolle ei suuria odotuksia, mutta katsotaan. Gradu on ainakin silloin tarkastettavana - viimeistä edellistä kertaa - joten ilon päivä se on joka tapauksessa.

Toivottavasti Maisulla oli kiva ilta eilen ja muilla myös rentouttava viikonloppu!

Vierailija
19/25 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden aloittaminen hoitovapaan jälkeen, opiskelujen lopettelu, laihis ja 3 lasta näyttää nyt olevan sen verran vaikeata, että kaikkeen ei yksinkertaisesti kykene panostamaan täysillä. Jos saisi yöt nukkua yhtäjaksoisesti, niin olisi varmaan 100 kertaa helpompaa, mutta meillä on edelleen yöherätyksiä joka yö ja niinpä sitä on töissä enemmän kuin nukkuneen rukous. Tää lokakuu on töissäkin aika karmea kuukausi, kun tavoiteaikataulut (joista meidän bonukset on kiinni) on asetettu lokakuun loppuun.

Mä olen edelleen laihiksella miten kykenen, tavoitteena edes pitää poissa ne pudonneet pari kiloa, jotka hävisi heti elokuussa, jotta ei tarvitse taas aloittaa paljon korkeammalta. Ykköstavoitteeksi mä nyt kuitenkin joudun laittamaan tuon samperin kirjallisen osuuden tuosta päättötyöstäni... Se on pakko saada valmiiksi vuoden loppuun mennessä, sillä lisää opiskeluaikaa en enää kehtaa anella, vaikka varmaan saisin. Joten pakko jättää kaikki ylimääräinen netissä surffailu ja koittaa sekin aika keskittyä asiatekstin kirjoittamiseen. Olen hengessä mukana, mutta jos alan täällä kirjoitella, mulla menee taas pari tuntia kevyesti, kun luen koko palstan, on kai jokin riippuvuussuhde, kun en kykene ennen lopettamaan.

En siis varmaan raportoi joka viikko, mutta koitan taas marraskuussa laittaa lokakuun kokonaissaldon.

Ja nyt opiskelujen pariin, heippa!

Vierailija
20/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi itse kyennyt laihduttamaan sinä aikana - kirjoittaminen ilman suklaata, no way! Pienet lankeamukset saatte siis heti anteeksi.

Ja töihinpaluu yöherätysten jatkuessa, sekin on koettu! Eikä ollut helppoa. Olen joutunut laittaman molemmat lapset päiväkotiin 3 kk ikäisenä (maan tapa). Esikoista imetin vielä ja tietysti hän oli tissitakiainen öisin, kun raukka ei sitä päivällä saanut. Muutenkin hän oli tosi huono nukkuja, taisi nukkua ekan kokonaisen yön 1v7kk ja ihan oikeasti alkoi nukkumaan yönsä joskus 3,5 v. Silloin olin jo raskaana kakkosesta, eli omia unia ei juurikaan tullut. Kakkonen sen sijaan on ollut hyvä nukkuja, siis öiseen aikaan. Päiväunia tuo on aina kammoksunut.

Mutta kaikesta on selvitty, molemmat ovat jo koululaisia! 3 v on ekaa vuotta esikoulussa ja 7 v tokalla luokalla peruskoulussa. Ja mamma on liian pullea.

KÄYTTEKÖ te VAA' ASSA muuten kuin keskiviikkoisin? Minä en uskalla :-o

Vind

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan