Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--Elopainoiset vko 10--

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä fiiliksiä alkavalle viikolle,

Olinpa ihan fiiliksissä sen lauantai-illan juhlan jälkeen. Mites te muut juhlijat ja herkuttelijat?

Tukka ja minä muutenkin olin sen verran tälläytynyt ja muuttunut lauantai-iltana, ett entinen työkaveri ei oikein tunnistanut alkuun. Ja toisen kaverin mies ihmetteli, ett ootpa kadottanut itestäs aika paljon. Tän verran hehkutan, tottakai se tuntui kivalta.

Söin hyvin, ilman kalorilaskentaa ja nappasin nelisen lasia viiniäkin. Ja jatkoille mentiin sitten muutamaksi tunniksi jorailemaan. En oikeen ees muista, milloin viimeks kävin. Tais olla keväällä tyyliin ' kaksi tuntia poissa vauvan luota' ... Käykäähän tekin, jos vain pääsette, hyvä kun pää tuulettuupi...

Vind, Mä käyn vaa' alla maanantaisin vähän vakoilemassa, ett mihin suuntaan paino on menossa. En uskalla ittekään useammin, kun tosiaan tuntuu, ett nestetilanne, aiemmat treenaukset ja tietysti syömiset voi äkkiä tehdä puolenkin kilon eroja. Epistäää..... Nooo, näkeehän sen tilanteen sit pitemmällä aikavälillä.

Ja teille tsemiä pitää paino hallinnassa/lievässä laskusuunnassa, joilla on kaikkea muutakin samaan aikaan tekeillä. Voimia.

Punnitsemisiin, Maisu

Vierailija
22/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onmennyt sunnuntai ja eileinen ihan päin....Sunnuntaina paljon täytekakkua, 3 pullaa 2 palaa toscakakkua,keksejä, karkkeja jne.No eilen illalla sitten 2 palaa kääretorttua ja 3 pullaa. Viikonloppuna taas edessä tuparit... Että tökkii niin pahasti nyt.

En uskalla käydä keskiviikkona puntarissa ja tavoitteeni on, että silloin harvoin kuin syön hyvää, niin söisin sitä kohtuudella! Eilenkin vedin menemään kuin bulimikko. Jos sitten 17 pv olis se tasan 64! että se siitä julkisesta lupauksesta,enää ei sekään auta!

Miksi tää on nyt niin vaikeaa...Tosin olen nukkunut tosi huonosti viimeiset yöt...mutta nyt taas lenkille. Voi sitä tunnetta, kun on lenkillä ja tietää painonsa olevan pohjalukemissa.....

Nyt piti vähän purkaa omia tuntojaan ja kiitos jo etukäteen, jos joku jaksaa tsempata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että maisulla oli mukavat juhlat!!:)

Neppis: Sullahan on mennyt hyvin tähän asti, ei toi tätä sun laihista nyt voi eikä saa kaataa:) Mä kyllä kans herkuttelin lauantaina kun söin miehen kanssa jädepaketin puoliksi..siis puoli litraa kermajäätelöä:-O

Noo..muuten oon kyllä taas syönyt kevyesti, puntarissa en oo käyny mutta tuntuu ettei paino oo pudonnu:/ Tällä vauhdilla mä oon ihanne painossa joskus keväällä 2012;)

Meillä kuumeillaan tosiaan vauvaa kovasti ja tuntuu että mitä kovemmaksi se kuume yltyy niin laihis motivaatio laskee..eikä sen pitäis olla niin!Jos tässä sattuu raskautumaan niin täytyy kyllä edelleen hiukan katsoa mitä suuhunsa laittaa tai on kohta taas uuden laihis projektin edessä..toinen millä " annan" itselleni luvan herkutella on ajatus että tässä nyt kuitenkin ollaan jo loppusuoralla eikä mun välttis tarvitse enää niin kovasti laihduttaa..pöh ja höpsis..sit syömisen jälkeen on oikeen kamala läski olo ja vakuuttelen itselleni että on aivan ehdottomasti laihdutettava vielä.

Mutta siis en luovuta ja kyllä tämä vielä tästä.

Huonosti nukkuvien äideille jaksuja, meidän neiti nukkui ensimmäiset kuukaudet vartin torkkuja kellon ympäri ja vielä kymmenkuisenakin heräili keskimäärin kymmenen kertaa yössä..nyt on meno hieman rauhoittunut mutta yhtään kokonaista yötä ei meilläkään ole nukuttu.

Queen

Vierailija
24/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Kiva, ett kirjoitellaan näin ahkeraan, vaikka huomenna on jo uus pino.

Tsemppaan sua Neppis kuten jo Queenkin teki. Vaikka sä olisit syönyt ne kaksi päivää herkkuja kertomasi mukaan, niin ei niistä yhteensä tule kuin joitakin tuhansia extrakaloria. Ihan oikeesti. Queen, samoin kermajäätelöpaketin puolikas tai vaikka koko paketti ei tee vielä mitään. Unohtakaa elikkä antakaa itsellenne anteeksi ja painakaa uudestaan eteenpäin taaksepäin vilkuilematta...

Välillä tää vaan on vaikeempaa ja sitähän on kiusauksille altis. Siis jokainenhan repsahtaa joskus, se suorastaan kuuluu laihariin. Tärkeintä on, ettei jää tuleen makaamaan (sanoisi mieheni...)

Nyt vaan jätät Neppis mässäilyt tällä erää tähän ja pistät pullat pöydälle eikä suuhun. Ite mietin vielä sitä, ett sähän kulutat liikkuessasi tosi isoja määriä kaloreita. Pari tollasta raskasta tuntia iltaan, niin eikös se kuluta 700-1000 kcal, vähän riippuen tunneista. Ja aerobinen harjoitushan kuluttaa hiilareita. Sä tunnet asian paremmin, mut eikös tollasen treenin jälkeen joudukin palauttamaan hiilarivarastot, kun mainitsit niistä iltaleivistä ja piirakoista aiemmin. Yrität vaan lannistumatta syödä hallitummin niitä hiilareita....

Nyt sun itsehillintää vaan koetellaan vähän enemmän, mutta kohta asiat on jo kivemmin.

Tsemppiterkuin, Maisu

- yöheräilijän äiti kanssa, vaikka pikkumies jo 1v 3 kk....

Vierailija
25/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina sitä unohtaa jotakin, hitsi, haluun ne aivoni takaisin.....

Kiitti Pulleromamma, kun kertomiesi kiireiden keskellä jaksoit tehdä sen yhteenvedon!

Maisu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme