Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiplaako ja kouriiko muidenkin miehet koko ajan??

Vierailija
02.10.2007 |

Meillä meinaan tekee. Melkein joka kerta kun kävellään toistemme ohi pitää tissistä tai jostain puristaa. Jos tiskaan tai jotain niin tulee rynkyttää taakse. Heiluttelee vehjettään ja kutittelee. Toisaalta tiedän tästä että rakastaa mua oikeesti ihan älyttömästi, mutta toisaalta se rasittaa ihan kamalasti, kun se on joka päiväistä enemmän tai vähemmän.

Löytyykö kohtalotovereita???:)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei lasten nähden tietenkään, mutta eipä niitä tärkeitä asioitakaan voi puhua lasten kuullen)

Vierailija
2/16 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ostakaa tiskikone niin ei tarvi seistä siinä rynkytettävänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän siltä että rynkyttää kaikkea liikkuvaa

Vierailija
4/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina en jaksa. mut yleensä se on vaan kivaa olla haluttu.

Vierailija
5/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään olla myös haluttu mutta en kourittu :-)

Vierailija
6/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hetken vaikeeta suhteessamme ja tuo hiplailu loppui. Tuntui ihan kamalalta kun toinen ei halunnutkaan koskea enään, ei ollenkaan. Pikkuhiljaa suhteemme selvitessä taas nämä tavatkin palasivat kuvioon ja nyt pitäs vaan osata nauttia siitä eikä vain valittaa... Mutta ihminenhän ei taida koskaan olla tyytyväinen:)

Ja onhan se tosiaan ihanaa tietää olevansa haluttu,nytkin vaikka ihan viimeisilläni raskaana 20 ylimääräisen kilon kanssa olen...

ap

Vierailija
7/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sitä on jäänyt ihan kaipaamaan. No, nyt se on taas alkanut.

Kai sitä pitää vaan olla tyytyväinen tuohon neanderthalilaiseen..

Vierailija
8/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen viimeisillään raskaana toivoisi hellyyttä ja koskettelua, vaikka sitten vain ohimennen hiplaten tai kourien. Miehellä on aina muuta tekemistä, tai sitten on liian väsynyt. :(

Epäilen kyllä ettei sitä vain kiinnosta. (En tiiä kiinnostaisko muakaan tämmöstä tankkilaivaa hiplata)

Vierailija
9/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se naisen halveeraamista ja esineellistämistä jos kourii mennen tullen.

Lapseni kummisetä on tuollainen kourija, ja se ällöttää mua aivan tajuttomasti. Kun mekin tapaamme, niin ensimmäiseksi kun hän tervehtii MINUA, niin siihen liittyy joka ikinen kerta seksuaalista viritystä HÄNEN puoleltaan ja oman mieheni nähden. YÄKKK!!!!!!!!

Vierailija
10/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoh hoijaa, polta nyt vielä rintsikkas samalla.

Vierailija
11/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkemalla itseni toisen luo ja se alkaa tympiä kun itse saa aina olla aloitteen tekijänä. :(

Raskaana olen minäkin, mutta tämä ei liity siihen...

Vierailija
12/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan meidän välinen juttu. Kyllä varmasti on miehiä jotka kaikille naisille ehdottelee,flirttailee ja éhkä jopa koskeekin. Meillä tämä on enemmänkin sellaista hellyttelyä, miesmäistä tosin. Mulle riittäisi halaus ja pusu silloin tällöin päivän aikana, mies haluaa osoittaa tunteensa vähän toisin.

Mutta ajattelee ken tahtoo ja mitä haluaa, mielummin varmaan jokainen ottaisi koskevan kuin karttelevan miehen kuitenkin

ap

Vierailija
13/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 13

Vierailija
14/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huitaisisin paistinpannulla. Taitaa olla vielä ihan kakara? Opeta sille hellimistä ja halimista.

Jos joku kouraisisi tissistä noin vain, tappaisin. Esileikki ensin, sitten saa kouria mitä haluaa.

Kasvatappas nyt sitä tolloa vähän!!!

Vierailija
15/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä huitaisisin paistinpannulla. Taitaa olla vielä ihan kakara? Opeta sille hellimistä ja halimista.

Jos joku kouraisisi tissistä noin vain, tappaisin. Esileikki ensin, sitten saa kouria mitä haluaa.

Kasvatappas nyt sitä tolloa vähän!!!

Vierailija
16/16 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuollaista en suvaitse lainkaan. Haliminen on eri asia kuin kouriminen. Paistinpannusta voisi tulla jos mieheni tuollaista yrittäisi.

Setäni tekee tuota aivan julkisesti, eli kävelee vaimonsa luo ja lypsää kädellään rintaa ja toisella hamuaa haaroväliä. Kaikki seisovat aina monttu auki että kuinka tuo kehtaa. Se on järkyttävän näköistä kuusikymppisillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän