Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähdenkö lapsen kanssa uimahalliin vai en? Ehtona oli, että nukkuu päiväunet...

Vierailija
02.10.2007 |

Makoili vaan sängyssään eikä nukkunut. Tiedän, että lapsi nukahtaa autoon uimasta pois lähtiessä, jos sinne lähdetään ja koko ilta menee ihan sekaisin. Toisaalta lapselle viikon kohokohta, niin onko reilua viedä se häneltä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole johdonmukainen. Väsyneenä lapsi voi esim liukastua uimahallissa.

Vierailija
2/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi minusta reilua lähteä. Eihän kukaan voi sitä itse päättää, saako unta vai ei. Siis jos olet luvannut sen uinnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin. Hänhän rauhoittui ja makoili päiväunien ajan. Ei se uni käskemällä tule. Ajattele, millainen kohokohta se uiminen on lapselle, niin kuin itsekin sanoit. Olisi julmaa viedä sitä häneltä pois. Kun kuitenkin on täyttänyt ehdon niin, että päiväuniaikaan on levätty, eikä riehuttu.

Vierailija
4/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi kerran makasi nätisti sängyssään, niin eihän sille mitään voi, jos ei uni tule. Ei kukaan voi pakottaa itseään nukahtamaan, eikä siitä nukkumattomuudesta siis voi rankaistakaan. Eri asia, jos lapsi olisi kiukutellut ja kieltäytynyt menemästä makuulle.

Vierailija
5/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni kanssa olen tehnyt saman jutun, eli lupasin uintireissun jos nukkuu päikyt. Ei saanut unta mutta lepäsi sängyssä puolitoista tuntia ja ansaitsi kyllä mielestäni uinnin erittäin hyvin.



Siinä tapauksessa en olisi mennyt jos olisi kiukunnut ja kieltäytynyt unista tms.

Vierailija
6/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi makasi sängyssä niin pitää viedä uimaan. Uni ei aina tule