diane novaa syövät...
Alotin diane nova pillerit ja naama on ihan täynnä näppyjä. tätä voi jo sanoa akneksi..niin eikö juuri tuo pillerimerkki auta siihen?kuinka kauan kestää että nää finnit lähtee? en kehtaa enää liikkua ilman meikkiä on niin paha. olen 1 laatan syönyt vasta
Kommentit (14)
Se on matalahormoninen, ja sitä saa syödä vuosikaudet. Ei se ole mitään myrkkyä.
Ja alkuperäiselle: mulla alkoi toimia oikein vasta kun olin syönyt puoli vuotta. Sitä ennen olin aika paha ilmestys.
Kyllä siinä muutamia kuukausia menee ennen kuin iho alkaa parantua, mutta minulla on pillereiden lopettamisenkin jälkeen iho pysynyt hyvässä kunnossa.
2-3 kk meni ja iho oli puhdas.
Olen syönyt 12 vuotta, pelkkää positiivista sanottavaa.
Miksi ihmisten täytyy vastata kaikkiin viesteihin vaikkeivat itse asiasta tietäisi yhtään mitään. Aiheutat pahaa mieltä ja väärää tietoa ap:lle.
Diane Nova on juuri matalahormoninen pilleri joka on mitä sopivin akneiholle. Itselläni iho ei ole ollut koskaan niin sileä ja tasainen kuin ko. pillereiden aikaan (söin Diane Novaa 10v.). Kävin säännöllisesti gynellä perustarkastuksissa ja kertaakaan ei gyne kehottanut lopettamaan ko. pillereitä, eli mistähän kolmonen tietonsa nappaaa, kun on erimieltä jopa lääkäreiden kanssa.
Lopetin, koska perustimme perheen ja nyt odotankin kuin kuuta nousevaa, että pääsen taas hoitamaan ihoni kuntoon Diane Novalla (jota lääkäri myöskin suositteli).
Odota ap rauhassa, kyllä ihosi paranee kunhan vähän aikaa vielä kuluu.
Olen myös syönyt diane novaa 10v, tosi tyytyväinen olen.
jossa oli kaikkien(?) Suomesssa saatavilla olevien pillereiden hormonimäärät. Taulukossa oli kaksi janaa/per pillerimerkki, eli kummankin niissä levan hormonin määrä havainnollistettu.
Diano novissa oli suurimmat pitoisuudet, ei ola pakko uskoa, mutta kysykää lääkäriltänne...! Ja by the way, gynekologini sanoi, että DN:t ovat nimenomaan tarkoitettu nuorille joilla on aknea, muille niitä ei edes pitäisi määrätä. Niin, ja niitä ei tosiaan suositella syötäväksi kun muutama vuosi, minkä jälkeen " akne on ohi" ja voi vaihtaa " tavalliseen" pillerimerkkiin.
Pakko ei ole uskoa, itse tiedän attä kertomani on faktaa. Kehoitan tosiaan jokaista kysymään omalta lääkäriltää kirjoitanko totta vai valehtelenko tässä...!
(Ja kysykää nimenomaan gynekologilta, joku tavallinen juuri valmistunut yleislääketiteen tk-lääkäri ei välttämättä tiedä pillereistä mitään...!)
Minulla nimenomaan auttoi akneen kyseinen pillerimerkki.
että kuulemma voi aiheuttaa lapsettomuuttakin. Et tuollaista myrkkyä en kyllä kovin pitkään söisi.
" Diane Nova on ns. pieniannoksinen hormonivalmiste, koska se sisältää vain vähän hormoneja.
Mulle nämä pillerit on sopineet hyvin, ei mitään sivuoireita. Niitähän ei mun käsittääkseni määrätä muuten kuin jos on jotain hormonihäikkää tms.
Olen huomannut, että kuinka moni lääkäri ja gyne voikin olla eri mieltä samasta asiasta! Varsinkin kun kyseessä on jokin lääke. Ja vielä farmanomikin voi sanoa jotain mikä kumoaa kaksi edellistä!!
Jokainen uskoo mihin uskoo. Ihmisiähän nekin vain on.
Ja näyttää siltä että monille on sanottu niiden olevan matalahormonisia ja voi huoletta käyttää vuosia. Kun taas sinulle oli sanottu toisin...!
Akneen Diane ei ole vaikuttanut helpottavasti, joten olen joutunut käymään ihotautilääkärillä aina välillä. En silti haluaisi vaihtaa merkkiä toiseen, koska Diane on muuten toiminut tosi hyvin!
Käytin dv:tä noin 7 vuotta. Jätin kesken listan, kun päätimme miehen kanssa yrittää lasta.
Ja kas... Ei mennyt kuin neljä kuukautta kun olin jos raskaana!!!
Vieressäni kohta kaksi vuotias vesseli =)
Diano nova
Yasmin
Harmonet
+muita pilleri merkkejä joita tiedätte. Pääsette pillereiden tuoteselostuksiin, joista voitte vertailla hormonipitoisuuksia!
Siinä on moninkertaiset määrät hormonia mitä muissa e-pillereissä. Harvemmin akne kai puhkeaa pillereiden aloittamisen jälkeen, mutta monella on naama kukkinut kamalan näköisennä pitkään lopettamisen jälkeen...
Kannattaa myös muistaa, että Diane novaa ei suositella syötävän kun max. muutama vuosi.