Romanttisinta, mitä mies on sanonut sinulle sängyssä?
Mitäs siihen sanotte? Toi miesten epäromanttiset lausahdukset näyttää olevan pisin ketju koko puljussa XD
Kommentit (16)
3 menee enemminkin irstauden puolelle, ei tuollainen kielenkäyttö kyllä mitään romanttista ole.
mikä on lässytystä ja mikä irstailua.
rakastavansa minua. Meillä on molemmilla tärkeää, että rakastelussa on tunne mukana. Ikinä en ole nauttinut rakastelusta kenenkään kanssa niin paljon kuin miesystäväni kanssa. Uskon että rakkaus tekee siitä niin ainutlaatuista.
Muulloin en näe mitään syytä sanoa sitä. Minulle kai rakkaus on yhtäkuin seksi. Hyvä seksi saa tunteet pintaan.
Vierailija:
Viikonloppuna miesystäväni sanoi juuri ennen orgasmia
rakastavansa minua
Vierailija:
Muulloin en näe mitään syytä sanoa sitä. Minulle kai rakkaus on yhtäkuin seksi. Hyvä seksi saa tunteet pintaan.
seksin aikana. Toki allekirjoitan, että hyvä rakastelu tuo tunteet pintaan, mutta kuulostaa aika pinnalliselta, jos rakkaus on yhtäkuin seksi.
-9-
Ei se pinnallista ole, vaan totta miehelle, että rakkaus = hyvää seksiä.
Voidakseen rakastaa, miehen täytyy saada hyvää seksiä. Voidakseen harrastaa hyvää seksiä, naisen täytyy rakastaa. Vanha totuus.
soittelimme pari kk ennen " ekaa" kertaa ja sain rakkauden tunnustuksen ennen sitä (nyt joku ajattelee, että juu juu on vedätetty sänkyyn...). Eli hän uskalsi ottaa riskin, vaikka ei ollut rakastellut kanssani. Ja kertoo muutaman kerran viikossa rakastavansa minua. Se tuntuu kivalle. Harva suhde kestää ilman seksiä tai jos se on yksipuolista, oli kyse naisesta tai miehestä. Mutta pointtini on se, että mielestäni se ei saa olla rakkauden mitta. Toki pitää muistaa, että ihmiset ovat erilaisia. Ja ok jos naisesi tyytyy rakkauden tunnustuksiin vain sängyssä:). Itse pidemmän päälle kokisin se pinnalliseksi ja ehkä hiukan loukkaavaksi.
Mä oisin onnesta soikeena jos mun mies sanois mullekin noin, miten 3:lle on sanottu!
Romanttisia sanoja ei siis järin paljoa ole sängyssä satanut, enkä kyllä tahtoisikaan.
Vierailija:
Meillä on molemmilla tärkeää, että rakastelussa on tunne mukana. Ikinä en ole nauttinut rakastelusta kenenkään kanssa niin paljon kuin miesystäväni kanssa. Uskon että rakkaus tekee siitä niin ainutlaatuista.
Kun olin mieheni päällä ja mies sanoi yhtäkkiä että sinä olet kaunis.
Aika vaatimaton juttu mutta kun se tuli niin vilpittömästi.
Toinen on että tunnut niin hyvälle =)
Helvetin hienoa, että sä oot mun vaimo.
" tunnut hyvälle" senhän melkein joka mies sanoo kun panee ;P
että olet uskomaton nainen ja teet mut maailman onnillisemmaksi mieheksi. Niin se mieheni totesi kun sai rakastella mua peppuun
N27
kaksi ja puoli viikkoa synnytyksen jälkeen harrastaessamme ekan kerran seksiä että " ei sulla kyllä ainakaan paikat todellakaan oo löystyny, ja tuntuu muuten perkeleen hyvältä"
mulla oli kauheet paineet siitä, että miehellä meniskin himot, mutta meillä kävikin täysin päinvastoin. mieheni himoitsee mua enemmän kuin koskaan ennen :)