Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla pikkufilosofeja kotona?

Vierailija
01.10.2007 |

7-vuotias poikani on jotenkin tosi filosofi. Jokin aikaa sitten hän mietti " kun mä katson tuohon, ei siinä näy mitään. Mutta ei siinä ole ei-mitään, siinähän on ilmaa" .

Isovanhemmat väittävät, ettei lapset ole yleensä tällaisia (lue: minä en ollut sellainen lapsena). Mitäs mieltä te olette?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nykyään sitä mieltä, että apinoista, koska jumala satua. Siitäkin huolimatta, että on käynyt kaksi vuotta srk-kerhossa ja tykännyt tosi paljon. Voi myös pohdiskella, että mihin avaruus päättyy tai mistä ensimmäinen kasvi sai maapallolla alkunsa. Kerta kaikkisen ihana lapsi, ei koskaan tiedä mitä seuraavaksi kuullaan.

Vierailija
2/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset nauravat kuollakseen, kun kuuntelevat meidän poikaa. Poika-parka ei edes tajua, mitä hauskaa hän nyt sanoi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani kohta 6v, on ikänsä ollut suuri filosofi myös! Pohtii ja ajattelee kaikenlaista syvää:)). Minusta ihanaa!

Eivät kaikki lapset ole sellaisia todellakaan. Minulla on paljon sisarusten lapsia, ja vain yksi heistä (poika hänkin) on ollut samanlainen pienenä ja nyt isompana hän on oikein fiksu. Voisin kuvitella että opiskelee itsensä vielä pitkälle.

Jotkut lapset ovat pienenä paljon impulsiivisempia eivätkä pysähdy filosofoimaan ja ajattelemaan asioita sen pidemmälle. Toki kaikilla lapsilla on jonkinlainen kyselyikä muttei samalla tavoin kuin " filosofeilla" :DD.

Vierailija
4/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotias tyttö pohtii sellaisia asioita joita ei minusta niin pienen tarvitsisi vielä miettiä. Kiva toki, että pohtii, mutta ehtisihän sitä myöhemminkin.

Vierailija
5/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka myös harrastaa varsin filosofisia pohdintoja tuon tuostakin. Kyseenlaistaa asiota, ihmettelee. " Miksi lapset ovat niin julmia toisilleen" esim?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi