Lue keskustelun säännöt.
Olen käsittänyt, että raskaana olevien ruumiinlämpö on normaalia korkeampi. Kaksi kysymystä:
01.10.2007 |
1. Onko näin aina?
2. Onko ruumiinlämpö koholla vuorokauden ympäri? Mittasin äsken ruumiinlämpöni ja oli jopa normaaliakin alempana. Onko se siis varmaa, että en ole raskaana? Vai pitäisikö lämpö mitata aamulla? Voiko lämpö laskea iltaa kohden?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla