Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työttömät

Vierailija
27.10.2008 |

Hei nyt mua v...

Sain 2kk karenssia, koska olin työnantajan mukaan kieltäytynyt työstä sekä myös itse toiminnallani aiheuttanut sen etten saanut työtä=(

En ole kieltäytynyt, mutta työnantaja katsoi, etten ole terveydellisen rajoitukseni perusteella sovelias työhön.(työkkärissä on lääk todistukseni) Työkkäriin valehteli että olen kieltäytynyt.

Minun ei olisi saanut työkkärin mukaan kertoa terveydentilastani. Olisi pitänyt valehdella/jättää kertomatta ja jäädä siten saikulle töistä. Outoa moraalia.

Samaisella työnantajalla vaikeuksia saada työntekijöitä. Luulisi työkkärissäkin swytyttävän.

Päätöksestä ei saa valittaa. Ilmeisesti oletetaan, että työtön on epärehellinen ja valehtelee ja työnantajat ovat rehellisiä. Ikinä en ole työstä kieltäytynyt.(työkkärin täti infossa kertoi että kerran voi kieltäytyä)

Olen loukkaantunut verisesti. Itkettää...miksi minua ei uskota.

Vinkiksi muille. ÄÄNITTÄKÄÄ TYÖNANTAJIEN PUHELUT SEKÄ MENKÄÄ TYÖHÖN TERVEYDELLISISTÄ RAJOITUKSISTA HUOLIMATTA JA JÄÄKÄÄ SAIKULLE.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhaastatteluun. Kyllä työkkärin näkövinkkeli on se, että työnantaja on aina oikeassa ja työnhakija työtävieroksuva, jota on rangaistava. Pyydä työmarkkinatukilappunen ja mene sen kanssa johonkin harjoittelupaikkaan, niin et joudu karenssiin.

Vierailija
2/2 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on ristiinnaulittu saatana. Aiheesta lisää keskustelussa "Pyhä Henki on saatana". Suomi24- keskustelujen satanismiosastolla. Vaikka ei ko. väite ole satanismia. Vai onko Jumala satanisti, kun Raamatussa teeskenteli jonkun muun tehneen kaiken pahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi