Lassietec / Lassie g-tec
Hei viisaammat. Mikä ero noilla kahdella on? Cittarissa on g-tec haalari -20%, vastaako lassietecia? Ainakin mainoksen kuvauksessa luki vedenpitävä??? Kun en viisastunut Lassien kotisivuillakaan! Haluaisin siis kosteussuojahaalarin.
Kommentit (3)
Sitten taidan hylätä tuon g-tecin, kun tytöllä on jo yksi " vettä hylkivä" haalari... Oltais vedenpitävää vailla, ettei aina loskakelillä tarttis laittaa kurahousuja. Tuo 47 euroa olis ollut ihan sopiva hinta :)
ja siinä on puvun alaosa supratech-kangasta (Supratech-merkki lahkeessa).
G-Tech pukuhan on kokonaan tuota supratechia.
Mutta meille riittää että puvun alaosa on supratechia jos/kun Lassietec sitten taas pitää paremmin kosteuttakin kuin G-Tech.
Lassietecissa tukevan ja vahvan tuntuista se yläosankin kangas ja kivempi väri joten sen takia päädyin Lassietecciin.
Olisiko tuon G-Techin vedenpitävyys samaa luokkaa kuin Lassien Supratech-haalarin, jota ei paljon enää ole kaupoissa näkynyt?
heippa! Minä myös täällä pähkäilen talvivaate viidakossa, että mikä nyt olisi se paras puku sekä kestävyydeltään kuin kosteudenpitävyydeltä!
Lassietec pitää vettä 3000mm vesipilariarvon verran, eli on todella täysin vedenpitävä, g-tec taas 2000mm joka kestää kyllä kosteutta, mutta ei ole täysin vedenpitävä jos tarpeeksi märässä lutraa.
G-tec haalari on taasen paljon kestävämpää materiaalia kuin lassietec, eli kestää kulutusta paremmin.
Aika saman hintaisia ovat ovh hinnoiltaan, nyt tosin tuo g-tec tarjouksessa. (g-teciin saa 1v. kulumattomuus takuun ;) )
Itse taidan hylätä ainakin reimatecin, koska se ei todellakaan ole kulutusta kestävää! Pojalla menee heti polvet naarmuille niissä, kun taas lassien supratec haalari kesti 2 talvea ja vain pieniä karheumia!
Nyt en itsekään osaa päättää, että mikä lassien puku olisi se paras :/
Myös remua olen miettinyt, se olisi super kestävää ja erittäin vedenpitävää! Onko kokemuksia kellään remusta?
:)