Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Koska kävit viimeksi hammaslääkärissä?

Vierailija
01.10.2007 |

Minä kävin helmikuussa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis pitänyt mennä taas heinäkuussa, mutta ajattelin synnyttä ensin. Muuten saa röntgenkuvia otettua ja niitä ei saatu silloin viimeksikään kun olin myös raskaana. Nyt kun vauva sitten syntyi niin en ole vaan saanut aikaiseksi varata aikaa. Eli tarttis mennä. Mulla on käyntiväli sen 3 vuotta, ei ole koskaan ollut reikiä eikä muutakaan ongelmaa niin tuo riittää...

Vierailija
2/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotta sitten..en uskalla mennä=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
4/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aamulla on uusi aika.

Vierailija
5/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa 2006 kävin suuhygienistillä ja olen siittä asti odotellut reiän paikkaamista, eipä ole kaupungilta tupsahtanut kutsua hammaslääkäriin. Hieno juttu tämä hoitotakuu, juu-u!

Vierailija
6/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli väliä 10 vuotta, kun viimein menin ja nyt on sitten sen seurauksena 3 hammasta juurihoidettu. En vain uskaltanut aiemmin.

T. hammaslääkärikammoinen 8

Vierailija
7/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hampaat on niin hirveet ja syöpyneet,etten kehtaa mennä enää..

Vierailija
8/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin varmaan kuutisen kertaa vuodessa käyn. Hampaat ovat todella huonot, vaikka teen kaikkeni niiden hoitamiseen.

Vierailija
9/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn väh. kerran vuodessa.

Vierailija
10/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä kerrasta ehti tulla pari vuotta täyteen, en pitänyt silloisesta hammaslääkäristä ja uuden etsiminen kesti vähän kauemmin kuin oli tarkoitus. Nyt poistettiin pahasti reikiintynyt viisaudenhammas.

Vierailija
11/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin oloni sankariksi. Joskus parikymppisenä välttelin hammaslääkäria 6 vuotta ja saldona oli sitten mukavat 6 reikää ja yksi juurihoito. Sen jälkeen olen pakottanut itseni hammaslääkäriin vuoden-parin välein. Aina löytyy 1-2 reikää tai ainakin paikan uusintaa.

Vierailija
12/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin suunpuhdistuksessa kävin elokuussa. nyt tarvis varata aika tarkastukseen. t. ex-kammoinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi