Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain tietää että miehelläni on ongelmia...

Vierailija
01.10.2007 |

pahemmanluokan nahkafetissi ja haluaisi pukeutua naiseksi.. Onko tämä kuinka yleistä.. En voi sanoa muuta kun minusta on sairasta ja ero tuli tai tulee.. Muuten ihana mies ja niin ed. mutta minä en tuommoista ymmärrä mitä olette mieltä onko teillä tullut vastaan moista????

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiseksi pukeutuminen olisi mulle liikaa. Ymmärrän toki, että se on yksi fetisseistä enkä sitä millään tavalla tuomitse mutta kyllä mä itselleni tarvitsen miehekkään miehen. Ja vaikka nyt ei koko aikaa naisena hilluisikaan niin en mä omana miehenä voisi enää ko. miestä pitää. Ystävänä pitäisin.

Vierailija
22/28 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ero tulis kyllä niiiiin nopeesti..:(

Näin vaikka ollaan jo 2000 luvulla:-)

Vierailija
24/28 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käyttää usein mun vaatteita. Ihme pervo, pitäisikö lempata pihalle?

Vierailija
25/28 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi suomessa jossa nainenkin yrittää olla enemmän mies kuin mies.

Vierailija
26/28 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kodin hengetär ja (ainakin mieheni mielestä) seksikäs iltaisin hepeneissäni ja piikkikorkokengissäni. Nytkin laitoin punaista huulipunaa ja lakkasin kynnet :) hennosti tuoksuva hajuvettä ja kävimme molemmat kylvyssä

Vierailija
27/28 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olisin järkyttynyt. Täytyisi kyllä hetki miettiä, mitä siihenkin sanoisi. Mutta tuskin se meidän parisuhteeseen mitenkään vaikuttaisi. Todennäköisesti saisi silti fantasioida yksinään, mutta jos ei sitä kestäisi, niin ehkäpä sitten olisi löydettävä jokin ratkaisu ja silloinhan se alkaisikin olla enemmän hänen oma ongelmansa.

Vierailija
28/28 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni (olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta) on mennyt sairaammaksi kokoajan. Aluksi meillä oli ihan normaalia seksiä, hän kyllä kertoi mieltymyksistään jo aluksi. No minä suostuin niihin, ihan vaihtelusta kävi..

Mutta kuinka ollakaan se normaali seksi jäi kokonaan ja nuo erikoisuudet vain lisääntyivät, naiseksi pukeutuminen oli jo ihan siinä rajoilla mutta senkin vielä nielin.

Mutta kun kuvioon tulivat täydellinen alistaminen pissa ja kakkajuttuineen mitta tuli täyteen : ( EN PYSTY hyi helvetti. Lapset meillä ovat saaneet alkunsa hyvin täsmällisellä ajoituksella. Ja jos naisia on syytetty lahnoiksi niin kyllä siihen pystyy miehetkin. On todella kiva ratsastaa kun toinen makaa paikallaan.

No tilanne on se että seksiä harrastettu meillä 3 kertaa viimeisen kahden vuoden aikana. Viimeksi minut torjuttiin toissa viikolla, en ollut pukeutunut oikein jne ja mikä vmäisintä hänellä ei ollut tarpeeksi satiinisia vaatteita. No siihen loppuu minunkin intoni jos en kelpaa sellaisena kuin olen edes joskus, minä haluan oikeaa miestä enkä mitää saatanan pervoa.

En tiedä kuinka kauan tätä kulissiliittoa jaksan, pettäminen on mielessä päivittäin. Itsetyydytys kun ei sama asia ole kuin kunnon seksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi