Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain tietää että miehelläni on ongelmia...

Vierailija
01.10.2007 |

pahemmanluokan nahkafetissi ja haluaisi pukeutua naiseksi.. Onko tämä kuinka yleistä.. En voi sanoa muuta kun minusta on sairasta ja ero tuli tai tulee.. Muuten ihana mies ja niin ed. mutta minä en tuommoista ymmärrä mitä olette mieltä onko teillä tullut vastaan moista????

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fetissi hiivu ja mielestäni ei pidäkkään. Meillä tuo nahkavaateasia näyttelee suurta osaa seksistä. Aluksi pidin arkisten nahkahousujen sängyssäpitämistä vähän kummallisena, mutta aloin pian ymmärtää miestäni. Mieheni pukeutuu miesten vaatteisiin, eikä hän koskaan painosta minua. Pidän mielelläni nahkahousuja jalassani, varsinkin kun tiedän saavani omaa miestäni kiihkeästi ja tunnen itseni naiseksi parisuhteessamme. Itse myönnän wet-fetissin, eli märät vaatteet. Olemmekin tehneet "vaihtareita" mieheni kanssa, eli hän on mm suostunut kylpyyn kanssani vaatteet päällä. Kerran kävin yllättämässä hänet nahkavaatteet päälläni suihkusta. Mielestäni pitää hyväksyä, edes osittaisesti, fetissit. Positiiviseksi energiaksi käännettynä saavat ne mukavaa piristystä seksielämään.

Vierailija
2/28 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naisilla, joilla on ongelmia oman naiseutensa alueella, on vaikeuksia hyväksyä kaikenlainen mainittu poikkeava käytös/toiminta. Ne naiset, jotka ovat oma naiseutensa kanssa sinut ja kokevat sen normaalina asiana, eivät koe tarvetta reagoida noin vahvasti mainitsemiisi ilmiöihin; se, että miehelläsi on kys. taipumuksia ei pitäisi vaikuttaa sinuun sinuna itsenäsi. Olisiko ehkä niin, että heijastata omaa naiseuttasi miehesi kautta ja nyt kun miehestäsi on paljastunu tälläinen 'miehisyyttä vähentävä' ominaisuus, sinä koet halua paeta tästä tilanteesta joka itseasiassa haavoittaa sinun rooliasi naisena tässä parisuhteessa. Vai olisiko niin, että koska miehesi haluaa pukeutua naiseksi, sinä koet että sinun naiseutesi alueelle tunkeudutaan ja näinollen koet, että sinun naisellinen vaikutuksesi vastakkaiseen sukupuoleen vähenee. Ehkä naiseutesi alueella on ongelma, harrastat paljon vertailua muihin samaan sukupuoleen ja koet riittämättömyttä naisena, jota yrität pönkittää sitten asioilla, joita olet nähnyt äitis ja muiden vertailukohtien tekevän. Olet ehkä kokenut, että naiseutesi on asioita joita sinä teet ja miehet eivät ja että myönnät miehisyyden kieltämisen kautta; miehet eivät -ajattelu. Mihin laitat rajat, minkä jälkeen et enää ole nainen ja miehesi ei ole enää mies.

Haluan kuitenkin rohkaista sinua, että ei sinun sukuelimesi minnekkään katoa, vaikka et haavoitakkaan miestäsi hylkäämällä hänet hetkellä, jolla hän on rohkaissut itsensä ja on päättäny avata syvimmät salaisuutesi sinulle. Ehkä naiseutesi kestää tämän rohkeuden. Tai ehkä olet vain yksi itseensä käpertynyt pintaliitäjä, joka ei kestä naiseuteesi kohdistuvaa uhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kuuel joskus kesäisin minä olen yksinkertaisessa nahka-asussa. taölvella en ihan viitsi kun on vähän viileämpää, enkä kyllä maksusta vaikkapa asemaaukiolla talvella.

tulee kurkku kipeäksi.

Vierailija
4/28 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oma naiseutensa" voi vittu että mä en jaksa lukea tällaisia "kirjoja". Taas tuli migreeni. Menkää asiaan, älkääkä kuvitelko olevanne jotain, mitä te ette ole. 

Vierailija
5/28 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussakin on nahkavaatteet kielletty.

Vierailija
6/28 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi uskalsi kertoa mieltymyksistään ja tuo oli reaktiosi niin eipä hänen tarvitse kärsiä estyneestä tiukkapiposta sen enempää. Päästä hänet vapaaksi.

Vierailija
7/28 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kuitenkin puhut fetissistä. Unohdit kertoa siitä ongelmasta!

Vierailija
8/28 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitää sisällään mielestäsi on pahemmanluokan nahkafetissi? Sekö tässä on se " miehesi ongelma" , johon viittaat otsikossa?

Jos Sinä et voi hyväksyä miehesi fantasioita/fetissejä niin ongelmahan on enemmänkin sinun tai teidän, ei miehesi... Tuntuu vaan kummalta, että tällainen asia olisi ollut kauan (vuosia?) salassa ja vasta nyt tullut esiin, miksi näin?

Vierailija
9/28 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on vaimon estoisuus ja ennakkoluulot hänen fetisismiään kohtaan.

Vierailija
10/28 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa näitä

Vierailija
11/28 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten kuitenkin puhut fetissistä. Unohdit kertoa siitä ongelmasta!

Se ei ymmärrä ihmistä joka on hänen mies.

Vierailija
12/28 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mullakin vähän huijattu ja petetty olo, jos yhdessäolon jälkeen mies äityisi tunnustamaan noin erikoisia mieltymyksiä, jos ei olisi vihjannut siihen suuntaan siinä vaiheessa kun teidän juttu muuttui vakavammaksi.

Jos et itse saa kiksejä noista jutuista edes hänen kanssaan, niin sitten teidän kai täytyy erota...

Vierailija
13/28 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mä vielä voisin hyväksyä vaimolta että se tykkää puuvillasta, silkistä ja sifongista mutta että Nahkasta?! Ero tulis heti, olis mua kyllä NIIN petetty.

hohhoijaa.

Tulee kohta varmaan joku joka sanooa että raamatussakin on nahkavaatteet kielletty.

M

Vierailija
14/28 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä ne illalla päällesi ja poseeraa miehellesi. Tulet saamaa elämäsi kyytiä ja huomaat ettei se nahkafetissi ollutkaan ongelma vaan ratkaisu:-)

Ja voittehan käydä yhdessä ostamassa miehellesi istuvia naistenvaatteita (voit olla mukana makutuomarina), joihin hän voi pukeutua.

Shoppailusta ja hamosten vertailusta tulee teille uusi yhteinen harrastus, joka lähentää teitä ja vahvistaa parisuhdettanne.

Vierailija
15/28 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöily piristää kivasti, vai mitä pojat?

Ei valitettavasti kyllä ole mun juttu, joten kriisi siitä seuraisi ja luultavasti ero...

Vierailija
16/28 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan moni teistä puolustelijoista syttyisi omalle miehellenne, kun tämä korsto sipsuttelisi sukkahousuissa ja rintaliiveissä muna pystyssä teitä panemaan?

HYI SAATANA.

ap, otan osaa. minä en katselisi miestäni naiseksi pukeutuneena, saisi pervo lähteä muualle.

oksettavaa.

Vierailija
17/28 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan olla nainen meidän suhteessa, mies pysyköön miehenä. Nahkafetissi ei niin paha, mutta kyllästyttäisi jos seksissä tarttisi aina olla kamat päällä :/

Vierailija
18/28 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään monesta asiasta. Ei niitä kuitenkaan AINA tarvitse tehdä.

Tiukkapipoille tämä on ongelma, ei sille joka uskaltaa avautua.

AP otan osaa, toivottavasti löydät ongelmaasi ratkaisun. Miehelläsikin on ongelma, sinun suhtautumisessa. Toivottavasti hänkin löytää siihen ratkaisun.

Vierailija
19/28 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin kai sen voisi VÄLILLÄ ja mieluiten HARVOIN hyväkyä. Joka kerta en naiseksi/nahkaan pukeutunutta miestä. Varsinkaan naiseksi!

13

Vierailija
20/28 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulis kyllä niiiiin nopeesti..:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän