Lapsi oli likunnut itsensä vessaan...
Kommentit (7)
kun ei senkään ulosannista saa mitään tolkkua...
Mitä tässä olisi pitänyt hämmästellä?
Uutinen Ilta-Sanomissa koski siis sitä, että joku karkasi hoitokodista ja häntä etsittiin suuretsinnöillä ja hän löytyi lopulta uimakopin vessasta, johon oli lukinnut itsensä ukkosta pakoon.
Vierailija:
kun ei senkään ulosannista saa mitään tolkkua...Mitä tässä olisi pitänyt hämmästellä?
Itseäni siinä uutisessa enemmän häiritsi se, ettei kerrottu, minkä ikäisestä " pojasta" oli kysymys..
Sitä en sitten tiedä, onko tuo hoitokoti esimerkiksi vammaisille, mielenterveysongelmaisille vai joku koulukodin tyyppinen.
Vierailija:
Itseäni siinä uutisessa enemmän häiritsi se, ettei kerrottu, minkä ikäisestä " pojasta" oli kysymys..
Löytyisiköhän sieltä vielä journalistista otetta, joka näistä huuhaalehdistä on kateissa (jopa Hesarista...)?
Eihän tuo nyt niin vaarallista. Mäkin tein kerran lapsena niin. Suutuin äidilleni niin kovasti kun hän tukisti minua (syystä että vihapäissäni olin heittänyt näkkärin lattialle), että lukitsin itseni talon ainoaan vessaan. Itsepäinen kun olin jo silloin, niin en avannut ovea vaikka kuinka maanittelivat. Nukahdin vessan lattialle ja heräsin siihen kuin isä oli irrottamassa oven lukkoa... Oli tainnut muille tulla jo kova HÄTÄ:)