Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kääk! Olen näköhään mustis ei-vakavan ex-ihastukseni tyttöystävälle. Muita?

Vierailija
01.10.2007 |

Tajusinpa tässä mokoman asian. Olen siis onnellisesti naimisissa oleva nainen, mutta ihastuin viime talvena hieman erääseen mieheen. Juttu oli kaikkea muuta kuin vakava - se oli vain sellainen höpsö tunnekuohu. Tiesin koko ajan, että miehelläkin on tyttöystävä, enkä tosiaankaan tehnyt mitään edistääkseni asioita.

Nyt tunteet ovat laantuneet, mutta olen viime aikoina törmännyt tähän tyttöystävään useamman kerran. Niin noloa kuin se onkin, huomaan olevani hänestä mustis! Mietin koko ajan, että on hän kyllä aika nätti, mutta toisaalta on hänellä vähän läskiäkin... Kyttään häntä ja mietin, mitä mies hänessä näkee ja millaista seksiä heillä on.

Voi järkytys mikä idiootti olen! Myöntääkö kukaan muu itsessään tällaista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erästä naista kohtaan, jonka kanssa on jotakin epämääräistä väsäillyt mies, jonka kanssa olen itse joskus väsäillyt jotain epämääräistä. Nainen on varattu ja nyt on retkahtanut tähän samaan mieheen. Miehen kanssa olemme nykyään sellaisissa väleissä, että hän mm. joskus kertoo naisistaan ja seksielämästään. Nyt kytee mielessä joku kumma kitkeryys. Vaikken edes ole ihastunut koko mieheen enää...

Vierailija
2/2 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu nainen, joka ihastui varattuun mieheen. Kun tämä mies flirttailikin baarissa toiselle (myös tahollaan varatulle) naiselle, olin niin mustis että itkin! :D Arvatkaa huviksenne, viitsinkö pahemmin huudella tästä episodista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan