Voiko Panacodia käyttää kuukautiskipuihin? ev
Kommentit (8)
Kalan syöminen ja liikunta auttaa yhtä hyvin.
Kerro minullekin miten jumpata kun housuissa on kaksi sidettä päällekkäin , huimaa ja sattuu niin kovaa että oksettaa? Ja believe me, kolmen synnytyksen ja munuaiskivien jälkeen tiedän kyllä mitä kova kipu on.
Ai että pistää vihaksi tuollaiset vähättelevät kommentit :(
olen itse sairaalassa lääkinnyt syöpäleikkauskipua sillä(sh opiskelijana).
Itse otan migreeniin sitä, joskus tavalliseenkin päänsärkyyn. Olisikohan joku asiantuntija kertomaan mitä näin vahvan lääkkeen nappailu lopulta aiheuttaa, ainakin tottuu niin ettei kohta vaikuta vahvatkaan lääkkeet kipuun....
Hyvä lääke, mutta koviin kipuihin ei ainakaan mulla auta.
Itse olen sitä käyttänyt mm. kovaan hammassärkyyn ja jännityspäänsärkyyn (siis niska ja hartiat todella kipeät).
Älkääkä vähätelkö kuukautiskipuja! Itse en niistä enää kärsi e-pillereiden vuoksi, mutta nuorena tyttönä kivut olivat järkyttävät! Ei voinut muuta kuin kiemurrella kippurassa sängyllä ja lopulta tuli oksennus. Ovat verrattavissa synnytyskipuihin avautumisvaiheessa.
Terv. th
Itse sain Panacodia kovaan yskään, kun jouduin siitä huolimatta osallistumaan työtilaisuuteen, jossa piti pystyä olemaan " hiljaa" . On kuulemma siihen tarkoitukseen parempi kuin yksikään markkinoilla oleva yskänlääke. Mutta kyllä se silti vähän ihmetytti. Ja jouduin hankkimaan itselleni " kuljettajan" , kun ymmärtääkseni kolmiolääkkeet ja autoilu ei ole mitenkään hyvä yhdistelmä...
Panacod hellittää krampit, mutta kipulääkettä on otettava siihen vielä päälle. Yksin ei siis auta mutta yhdistelmähoitona tehokas.