Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##ISOT ENSKAT MA-KE##

01.10.2007 |

Noniin, nyt vähän paremmalla mielellä, toivottavasti kukaan ei pelästynyt mun vuodatusta ;)

Aloin tietenkin äsken itkustamaan, kun luin teidän ihania sanoja. Ida tuli heti tuolta olkkarista halaamaan äitiä (hiphei, mun lapsella on tunteet) ja johan helpotti :) Todellakin kiitos teille ihanille ihmisille!

Tässä " muutama" kuva. Olisin voinut laittaa enemmänkin " lastenkutsuilta" , mutta Ossen P:stä ei saa laittaa ja vähintään takaraivo neidistä näkyy joka kuvassa :) http://s108.photobucket.com/albums/n26/MiaMik/?action=view&current=IMG_…

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti ennen ekoja päikkyjä, sit uudelleen kun pino kasvaa..

Eve on ollu vissiin pari viikkoa nuhassa ja yskässä, mut pe-su oli jo terve ja sit käytiin eilen uimassa, ja päikkyjen jälkeen neiti oli ihan kuuma, ja kuumetta 38,5.. Oli pirteä koko illan ja nyt aamulla ei ollu kuumetta..

Mutta se mikä vaivaa, eilen illalla ja tänä aamuna Eve on tehny ihmeellisiä pieniä kakkoja, eli on pierassu ja vaippaan tulee vähän, mutta pahan hajuista tosi tummaa kakkaa.. (Anteeksi kuvaus.. :) ) Onkohan normaalia kuumeeseen liittyvää..? Ja tänä aamuna 8-9.30 on tullu jo kolmet!

Tästä tulikin sisäpäivä.. Harmi, kun olis kärriskin.. Mut parempi parantua et päästään perjantaina Vantaalle mun veljen luokse, kun miehellä on Hämeenlinnassa pomonsa tuparit..

Mut tuun jatkamaan kun pino kasvaa.. :)

Bejpi ja Eveliina 9kk

Vierailija
22/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]Ihan pari riviä..tulossa piiiitkä viikko..=) On nyt kaksi hoidettavaa, kun mies on koko viikon kotona käsitelineessä l. se ei voi tehdä mitään ja sitäkin pitää passata..=) Toivottavasti se käsi tulee nyt sitten lopullisesti kuntoon.

Emiliina on ollut pikkasen nuhasen tuntuinen..vähän on aivastellut ja silmä rähmii, mutta taidetaan olla jo voiton puolella..Huomenna onkin lääkärineuvola niin näkee ainakin onko tytön kasvu pysynyt hyvänä..

Emis ryömii jo hyvin ja innoissaan kaatelee iskän ja äiskän rakentamia palikkatorneja..=) Siitä se sit lähtee..=)

Enää 5 viikkoa Brasilian matkaan..Jey! =)

Karsee pino oli viikonloppuna..kaikki on luettu ja mitään en enää muista..=D

Sori kun en kommentoi siis..

Hauskaa alkavaa viikkoa!

t. poppis ja Emiliina 8kk huomenna! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELOU, HELOU kaikille tuolta pienten puolelta!!

Ilmottaudun mukaan tänne suuriin ja mahtaviin isoihin enskoihin sillä nyt lauantaina tuli maagiset 6kk täyteen Höpikselle!!

Kakkua maisteltiin muutamien vieraiden kera ja lahjoja availtiin (se on tietty se pääasia) =)

Lyhykäisesti nyt vaan ilmottaudun, kun takiainen istuu sylissä-hampaiden tulon takia ei suostu olla yksin..

No joo kommenteeraan lisää myöhemmin.

Lycka ja Höpis =)

Vierailija
24/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy, onneks olkoon ringeten voitosta!! Waude, mitkä päikät teidän likka on vetänyt =)

Viipero, täältä peukutan¿josko teillä plussataan bd bd

Jepsis, meillä laitettiin juuri pojalle (8kk) uusi istuin, joku sellainen Britaxin¿.on 9 kg etiäpäin. Jotenkin kaukalo rupesi olemaan niin ahas.

Burde, ja aivan samaa mäkin aina aattelen, et todellakin täytyy olla onnellinen mitä on =) mä melkein joka päivä ¿kiitän¿ et on saanut oman pienen ihmeen, sitä ei vaan voi pitää itsestään selvänä näitä juttuja =)

Henna, onnittelut Joelin konttauksesta! Voi toista, kun on ollut pipinä, toivottavasti menee pian ohi =) söpö poitsu teillä.

MM ja Karssulin pienokaiset täyttää kohta vuoden, ONNEA etukäteen minultakin.

MM, eiköhän meille jokaiselle tule välillä riittämättömyyden tunteita ja ne on sallittuja. Olet varmasti paras äiti ikinä omalla lapsellesi!! Pikkuinen saattaa olla herkempi, mutta tämän vuoksi olet varmasti toiminut juuri niin kuin herkän lapsen kohdalla tulee tehdäkin.

Karssuli, kuulostaa niin kivalta tuo seesteinen aika =)

Osse, voi miten liikkistä, kun typyllä ollut kova ikävä iskää :)

AA, harmittaa varmaan tuo testitulos, mutta jospa se pian plussaa =) oottepa te olleet ahkeria remppaajia, miten kauan ootte siinä asustaneet eli miten lyhyessä ajassa rempat tehneet?

PM, Aksu on kyllä niin valloittavan näköinen noilla sinisillä silmillä =))

Q, hui mikä muskarin vetäjä! Kaikkea kanssa, että luulee tuntevansa toisen lapsen¿mitä sitten jos joku harmittaa tai muuten huono päivä =) Onneksi kaikilla lapsilla löytyy temperamenttia, miten ne muuten aikuisina pärjää täällä niin kovassa maailmassa. Toi ¿vetelä makaroni¿ oli hauska!

Poppis, toivotaan et miehen käsi nyt siitä parantuu kunnolla =) Emikselle paranemisia!

Meillä S on ollut vähän kiukkuisempi, no nyt tuli toinenkin hammas sinne alariviin =) jospa hetkeksi helpottaa toisen oloa. Ei kait niiden ylähampaiden tartte vielä tulla¿

Meil menee aika nihkeesti päivisin tota tisua, joten kokeilin sitä korviketta välipalalle ja johan sain menee jopa 80 ml, jee. Viimeisiltä unilta herättyään upposi about saman verran¿joten kait se tästä vielä. Oon vaan huolissani, ettei tee totaalilakkoa =)

Mökiltä muutes saatiin taas kassillinen suppiloita, nam!

Mykis ja S 8 kk

Vierailija
25/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää päivät meneekin aina vaan nopeammin, tuntuu, ettei koneelle ehdi ees istahtaa, koko ajan on jotain muuta touhuttavaa¿ehkä tuo koulun aloituskin jotain vaikuttaa tähän kiirellisyyteen ja kaikki harrastukset päälle...

Taisinkin täällä tosiaan jo olla kehaisemassa, kun eemeli on oppinut konttaamaan, meillä ei siis opittu ryömimään missään vaiheessa.. nyt saa koko ajan mennä perässä katsomassa mitä touhuaa, kukkasten lehtiä on jo ollut suussa ja koiran ruokakupit kiinnostaa liiankin paljon¿ vielä ei kuitenkaan ole tullut oloa, että voi kun pääsee eteenpäin, nyt eemelinkin aika kuluu taas hiukka paremmin ihan yksikseenkin touhutessa, ettei tartte koko ajan olla seuraa pitämässä, mutta on tuo pienen eteenpäin meneminen niin ihqua :0)

On tuossa toinenkin hyvä puoli tossa eteenpäin menemisessä, eemelin vatsa on alkanut toimia ihan omin voimin, nyt vaan tuntuu joka vaipassa olevan kakat.. eilenkin lähdettiin aamupäivä lenksulle, että eemeli alkaisi nukkua, mutta ihmettelin, kun ei millään saa unen päästä kiinni niin olikin tullut kakat¿ eemeli olikin sitten koko loppumatkan hereillä, että päästiin vaipan vaihtoon ja nukahtikin melkein heti sen jälkeen vaunuihin¿

Tänään mulla onkin iltapäivällä se silmälääkäri, hiukka jännittää, että onko tuo silmä nyt vaan sellanen, etten ole ikinä oppinut näkemään sen kanssa vai onko siinä joku sairaus, joka tapauksessa silmälasit tai piilolinssit tulee hankintalistaan..

MIAMIK: onpas ida suloinen tyttönen!

LYCKALLE tervetuloa tänne isojen puolelle!

Ja POPPIKSELLE jaksuja miehen hoidossa :o) pikaista paranemista emiliinalle!

BEJBI eveliinalle myös pikaista paranemista!

Mutta nyt täytyy vähän siivoskella kun eemelin mummi tulee meille mun silmälääkärin ajaksi..miehen auto hajos v.loppuna ja saa sen korjaukseen vasta huomenna, joten nyt meillä ei ole käytössä kun mun vanha rämä eli ollaan eemelin kanssa ainakin alkuviikko vain jalkavoimin liikenteessä¿

Sori omanapaisuus1

Pajuska & eemeli 7.5kk

Vierailija
26/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kauhee pisuhätä mut en jaksa mennä vessaan!!

MiaMikille haluan minäkin vakuuttaa, että nuo jutut mitä muut ovat jo täällä sanoneet, ovat totta joka sana! En osaa lisätä niihin mitään, niin hienosti olivat kirjoittaneet :) Teillä tuntuu olevan herkkä tyttö, jolle on onneksi suotu myös herkkä äiti, joka osaa kuulostella ja tutkailla lapsen tarpeita!

Lapset on tosiaan vauvasta pitäen niiiin erilaisia, että kaikenmoinen opusten lukeminen ja vertailu lienee turhaa. Jos esim. MiaMikiä kirpaisee lapsen herkkyys, niin mua kirpaisee meidän neidin itsenäisyys. Siis kun mun mielestä pientä ihmistä ei tarttis voida kutsua itsenäiseksi, mutta sellainen Nakki mun mielestä on! En mä panis yhtään pahakseni, jos se viihtyis enemmän sylissä ja huolis tissiä muutenkin kuin puoliväkisin jne... Tuntuu, että se itkustakin rauhoittuu parhaiten omassa rauhassa kuin sylissä!! Oikeesti, musta tuntuu, että Nakki ei pistäis pahakseen, vaikka häipyisin tästä viikoks jonnekin lomailemaan! Ehkä vaan huokaisis helpotuksesta, että huhhuh nyt ne nokan edessä heiluvat tyrkkytissit läks ahdistelemasta... Huhhuh. Tätä tämä äitiys kai on - ainaista miettimistä, että onko tehnyt oikein jne...

Poppikselle erityisvoimia tähän viikkoon! Otapa joku " porkkana" itselles vaikka pe-illaksi; ostat juustoja ja punkkua tai jotain. Niitä sit tässä viikon mittaan ajattelet :)

En tainnut itse vastata mitään tuohon unelmatalogallupiin (oli muuten kiva lukea teidän tekstejä!). Mun unelmatalo olis (ja on) ensinnäkin semmoisella tontilla, joka ei missään nimessä olis liian iso mutta jossa pystyy jotain pelailemaan ym.. Mä en välitä pihatöistä sit yhtään, eikä mieskään...ei siis mitään istutuksia tms. kiitos. Talossa pitäis olla kaks kerrosta, ja alakerrassa keittiö+ruokailutila+olkkari olis kokonaan avointa tilaa (tämä toteutuu), olkkarissa iiiiiiiiiisot ikkunat (tämäkin toteutuu). Kodinhoito huone olis tosi iso ja toimiva (tässä piti tyytyä kompromisseihin :(). Saunaosasto olis ylellinen ja tilava (ei toteudu; ihan tavalliset sauna+amme+suihkutilat meille tulee). Ihanaa olis, jos vanhempien makkarista olis pääsy omaan kyppäriin (ei toteudu). Säilytystilaa pitää olla PALJON!!! Pahin epäkohta, joka meille tuohon rakenteilla olevaan kotiin tulee, on se, että suihkuun & saunaan pitää mennä kodinhoitohuoneen läpi. Ahdistaa ajatus, että pitäis yrittää reuntoutua saunassa samalla kun tuijottaa pyykkikasoja ym. :( Pitää koittaa hommata sinne joku liukuovisysteemi... Yks ihana juttu, mikä nyt tulee mieleen meidän uudesta kodista, on iiiso vaatehuone johon on käynti eteisestä. Sinne voidaan laittaa ulkovaatteet & -kengät ja harrastusvälineet - ei tarvi pitää niitä enää haisemassa muiden vaatteiden kans samoissa tiloissa :)

Äh nyt mä pissaan housuun jos en mee jo....on tääkin, kun laps osaa jo aika hienosti pissiä pottaan mutta nyt alkaa äiti regressoitumaan vaippatasolle....huhhuh

Makkara & Nakki 7++kk

Vierailija
27/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli semmoinen olo, että saikohan tosta äskeisestä viestistä sen käsityksen, että Nakki ei ollenkaan viihdy sylissä ym. muiden lähellä?? Nimittäin se ei sentään pidä paikkaansa :) Onhan se kauhean sosiaalinen ja tykkää touhuta yhdessä kaikenmoista, mutta tarkoitin, että varsinainen " sylivauva" se ei ole ikinä ollut. Eikä tissin perään. Eikä erityisesti äidin perään. En vois esim kuvitella, että se nukahtais mun syliin - siihen se tarvii sen ihan oman rauhansa. Ja musta kun olis niiiiin ihanaa, että se joskus löhöilis kaikessa rauhassa mun sylissä kun vaikka kattelen telkkua, ja sit nukahtais siihen ja sit saisin sivellä sen tukkaa...mutta no no no, ei meidän Nakki :(

Ja toinen selvennys. Ei mun tissit oikeesti roiku Nakin edessä...ei oikein koko riitä... Onks teillä muilla imetystä vähentäneillä/lopettaneilla tissit pienentyneet entisestä normaalikoosta?? Mun on pakko mennä rintsikkakaupoille, kaikki vanhat on nimittäin liian isoja!! (ja ikinä ei oo tissit erityisen isot olleet, toim.huom.)

Makkara

Vierailija
28/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin tisseihin vaan kommentoin: aina ollu C-kuppi, alkuun imettäessä D-kuppi ja kohta tuntuu et nää nahkaläpyskät kuihtuu kokonaan ja kokokin sen myötä entistä pienemmäksi =)

jaa-a, ukkoa vaan harmittaa, kun S on ominut tissit viimeiset 8 kk ja ei ole saanut nauttia täysin siemauksin siitä isommasta koosta =)) nyt kun S kohta luovuttaa tisut kokonaan isukille, niin mitä niistä on sitten jäljellä....elämä on joskus epäreilua!

että tällaista meille

Mykis

Vierailija
29/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan ilmottelee, että Heidin eka hoitopäivä ja mun eka työpäivä on nyt sitten takana... ja hengissä ollaan. :D Heidi ei ollu itkeny koko päivänä ja oli ollu muutenki ihan ku olis ennenki ollu siellä hoidossa. :) Mun päivä lähti niin ja näin.. Ekaks pyöri hetken aikaa neiti mielessä ja sen jälkeen meinas miehen sairastelu huolettaa, mut sit olikin jo ihan normi-meininki.

Tosta miehestä sen verran, että se soitti kesken päivän ja ilmotti, että työterveyslääkäri oli soittanu sille perjantaina otetuista labroista -> niissä oli ollu verihiutaleita liikaa. Sit se oli luvannu soittaa myöhemmin jatkoista... No ukko menee ny sit huomenna uudestaan labraan ja sen jälkeen lekurille. Hiukan pisti siis huolettaa, että mikä ukolla on.. joku luuydin juttu vai mikä... Mut toivotaan, et huomiset labratulokset on hyvät. :)

Ei muuta nyt. Meen syömään jotain.

burde, heidi 1v ja vilhami 13+2 (jolla huomenna ultra)

Vierailija
30/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmin harmi AA, jos ne menkat sitten yllätti! Mä jo niin iloitsin täällä teidän perheen puolesta. No, seuraavasta kierrosta sitten ;)

Me oltiin viikonloppu mun vanhemmilla Noelin kanssa. Mies oli viettämässä perhevapaata iltaa kaverillaan, ja toisena yönä nukkui univelkoja (ja kenties krapulaa) pois kahdentoista tunnin edestä :) Mut siis, siellä mummilassa Noel oppikin useamman uuden jutun, kun oli niin ihailevaa yleisöä: taputtaminen, vilkutus, musiikin tahtiin hytkyminen ja eka kunnon sana! Noel sanoo nyt " amppu" , ja osoittaa samalla lamppua :) Muuta se ei juttelisikaan - vähintään joka toinen sen suusta pääsevä juttu on " amppu" (ja siis silloin pitää katsoa ylös). Kai se on hienoa, kun vihdoin puhutaan samaa kieltä :) Tai siis kyllähän tuo sanoo hienosti " äiti" , mutta ei mun mielestä suuntaa sitä erityisesti mulle. Se on vaan sellainen yleissana.

Mulla loppuu nettiaika, sain mieheltä ruhtinaalliset puoli tuntia surffailua varten :/ Unelmatalosta voisin vielä sanoa sen verran, et mun kohdalla siihen kuuluisi pienehkö/keskikokoinen piha, vanhoja omenapuita, sekä sisätiloissa ainakin neljä huonetta ja iso keittiö. Mitään 200 neliön lukaalia en haluaisi, kun en ole niitä siivousintoilijoita... Mutta vaatehuone olisi kiva, samoin kodinhoitohuone.

Nyt pitää mennä, Noel jo itkeskelee alakerrassa äitin perään.

Kandi & Noel 9kk+

Vierailija
31/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus AA kun tuli ikäviä uutisia mensujen muodossa. :( Toivottavasti pian tärppäis!

Kandi, onko teillä ma 8.10. jotain ohjelmaa? Mä meen yövuoroon niin voitais treffata iltapäivällä jos ei teillä ole mitään vielä kalenterissa. 15.10. maanantaina on vapaapäivä, sekin kävis. Kaksi seuraavaa viikonloppua on " kiinni" synttäreiden ja toivottavasti toteutuvan Budapestin reissun takia. Olis kiva nähdä!

Mulle iski eilen kriisi näistä työasioista, kun Aino on tosiaan niin paljon ollut viime aikoina hoidossa ja se on myös vähän itkuisesti sinne nyt aamuisin jäänyt. Ja käytiin sitten yksillä tuttavilla kylässä, se perheenäiti odottaa toista ja iski vähän vauvakuume... Harmittaa kun tietää ettei näiden työkuvioiden takia voi oikein juuri nyt kuumeilla. Mutta nyt alkaa tosiaan mulla olla enemmän vaihtelua vuoroissa niin ei Ainolla oikeastaan ole kuin 4 päivää viikossa tarhassa ja osa niistäkin vajaita päiviä. Eli eiköhän tämä kriisi tästä helpota, I hope...

Huomenna neitokainen täyttää vuoden, niisk. Kuka se kirjoitteli että kovasti herkistää tämä merkkipaalu äitiä? No, sama juttu täällä. Jatkuvaa liikuttumista kaikesta tällä hetkellä - ja huomenna varmasti eritoten!

Karssuli ja Aino unten mailla

Vierailija
32/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä oon missannu AAn viestin noista menkoista??? Äh, kylläpä harmittaa AAn puolesta :( Halaus!!!

Makkara

Vierailija
33/50 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink] MiaMikin IIDALLE ja Karssulin AINOLLE

IIIIIISOT 1v SYNTTÄRIONNITTELUT!!!! [/color]

(vaikkei ihan vuorokausi ookkaan viä vaihtunu)

AA:lle isot pahottelut ja halit negasta. Toivottavasti ne menkat ei kuitenkaan ala! Vai onko multaki menny ohi se menkkojen alkaminen?

burde, heidi ja vilhami

PS. Arvatkaa minkä löysin tossa illalla??? No sen ihka oikeen vauvamasun... Kohtu on pullahtanu nyt oikeesti pihalle ja tuntuu ihan tosi selkeesti kun kokeile... :D Mieskin kokeili ja tunsi! :) meikkis on ihan tohkana...

Vierailija
34/50 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Menkat nyt 3 päivää myöhässä ja tein äsken testin joka näytti negaa. Höh, oisko imetyksen lopettaminen voinut sekoittaa kiertoa? No, alkaisivat nyt pian niin pääsee oikeasti aloittamaan yrityksen =)

AA, harmi ettei siellä tärpännyt :/ Nyt vain uutta yritystä kohti paremmalla menestyksellä!

Iidalle ja Ainolle iiisot 1-vuotisonnittelut!!!

Viipero & Aleksi pian 11kk

Vierailija
35/50 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuren suuret 1-vuotisonnittelut :=)

Vierailija
36/50 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Karssulin Ainolle, synttärisankarille :)

Ja meille kävisi se maanantai oikein hyvin. Eli tervetuloa! Tai toki voidaan nähdä muuallakin, ihan miten vaan...

Mulla on nyt kp 8, ja pitäisi huisin nopsaan päättää, ehkäistäänkö tässä kierrossa vai ei. Sen verran sovittiin, et kumiukkoihin ei enää kosketa. Vaihtoehdot on siis varmat päivät tai ei mitään ehkäisyä. Meillä nuo varmat päivät voisi toimiakin, koska mulla on selkeä ovis ja suht säännöllinen kierto. Ja valitettavasti ehkäisylle tulee tarvetta niin harvoin, et samantien voisi jättää sen puolitoista viikkoa keskellä kiertoa väliin, ei edes tuntuisi missään ;) Mut katsotaan nyt miten käy. Voi olla että me mennään tjot -periaatteella, tai sit mä jänistän vielä tässä kuussa... Toisaalta olisi kiva olla raskaana ja saada toinen lapsi, mut yhdistelmä vaikeaa raskautta ja Noelin -klöxxxxxxx' ' äöööö.

...se oli Noel. Siis Noelin vauvauhmaa voisi olla liikaa..?

Nyt on pakko lopettaa, poika repii multa kohta housut jalasta.

Kandi

Vierailija
37/50 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida katsoo tuolla Hollyoaksia niin pikaisesti tässä ilmoitan, että me ei tulla Tampereen treffeille huomenna! Viikonloppuna uhosin että en tule tuon itkupillin kanssa enää yhdillekään treffeille, mutta kyse ei siis ole siitä ;) Meillä on klo 11 neuvola ja klo 12 syödään joten kun täältä maalta ajaa niin pirun kauan, niin ei me millään keritä :)

Mutta ensi viikolla voitaisiin tulla Ideaparkiin, jos muiltakin löytyy kiinnostusta?

Ida kiittää onnitteluista :) Me siirrytään taaperoiden puolelle, mutta eiköhän täällä tule käytyä!

MiaMik ja Ida 1 vuotta

Vierailija
38/50 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän on vallan tuplasynttäripäivä. eli paljonpaljonpaljon onnea miamikin iitulle ja karssulin ainolle!!!

voivoi, täältähän alkaa väki siirtyä tuonne taaperoihin, ensin burde, nyt nuo synttärisankarit ja pian vielä osse, amy, aa jne. nooh, päivää vaille kolme kuukautta niin kyllä mekin sitten:)

miamik: sinä olet kuule ihan satavarmasti paras äiti iitukalle! lapset vaan on erilaisia, toiset herkempiä kuin toiset vaikka olisivat tottuneetkin muihinkin lapsiin jne. ja kuten muut on sanonut niin noita epävarmuuden hetkiä tulee varmaan kaikille äideille, nimim. äiti-jotka-toissayönä-tihrusti-avuttomana-kun-tyttö-heräsi-tunniksi-

keskellä-yötä-eikä-ollut-hyvä-olla-sylissä-eikä-sängyssä-eikä-maito-

maistunut-eli-elämä-vaan-oli-hankalaa. :) no, onneks viime yö oli jo helpompi taas.

bejpi: harmillista kun eve on kipiänä. oiskohan joku vatsatauti? ootteko te syönyt mustikkaa tms, sehän vois ainakin osittain selittää ton mustan kakan (kyllä sitä täällä ihmeteltiin ekoilla kerroilla:))

poppikselle jaksuja kahden hoitamiseen. bd

tervetuloa lycka tänne isoihin! on se hyvä että uusiakin tulee kun vanhemmat siirtyy jo pois.

mykis: meille kanssa tupsahti toinen hammas alhaalle viime viikolla. ja sen jälkeen on neiti ollut kiukkuinen kuin pieni amppari ja ne kokonaan nukutut yöt on historiaa. no, jospa se tästä taas.

makkara: ootappa vaan kun nakki täyttää 8kk, silloin äiti nousee arvoon arvaamattomaan:) siis meidän neiti on ollut koko pienen ikänsä sellainen että syli kuin syli on kelvannut silloin kun syliä on kaivannut (aika harvoin siis) ja sen jälkeen kun ronja alkoi pääseen liikkeelle niin ei oo yks tai kaks kertaa kun neiti onkin löytynyt meidän makkarista, kylppäristä tms paikasta jonne on painellut omaan rauhaan leikkimään (lue: levittelemään pyykkejä, leikkimään lattialastalla, pureksimaan kenkiä tms) mutts viimeisen kuukauden aikana on neidistä tullut ihan äidin tyttö. viihtyy edelleen hyvin myös isin kanssa, mutta jos tulee surku niin sit etsitään äiti ja nopeasti.

hyvä että burden ja heidin ekat päivät oli mennyt suht hyvin. toivottavasti ne miehen tulokset selviää tänään eikä niissä oo mitään häikkää. ja voi vitsi, ultra! mäkin haluun:)

oho, miamik oli kirjoitellut. harmi kun ette huomenna pääse, mutta perustelu hyväksytty. me voitas vissiin lähteäkin ideaparkkiin ens viikolla. saataskohan toi ossekin mukaan? mun pitäs itelle kenkiä kattookin. eikä se iitukka nyt treffeillä oo niin itkeskellyt, paitti kun ronja on kiusannut;)

juu, ei meille kummempaa. ronja on nukkumassa päikkäreitä ja sit tänään onkin taas jumppapäivä:)

terkuin tikru ja ronja 9kk

Vierailija
39/50 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tulin kauhisteleen, että POPPIKSEN Emiliinakin jo 8 kk!! Käyn lukaisemassa teitin kuulumisia, vaikka harvakseltaan (tonne pikkusiin) kirjoittelen.

MYKIS, älä pahastu, mut mua hymyillytti sun kommentit läpysköistä...vaikka onhan toi oikeesti karu juttu!! Mutta ah niin yleistä...

AMYLLE tuli kertomaan, että niin se meitsikin antaa " masuohjeita" uusille pikkuenskoille, kun omista on selvitty (siis niin kuin voi selvitä) - vaikka tuoreessa muistissa ovatkin! Kiitos vielä tuesta kaikkein vaikeimpina hetkinä!:=)

Tosta MAKKARAN Nakin sylikissuudesta (?!) tuli mieleen, että meillä tyttö suo ne kauneimmat hymynsä iskälle - lisäksi aina kun tekee jotain " hienoa" ja taitavaa, katsoo isää, että näkeeks se nyt varmasti...niin ja mä saan kyllä huomattavasti enemmän itkuja osakseni (siis eihän 5-kuiset kiukuttele eihän, mutta tunteethan niilläkin on!)...huoh, se kai on tämä äidin osa;=)

Terkkuja ja vaan ja mukavaa päivää!

-mooli ja tyttö tasan 5kk

Vierailija
40/50 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot synttärionnittelut täältäkin Iidalle ja Ainolle! Täältä tullaan kohta perässä. Kurjaa, jos MiaMik ja Iida ei pääse treffeille, ois ollu kiva nähdä.

Ja MiaMikille isot halit. Peesaan kaikkia, ketkä on sun huono äiti -syndroomaasi kommentoineet. Totta joka sana. Olet ehdottomasti paras äiti Iidalle! Tuo itsensä syytteleminen ei ole mullekaan ihan vierasta. Silloin kun Helmi itki öitään, niin oli aivan varma että olin tehnyt jotain väärin. Tai että Helmi on jollain lailla kipeä eikä huono äiti vaan huomaa sitä. Näitä tulee ja menee, se kuuluu käsittääkseni äitinä oloon.

Ja Burdelle onnittelut vauvamahasta! Itsekin oon miettinyt tuota tonskailun aloittelemista, mutta tuo Helmin alkuvaiheiden hankaluudet on vielä sen verran tuoreessa muistissa ja 10 kuukauden univelatkin vielä nukkumatta, ettei ehkä ihan vielä. Kuukauden päästä saattaa olla ihan toinen mieli :) Meillähän tärppäs heti ekasta kierrosta, joten ei parane mennä tjot-menetelmällä. Hauska ilmaus muuten ;)

Tissien koostakin oli ollut puhetta. Mulla on nyt suurempi kuppi kuin ennen raskautta. Piti uusia koko liivivarasto.

Mullakin on jotain ihme flunssaa. Saa nähdä miten treffien käy. Jos olo tästä pahenee, joudun ehkä jäämään vielä tänne porukoille. Täällä kun on noita innokkaita hoitajia Helmille, jos äiti ei käy ihan täysillä kierroksilla. Mutta kattellaan ny ...

Mun vanhemmat ovat luvanneet ottaa Helmin pariksi yöksi yökylään, jotta päästään miehen kanssa jonnekin kahdestaan. Nyt oonkin netissä pyörinyt vaihtoehtoja selaten. Suomalaiset kylpylät on turhan tyyriitä. Mutta nyt ykkösvaihtoehtoina ovat yks yö laivalla ja yks hotellissa joko Tallinnassa tai Tukholmassa. Ihanaa päästä jonnekin!!!

Mutta palaillaan...

Jepsis ja Helmi 11kk