Syysnollaneloset, alkuviikkoon!
Kommentit (47)
Antennin (ja sähkömiehen;) vaihto auttoi ja tv pelaa. Sen sijaan mies jäi pikkuauton kanssa eilen välille ja tiskikone rupes temppuilemaan. Miehin ja isäni toimesta saatiin molemmat kuitenki taas toimintakuntoon ainakin toistaiseksi. Iikan asiassa oli lääkärille soittoaika, muttei ollut paikalla, joten huomenna aamusta uusi yritys.
Mä oonkin aloittanu nyt kaks harrastusta itelleni. Eli näin maanantaisin käyn kirkkokuoroharjoituksissa ja tiistaisin aerobicissä. Molemmista nautin ja toimivat hyvänä irtiottona kotiarjesta. Välillä lastenhoito tosin vaatii aikamoisia järjestelyitä, jos (kun) miehelle sattuu päällekkäisiä menoja.
Yks kaveri tosin totes, että meillä kiljumiset, raivoamiset... on yksittäistapauksia, heillä arkipäivää. On siinä perääkin, mutta kyllä tämän poppoon kanssa perusarjenkin pyörittämisessa on oma hommansa. Ja nyt kun oon aloittanut nuo harrastukset ja vielä käyn kävelylenkeillä, niin tosi entistäkin enemmän saa olla muutoin asialla, ettei homma levahda kokonaan käsiin.
Enkelille voimia!
Jatu. Vastahan aloitit työt. Älä vaadi iteltäsi liikaa.
T-P. Voimia ja parempaa oloa.
Aavikselle ja Motille paranemisia!
Rosalle peukutuksia banaanin puolesta!
Lilalle pitikin laittaa viestiä, että minkälaisia välikausikenkiä oot suunnitellut tytöille? Mä olin miettiny, et sais hommata Gore tex- kenkiä ns. paremmiksi kengiksi kumisaappaiden, lämpökumisaappaiden ja toppakenkien lisäksi. Mutta paitsi, että raha voi tulla esteeksi, ni luin WWF: n sivuja ja asia rupes vaivaamaan. Tosin nuo sivut oli noin isolle puljulle kovin köppäiset mun mielestä.
Hyvää yötä!
T@hti
Ruokag: Pekka syö periaatteessa reippasti, mutta valikoi kuitenkin. Lemppari taitaa olla nakkimaissimunakas tai makkarat yleensäkin. Mutta kyllä perusruokakin maistuu. Kasviksien kanssa vaihtelee, mitkä maistuu, mitkä ei.
T@hti
Lilli on tohkeissaan kun oli päiväkodissa häntä juhlittu... Eli synttärit on pop täälläkin :-)
Lempiruoka: puuro... kokoliha... kala... peruna... Aika kaikkiruokainen tuo neiti taitaa olla.
Jo toisen kerran on naapurin poika napannut meidän pojalta rahaa ja ostanut itselleen sipsejä. Ekalla kerralla puhuttelin poikaa itse, nyt mietin että ottaisinko äitiin yhteyttä. Toki omalla pojalla oli rahat luvatta mukana eikä kauppaan saanut mennä, mutta se ei ehkä ole asian ydin. Inhottavaa vaan ottaa tuollainen asia esille...
Nyt nukkumaan.
Puss och kram,
Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
sataa ja tihkuaa täällä, ja taivas on ihan harmaa. pari sanaa ennen aamupuuroa ja lähtöä...
Pojan lempiruokaa ovat kuten monella muullakin nakkiruoat (nakkikastike, nakkikeitto), makaroni, jauheliharuoat ja erityisesti maksalaatikko, se perinteinen rusinoilla. On kyllä kaikkiruokainen, mutta huonosti menee yleensä kala ja vähänkin vahvemmin maustetut ruoat. Kana oli pitkäään herkkua mutta nykyään on kai kyllästynyt siihen. salaattia syö myös, tomaatti, kurkku ja feta ykkössuosikit, raasteet menee myös. Spaghettijauhelihavuokakin menee hyvin aina tai lihapullat vaikka.
Puuro uppoaa tosi hyvin nykyään, välillä oikein pyytää puuroa. mansikoilla, ei pelkästään.
gottago, vien pojan hoitoon ysiin.
äitikuu
Jos nyt jotain muutakin kuin heips :)
RuokaG. Typyläinen syö melkein mitä vaan, salaatista rohmuu oliivit, suolakurkut ja fetat. Homejuusto on kanssa uponnu hyvin tähän asti. Ainoa mitä ei syö lusikallistakaan on maksis, äitin tyttö, mä inhoon maksalaatikkoo.
Hmm, maksalaatikko+porkkanalaatikko, aika mielenkiintoinen yhdistelmä Jatu.
Koulu... se on nyt niin, että musta ei ole siihen. Liikaa tehtäviä kotiin+tentit, sana " essee" saa mut voimaan pahoin. Kahdessa oppimistehtävässä on menny palautuspäivä, en ole saanu niitä valmiiksi, kun toi kirjottaminen ei vaan luonnistu. Voin istua koneella tunnin ja saan aikaseksi kolme riviä tekstiä.
Mulla on pääkipee joka koulupäivä ja ahdistusmöykky rinnassa koko ajan.
Että ei Jatu kaikista ole opiskelemaan ja pyörittää perhettä, musta ei ainakaan.
Hilu-luuseri
Hilulle tsemppiä! Enpä tiedä miten helposti onnistuis teksti multakaan nykyään. Töissäkään ei tarvi pitkiä pätkiä kirjotella. Jos sulla on vielä aina tökkinyt kirjotustyöt, niin nyt se on varmasti entistä vaikeampaa. Eli mitähän tohon osaisi sanoa muuta kuin, että voimia! Oisko ketään opiskelukaveria joka vois vähän auttaa tekstien kanssa? Heh, niin kuin oisit tässä ajassa jo saanut liudan kavereita sieltä. Tai koulusta joku? Vai oletko päättänyt lopettaa opinnot?
Minä jäin yh:ksi lauantaihin saakka. Tänään ajatus siitä on tökkinyt tosi paljon, mutta ilta on kyllä lähtenyt ihan hyvin käyntiin. Olin syysneidin keskustelussakin päiväkodissa. Hyvin menee, tyytyväisiä ovat. Itsekään en osannut antaa risuja, ruusuja kyllä. Tykätään ryhmästä tosi paljon. Puhetta olivat miettineet, mutta päätyneet sen olevan ihan ok. Saa asiansa esitettyä ja puhuu paljon ja suht selkeästi, vaikka kirjaimia vielä puuttuu.
Höh, tajusin juuri, että unohdin kysyä tukea aamuihin. Eli siihen, jos mies kerran veisi yöpuvussa tarhaan, kun aamut on ainaista temppuilua ja vastustelua. Mutta ehkä pitää miettiä muita keinoja ensin, on miehenkin toimissa parantamisen varaa. Saa nähdä miten puhki itse olen viikonloppuna, kun pääsen viemään lapsia aamuisin tarhaan ja kokemaan aamut itse:)
Nyt taitaa Pikkukakkonen olla loppusuoralla, joten menen lasten seuraksi.
T: Ynis
Mies on työpaikan ristelilyllä. Huomenna menemme Antsan kanssa Roihin lentokentälle vastaan ja jäämme sinne sitten hotelliin kolmestaan yöksi. Isommat menevät kumpikin yöksi oman kaverinsa luokse. keskiviikkona Antsalla silmälääkäriä ja meillä asioilla käyntiä. keskiviikkoiltapäivällä tulemme kotiin ja perjantaina onkin minulla sitten lähtö Orlandoon.
Meilläkin Antsa saa välillä vaateraivareita. Mikään uusi vaate ei yleensäkään kelpaa ilman kunnon totuttelua. Muuten niin rauhallinen poika tulistuu täysin, jos yrittää väärää vaatetta tyrkyttää.
Ja syntymäpäivät ovat in ja päällä täälläkin. Sunnuntaina oli taas yksi myöhäinen synttärivieras ja tänään Antsa kyselikin: " Onko mimum sunttait uomena?"
Poika on kyllä aika kaikkiruokainen. Maksalaatikko menee oikein komeasti, kaikki makkara/nakki ja jauheliharuoat ovat in. Lempiruoka taitaa olla broileri ja riisi.
Mukavaa viikkoa kaikille. Pääsen käväisemään vielä keskiviikkona tai torstaina :)
Saamuska♥