Syysnollaneloset, alkuviikkoon!
Kommentit (47)
Syyspoika sängyssä odottelee unta mutta eipä tunnu uni tulevan.Eilen ei ollut myöskään tarhassa nukkunut.En halua et lopettaa päikkärit!
Ynis,meillä onkin jonkin verran name it:in vaatteita,musta vaan tuntuu että ainakin niissä perusbodeissa laatu on nykyään tosi huono.Heti nukkaantuvat ja venyvät.Pitäis varmaan käydä siellä Jumbossa,jos siellä olisi parempi valikoima kuin Tapiolan Stockalla.
Kääk,nyt herää neiti,pakko lopettaa.
Helli
Ei siellä Exitin liikkessä mun mielestä ole mitenkään suuri valikoima vauvojen vaatteita. On suht pieni liike. Käy hulluilta päiviltä kattomassa, sieltä aikoinaan hamstrasin Name It-bodeja. Ne tietty on halvimpia malleja, mutta mun mielestä ajoi asiansa varsinkin talviaikaan. Löysin myös joskus hulluilta päiviltä Bogin poolokauluksellisen bodyn, joka tosin oli muuten hieman leveämmän mallinen.
T: Ynis
ei taida enää ihan alkuviikon höpinöiden piiikkiin mennä mut menköön nyt kuitenkin, jos sit huomenna otetaan uus pino viikkiksen kunniaksi.
Tänään oli pikkuisen neuvola ja hyvin pikku-ukko oli kasvanut. Tutki joka kolkankin neuvolatätin huoneesta, meni nurkatkin läpi ja touhus innoissaan ison pallon kanssa. Mitat tais olla (10 kk) jotain 75cm ja 10,4kg. Melkein samoissa menee nyt kun isoveljensä aikoinaan, on kirinyt painossa jo kiinni, pituudessa vähän lyhyempi kuin veljensä aikoinaan.
Syyspoju pissasi siten aamulla sänkyynsä. Oli kyllä selvästi vahinko, oli itsekin ihan ihmeissään. Ekaa kertaa vaipan poisjättämisen jälkeen jouduin peseen lakanat tänään.
Jaaha, pikkukakkonen tais loppua jo, menen poikien seuraksi. Mies tänään kokoustamassa koko illan ja mä yksin noiden ipanoiden kanssa.
illanjatkoja kaikille :)
äk
Huomenna töiden jälkeen lähden reissuun, joten tulin vain sanomaan heipat. Uikkarit ja aurinkovoiteet on pakattu. Sateenvarjoa en pakannut, mutta saapi nähdä.
Mukavaa viikkoa!
SaaMa, lauantaina Floridan auringossa :)
Saammehan taas kuvia jotta voimme kadehtia ;-))
Typykkä alko eilen oksentaa :-( Koko vkon on syöny huonosti ja eilen oli superitkunen.Kävi tosi aikasin nukkumaanmut heräs sit oksentamaan..
Olen tänää pessy 7koneellista pyykkiä+yhen maton-toinen oottaa viel pesua et tehokkaasti on neiti oksunnu.halus aina ruokaa ja valitti nälkää mut ei pysyny sapuska sisällä.Huomennaki kotona...Harmittaa ku työt vast alko!
Oon myös kokeillu Yniksen innoittamana ehkästä tartunaa..oon vaihtanu pyyhkeet,pessy hammasmukit ja Tolun kanssa nuohonnu lattiat ja vessat..saas nähä kuin käy muun perheen?!
Täytyy palata pirteempänä
jatu
tsau leidit!
Outoa kirjoittaa kun näppäimet vähän eri paikoissa kun vanhassa koneessa. Siis kirjaimet samat tietenkin, mutta pgdn ja end ja muut tuossa enterin vieressä, joudun kokoajan katsomaan kun kirjoitan etten vahingossa näppää jotain ja hävitä koko tekstiä. Mutta ihanaa silti kun on uusi kone. Tämä on hiljainen, nopea ja toivottavasti luotettavmapoi kun edeltäjänsä. Olikin aika hermojaraastavaa kun sai kirjoitettua pitkän viestin ja kone ylikuumeni ja poks, kaikki katosi. Tätä kun tapahtui pahimmillaan useita kertoja päivässä.
Meillä (KOP KOP) oli eka yö varmaan ikinä että pikkuinen nukkui klo 21.30-07 heräämättä kertaakaan!! Aamulla hain sille maitoa ja se nukkui sit vielä tunnin, kasiin! Ihan uskomaton olo itselläkin kun on saanut nukkua! Edes isoveli ei viimeyönä herättänyt. Kumpa tämä vielä jatkuisi. Eilen kyllä sillä jäi tokat päikkärit pois, kun oltiin kyläilemässä ja aikataulut vähän poikkesi normaalirytmistä. Nukkui ap 3h unet ja ip ei sit ollenkaan. Ehkä tuo vaikutti yöuniinkin.
Mulla ja pikkuisella nuha, mulla tosin taitaa olla pahempi enää, tuo pieni alkaa jo onneksi paranemaan.
Mun kummityttö täytti eilen 12 v! Iso tyttö jo, kohta teini, tai alkaa olla jo. Te joilla isompia lapsia, mikä nyt pop/mistä tuon ikäiset erityisesti nauttivat / haluaisivat tehdä, siis mesettämisen ja vaatteiden lisäksi.... Annettiin sille tylsästi lahjaksi lahjakortti vaatekauppaan, kun en tod osannut valita mitään sieltä. Kaikki oli joko liian seksikästä, punkahtavaa tai sit pelkäsin että liian vauvamaista.... nyt saa valita itse. Haluisin kuitenkin lisäksi viedä tytön jonnekin, jotain speciaalia. Aikaisemmin ollaan oltu elokuvissa yms. mutta olisko kellään heittää yhtään uutta hyvää ideaa...??
ihan outoa kun tämä kone ei sammu. kokoajan kirjoitan kamalan nopeesti että kohta se kuiteski saammuu..... ;)
Allilla on jo hääpäivä takana. taitavat olla nyt mökillä naatiskelemassa..., muistankohan oikein.... onnea rouviintuneelle!!
äh, puhelin soi, palaan jos voin....
äk
viikonloppuna olikin aika haipakkaa. Mä flunssaisena vielä, launataina olin lastenvaatekirppiksellä myymässä koko aamun ja hyvä saldo tuli, erityisesti äitiysvaattet meni hyvin kaupaksi, ja ehkä puolet lastenvatteista. Loput pistän huutonettiin tällä viikolla, pojille vauvojen vaatteita,osa ihan uusia ja käyttämättömiäkin+ hajuton vaipparoskis, gracon kävelytuoli ja muuta mukavaa. Jos vauvaperheitä kiinnostaa suoraankin saa kysellä ennekun ehdin ne nettiin laittaa, ehkä loppuviikosta.
tänään pitää mennä selvittelemään kuntalisä-asioita ja pestä pyykkiä ainakin. huomenna menen pankkiin selvittelemään mahdollista eläkevakuutusta. Ollaan miehen kanssa jo kaks vuotta puhuttu siitä mutta on jäänyt puheeksi. Meillä kun mies yrittäjä on enemmän tai vähemmän itsestään selvää että mä kotona lasten kanssa, ja sovittiin jo aikaa sitten että näistä kotivuosista maksetaan mulle eläkettä, motivoi mua vähän paremmin pysymään kotona. Kun kuitenkin haluan että pojat saa olla ekat vuotensa kotona ja mies ei kotiin halua jäädä. Ja mäkin oikeestaan haluisin töihin. Tai en. Joskus haluisin. h tää on vaikeeta... Niin siinä eläkejutussa mietityttää vaan että mitähän kaikkee siinäkin pitää osata ottaa huomioon etten tee huonoa sopimusta... Riskit ja mitä jos tulee elämänmuutos ja jotain tapahtuu...
keskiviikolle on paritkin kaveritreffit ja to neuvola. Perjantaina taas nähdään yks kaveri eli aika kiirus viikko on taas tulossa. Mutta koitan ehtiä pinonpelastajaksi aina välillä, nyt kun mulla vihdoin siihen mahdollisuus!
mukavaa alkuviikkoa siskot!
äitikuu, pikku-ukot 10kk ja 3v
Perinteisesti pitäisi töitä tehdä, mutta tulin sanailemaan edes pikku pätkän pinotalkoisiin.
Viikonloppu tuntui niiin lyhyeltä, kun piti lauantaina olla töissä ja tämä alkuviikko on vielä kiirettä. Sitten keskiviikosta alkaa taas uudet kuviot ja uudet suunnittelut edessä.
Allin rouvakuulumisia varmaan jo muutkin oottelevat :-) Paljon Onnea vielä! Osaatko vastata puhelimeen oikealla nimellä?
Päiväkodissa olen kyllä pariin kertaan jo tiukannut vaatteiden perään ja tehnyt lokeroetsinnän läpi eli tylysti kurkannut toistenkin kamat läpi, mutta silti ovat meidän vaatteet kadoksissa. Perjantaina näin yhdellä taaperolla samanlaisen raitapipon kuin Typyltä katosi, niin melkein kävin tarkistamassa, että onko se oikealla omistajalla :-)
Viime syksynäkin tosiaan katosi sukkahousuja ja ainoastaan yksi hoitaja lotkautti korvaa kun kyselin niiden perään.
Aamurutiinit Typyn päiväkodissa riippuvat paljolti siitä kuka siellä on aamuvuorossa. On kyllä tosi ikävää niinä aamuina, kun lapsen hoitoontuloa ei huomata / huomioida. Vaikka hoitaja-/opettajapula ollaan nyt koettu kantapään kautta, niin täytyy antaa kiitosta parille vakituisemmalle sijaiselle, jotka sekä tullessa että lähtiessä osaavat ottaa huomioon sekä lapsen että aikuisen.
Lauantaina Typy maistoi hernekeittoa ja melkein saman tien oli posket punaisella näpyllä ihan kuin olisi hyttysten kiusaamaksi joutunut. Meillä ei todellakaan ole vaikea algeeritapaus, mutta silti olisi aika saada selvyyttä asiaan. *Vertaishali Mimmulille* Oliskohan aika perustaa myös mammoihin alaosasto Hakalat (Harvaankakkaavien lasten vanhemmat) vai olisko Hakalat Alpin alajaosto... Alpi Hakala (kuulostaa ihan joltain pohojanmaalaiselta joka on muuttanut 1900-luvun alussa Ameriikkaan)
Joo, paras tehdä töitä kun alkaa mielikuvitus laukata näin vauhdilla...
Keilin
Just kotiuduttiin venlan kanssa kaupoista ja nyt on neiti päikkäreillä. saa ihan rauhassa olla koneella.
Venlan gessleinin rattaat on huollossa, ottaa päähän (onneks on matkarattaat). niissä on ostamisesta asti ollut vikaa ja myyjä ei oo uskonut. On aina väittänyt että vika on renkaissa ja on meille 5 uudet renkaat niihin aina vaihtanut. Torstaina mulla meni jälleen hermot ja huomattiin että se runko on yhdestä kohtaa vino (ollut kaiketi alusta asti) ja samantien lähdettiin viemään niitä liikkeeseen. Vihdoin myyjä asian uskoi ja nyt rattaat ovat maahantuojalla. Pitää tänään soitella perään kun ne on aika tärkeet, ilman niitä Veetin vieminen päiväkotiin on aikasta hankalaa/ hidasta. Harmittaa että 700e rattaat ovat koko ajan aiheuttaneet ongelmia.
Kurjaa tuo Keilinin typyn vaateiden katoaminen päiväkodissa. Veetiltä ei onneksi ainakaan vielä ole mitään vaatteita hävinnyt.
Nyt vois mennä laittaa pyykkiä koneeseen.
Öttis, Veeti ja Venla
öttis,
meilläkin ollut koko 3v ongelmia vaunujen, tosin Hartanien kanssa, ja samanlaisia mietteitä ja ärräpäitä on päästelty kun ovh 800e rattaat hajalla monta kertaa. mehän tilattiin aikoinaan suoraan netin kautta saksasta, ku siten sai halvemmalla mut ei tajuttu et mitä sit jos joutuu takuuhuoltoon tai korjaukseen...eka kerta kun hajos (olikohan valjaat ja jarru) meni onneksi takuuseen mutta nyt jouduttiin vaihtaan koko runko niihin kun oli mennyt poikki ni takuu ei enää ollut voimassa. Tilattiin uusi runko joka tuli parissa viikossa viime viikolla kotiovelle kuljetettuna ja eilen mies ehti sen asentaa kiinni. toivottavasti nyt toimii! Jatkuvasti on kuitenkin ollut jotain vikaa niissä, että tiedän tunteen....Sympatiat sinne!!
Olen muuten unohtanut tuulettaa, meidän syyspoika on oppinut kuivaksi! Yö ja päivä, vahinkoja enää vain joskus kylässä tms. kun ei uskalla/muista/malta tulla sanomaan että pissattaa. Edellisestä vahingosta jo pariviikkoa, eli nyt uskallan jo sanoa tän ääneen. Jee jee, ei sittenkään tarvita vaippoja ekaluokalle!
hip hei, menen taas pölisemästä. Tulkaahan muutkin koloistanne.
äk
Olo väsynyt ja saamaton, kuulumiset luen, mut omat jutut tuntuu niin ankeilta, et ei jaksais edes kirjottaa. Arki väsyttävää. Mini viihtyy hyvin isänsä ja siskonsa kanssa, mut ku näkee, alkaa valitus ja syliin pitää päästä. Hartiat ja pää kipeenä Minin kantelusta. Iltaisin ja öisin alkanut kiipeilemään ja seisomaan sängyssä nukkumisen sijaan. Ollaan taas jouduttu nukuttamaan syliin. Viime yönä valvoi 2 tuntia ja mies yritti pitää aloillaan, et ei kiipeilisi ja karjuisi. Nekku ei koskaan harrastanu tälläistä, onko vinkkejä miten toimia?
Nea on alkanut saamaan hurjia uhmakohtauksia, tyyliin jos väärät sukat tms. Itkee ja raivoaa hulluna, kestää et saa rauhoittumaan ja eitartte ku yhden vastoinkäymisen, ni sama kiljunta alkaa. Heräilee kuudelta aamuisin ja mulla alkaa tulla itku, kun öisin Mini valvottaa ja ei saa koskaan nukkua. Väsyttää niin. Jotenkin ei voi mitään, mut toivon et Mini ois jo isompi, et ois nää hankalat ajat ohi. Hampaat tulee vaivalla, tai siis 2 tuli 6kk iässä ja nyt vaa ikenet pullottaa, hampaita ei näy. Pitäs varata aika maitoaltistukseenkin.
Tänään taas satoi ja oltiin sisällä, onneks meni aamupvä kivasti ja tytöt nyt nukkuu. Söin suruuni kamalan kasan suklaata. Röh. Viime viikko oltiinkin vain sisällä, kun Nean kuume vaan kesti ja sit Mini tuli kipeeksi. Onneks nyt ollaan suht terveinä, Nea pääsee kerhoon jne.
Tänään pitäs mennä Cittariin ruokaostoksille ja siinähän se ilta meneekin..Ootan niin sitä ajokorttia, et pääsis joskus yksin tekee ruokaostoksetkin! Täl viikolla kolme ajotuntia,onneks edes niitä on niin pääsee pää tuulettumaan tästä kotielosta. Eilen rääkyi molemmat lapset vuoron perään ja päivä oli äärimmäisen raskas, miehen kans oltiin molemmat ihan puhki.
Äitikuu, kiva et uusi kone ja et poika ilman vaippoja! :)
Keilin, kunpa Typyn vaatteet löytyisi! Liityn uuteen alpin alajaostoon, en muista, et millon Minin maha taas toiminut..
Mersu, kiva kuulla teistä! Ihanaa, et Elmo nukkuu! :) Ja Hellun allergiajutut hieman hellittäneet!
Mimmulille iso halaus, olette ajatuksissa!
Jatu, kärsin vieroitusoireista, kun ei voi enää sulle soitella, kun oot töissä.. Kova ikävä!! Jaksamisia arkeen!
Hellille jaksamisia vähäunisen vauvan kanssa!
Pilelle onnea uuteen kotiin!
Muuta ei liiku päässä. Palaan taas joskus. Hyviä vointeja jokaiselle, oott e ajatuksissa, vaikka musta ei niin usein kuulukaan.
Enkeli1 ja Nea+Mini
Huomasin et brion 04 vaunujen kuomukankaassa on jkv tummaa pilkkua, siellä alhaalla pussukassa johon tietty kosteus pääsee kertymään. Olosuhdesyistä on tullut kesällä pidettyä ulkokuistilla ja avikka onkin aika ilmava paikka niin ikävästi on nyt sitten näin käynyt. Onko kellään kokemusta, kannattaako alkaa millään putsaamaan vai heitänkö suosiolla roskiin, kannattaako viedä edes kierrätyskeskukseen, kloriitin joku mainitsi tuolla tavarat osastolla, mutta saako putsattua kunnolla sitenkään, jääkö itiöitä kuitenkin jäljelle. KUKKUU, osaatko kommentoida. samulla koko kesän kummaa rohinaa, niin kyllähän sitä miettii et onko yhteyttä : (
ilmoitti Hellu vanhemmilleen eilen. Viisas tyttö! Harmi kyllä ko. ominaisuudesta ei joudu/pääse vankilaan. Siellä olisi varmaan rauhallisempaa kuin täällä joskus.
En olisi koskaan uskonut, että herkkis-Hellu mätkisi vauvaa, mutta tulipahan sekin koettua. Hassua, että nuo uhmikset oikeasti uskovat ettei huomiolla ole väliä... ts. sen laadussa. Että negatiivinen huomiokin kelpaa jos positiivista ei saa. Huoh.
Jaha. Itkuhälyyttimestä kuului joko pieru tai puklu. Vähän hoidin vauvaa ja annoin Cuplatonia - nyt se on oksentanut koko aamun. Tuollainen iso jööti kun puklaa, niin sillehän tulee nälkä sitten sekunnin päästä. Saa imettää. Hellu vihaa imettämistä ja kehittää kaikkia kivoja juttuja sillä aikaa kun olen tissistä kiinni. Yks päivä oli sutinut itsensä hiustenhoitoaineellani, joka pahimmoilleen oli unohtunut saataville.
Nyt H syö suolatikkuja. Pitäähän sitä ihmisen jotain syödä. Kun ruoka ei maistunut.
Galluppia pukkaa: lapsosenne lempiruoka? Tai mitä ne ylipäätään syövät?
Ja sitten pelastamaan pientä lammikosta.
Nekemiin,
m:)
Hellou
Tulin vain Böö käynnille, asiani ovat hyvin eritelinjaisia, joten ehkä säästän teidän kovin täydentäviltä kuulumisilta.
Ei siis ollu allerginen reaktio, vaan ehta tauti, joka jälleen kerran Motti paralla kestää. Koskaan ei olla alle viikolla selvittely, nyt olen jo suosiolla perunut tältä viikolta kaiken. Oma olokin alkaa olla kovin pahoinvointinen ja ruoka ei uppoa olleskaan, suas nähdä.oin
Mutta että positiivisuus rintamaan on lisättävä, että näin 3v:n kanssa oksutaudista selviää huomattavasti vähemmillä sotkuilla kuin aiemmin:).
Enkelille kykenen sanomaan vain sen, että Motilla oli Minin ikäisenä samanmoinen yöharjoittelukausi. En vaan muista tehtiinkö mitään. Heh, en ole muutoinkaan parhaimmasta päästä osastolla " kuinka saada lapsi nukkumaan" . Viime yönä Motti karjui tunnin halutessaan katsoa jotain dvd:tä ja toisen tunnin kun halusi nukkua vain ja ainoastaan tietyssä kohdassa meidän sänkyä, lopulta pikku mies löytyi tyynyn päältä lattialta:). Voimia arkeen!
Onnea Alli rouvalle!
Kiva kun Keilinistä kuulee usemmin. Kyllä ihmetyttää päiväkodin tavaroiden hävitys. Tee " reklamaatio" paperille ja lähetä se työntekijöiden viikkopalaveriin.
Onnea Pilelle muuttourakan saamisesta jo kohtuulliseen pisteeseen. Huh, mikä laatikkomäärä. Laita sitten " jälkeen" -kuvia kunhan ennätät.
Kiva että Mersun Elmo päästää äitinsä siskoaan hiukan helpommalla.
Motti on erittäin ihastunut syntymäpäiviensä viettoon eikä haluaisi lopettaa niitä ollenkaan. Lahjoja kun on tippunut tasaisesti 2 viikkoa, niin johan sitä luulee pieni ihminen moisen pysyväisluontoiseksi. Tivaa lahjoja jokaiselta taloon uskaltautuvalta, myös vanhemmiltaan:) Ja yhtään lahjaa ei ota vastaan ilman asiaankuuluvaa onnittelulaulua, laulaja saa kyllä riemukkaat kiljunnat ja taputukset osakseen.
Taidan painella potilaan viereen,
Aavis ja Motti
Eipä ole aikoihin maanantai tuntunut näin tahmealta. Nukuin niin huonosti (syyn kertonen privaatisti) ja lopulta Onni tahtoi väliin 4.30 enkä sitten nukkunut sen jälkeen. Menin tänään autolla töihin kun mies halusi (!) mennä kuudeksi pyörälä vesisateessa. Vähän säälitti herättää Onni 6.05 mutta heräs kyllä niin hyväntuulisena, että!
Töissä oli todella hiljainen päivä ja yksi iso asia painaa mieltä niin, että koko ajan tekee pahaa. Todella vaikea päivä. Mutta onneksi on ystäviä, joille purkaa tätä oloa. Äskenkin puhuin tunnin. Niin, tämä paha olo ei liity meidän parisuhteeseen ja miehellekin puhun kyllä mutta kuitenkin..
Kiva kun on taas pinot vilkastuneet. Minä en viikonloppuna ehtinyt ollenkaan tänne. Perjantaina todella väsyttävän viikon päätteeksi lähdettiin ihan ex tempore miehen kanssa baariin. Oli tavallaan virkistävää, vaikka mua kyllä jo yhden aikaan alkoikin väsyttää. Sitten lauantaina oltiin 4h kaupungilla ostoksilla. Illalla ei tarvinut unta houkutella. Eilen olin sitten vanhempien luona leipomassa Onnin synttäreille viikonlopuksi ja haravoin 2h niiden valtavaa pihaa, joka oli ihan lehtien peitossa. Kivaa oli. Ja Onni oli niin ahkera työmies myös. Koko sen 2h kärräsi omilla kärryillä lehtiä ojaan. MIes remppasi sillä välin kotia.
Ruoka galluppiin vastaan. Onni on kaikkiruokainen ja maistaa ennakkoluulottomasti uutta. Ei tule edes oikein mieleen mikään lempiruoka. Tykkää kyllä esim. jauheliha- tai nakkikeitosta mutta mikä vaan uppoaa. On alkanut todella hyväksi syöjäksi tarhan aloitettuaan.
Täällä oli muuten ukkonen viime yönä! Heräsin siihen kun pamahteli vaikka mulla oli tulpat korvissa. Nytkin sataa kaatamalla.
Huomenna Onni onkin sitten 3v. Hui kun aika kuluu. Tässä minuutilleen (melkein) 3 vuoden takaisia tunnelmia:
" Tikru-Pikru - 01.10. 17:09 vastaa tähän viestiin (22/38) Pitipä tulla vielä käväseen
Nyt on sauna pesty. Luulin jo, ettei sekään auttais mutta kyllä mä luulen, että auttoi. Tuossa kestitsin kaveria ja alkoi tuntuun selässä semmosta jänskää tunnetta. Ja kyllä kai nämä on supistuksia, joita tässä tulee. Ei kovin kivuliaita mutta napakoita, lainatakseni jotain teistä:) Mua nämä vaan naurattaa. On näitä odotettukin. Kai ne nyt sitten on niitä?!?
No eihän tämä vielä mitään synnyttämistä tarkoita. Mutta ainakin vähän antaa taas toivoa.
Tuohon galluppiin palatakseni. Ettei vaan kenellekään jäänyt sellainen kuva, ettei tämä lapsi olisi toivottu.. Vaikka se yllätys olikin, tuli täysin nurkan takaa, niin kyllä tätä on ihmetelty ja odoteltu. Mutta ollaan vaan molemmat niin jalat maassa -tyyppiä, ettei olla hihhuloitu saati hösötetty ollenkaan. Muut sitäkin enemmän. Onneksi mun porukat sai ekan lapsen lapsen jo heinäkuussa, ovat vähän päässeet jo hössöttämisen makuun. Ai vähän vai...? Onkin maailman suloisin pikkupoika veljellä.
Niin ja sitten tosiaan tuohon raskaaksi tulemiseen vielä että viime kesäkuussa lopetin pillerit (joita söin ihon ja menkkojen takia) vaan siksi, että halusin pitää paussia niistä. Onhan noita tullut napsittua. Ja kuin ihmeen kaupalla sain tämän jälkeen " nauttia" menkoista, jotka vaan tuli. Kun ei niitä ilman pillereitä mulle ole koskaan tullut. Asiat vaan alkoi loksahteleen kohilleen.
Nyt mä toivon, että nämä naurettavat kipristykset saavat jatkoa ja voin lähteä tänään synnyttämään. Toiveajattelua, tiedetään...
Tikru-Pikru 40+5
Tuosta sitten vajaa vuorokausi ja Onni syntyi:)
T-P
Maksalaatikko, ei epäilystäkään:)
En jaksa nyt enempää, joten böö vaan:)
Just mietin tänään kun luin tarhan ruokalistasta, että perjantaina siellä on maksalaatikkoa että kuinkahan maistuu Onnille. Sitä se ei ole koskaan maistanut! Minä en lapsena tykännyt eikä meillä sitä sitten ole koskaan ollut. Ei maksaa missään muodossa.
Nyt jatkan paikkojen järkkäilyä.
T-P
Poika lukee,typy hakee unta ja mies on treeneissä..ehtii siis kirjottaakin.
Typy nukku tarhassa,saa nähä miten nukahtaa..Harmittaa nyt jos uni ei tule kun viimevko oli niin selkeä..8maissa sänkyy ja aamulla puol8 ylös.Nyt jos ei nukaha ni aamulla vaikeeta..
Meil on tänää 13v kihlapäivä.Mies kävi tuomassa mulle kukkia :-) Soitin sille illalla ja vuodatin työpäivää,mies sano menevänsä suoraa treeneihin,kohta kuitenki tuli kukkakimpun kanssa :-) Kyllä piristi!
Töissä oli todella uuvuttavaa.Työ tulee uniin,nukuin koko vkln hunosti ja viimeyönä 4tuntia pätkissä!Tänää tuli jo mielee et jos vaihtas paikkaa :-/ Työkaverit on kivat ja hyvät.Lapset on ihania,ongelmia on mut missä ei olis!mutta työympäristä on sellanen että en tiedä tahdonko/voinko/uskallanko siinä ottaa vastuuta lapsista?!
Mietin tässä että olen kyllä aika saamaton.Täällä väki opiskelee ja käyttää lapsia harrastuksissa ja mä selviän just työstä ja kodista!
Enkeli:Eilen miehelle sanoinet vklkin meni niin ettei soittaa ehtiny :-(
Oltii eilen srkn siinä uudessa perhekirkossa..oli ihanaa :-) lapset meni lastenkirkkoo ja me saatiin rauhassa istua.Mietin et meniskö Nea typyn kanssa lastenkirkkoo ja Mini vois olla aikuisten kanssa?Siel oli paljo lapsia,paljo ääntä et ei tarttis hissutella...
G:pinattiletut,maksis ja porkkis eli maksa- ja porkkanalaatikkoa sekotettu yhteen.
Mitähän vielä...ei nuku typy ei :-( viimevkolla nukahti heti ku sänkyy laitto,nyt oli jo puoltuntia nukkunu.
Huomenna pitäs viedä poika hammaslääkärii.HArmittaa ku aika on 10yli8 ja pojalla alkaa koulukuvaus 8.35!Aika on oikojalle ja jonossa on oltu 13kk,jos oisin perunu ni uus aika ois menny maaliskuulle!Sanoivat et ajat on 10minaikoja eli pitäs ehtiä koulukuvaa....se kuva on pakkosaada!
jatu
Sinin synttärit juhlittu viikonloppuna, josta syystä koomainen Böö! Kivaa oli, vuokraamani paikka oli loistava ja Sini oli pakahtua heppakakusta, vieraista ja tietenkin lahjoista.
G; Sinillä lempparina hampurilaisateriat, tosin ovat kovin harvinaista herkkua. ;o) Meillä edelleen syödään " vuokaan ja uuniin" -ketjun pöperöitä . Ovat nopeita ja vähän keittiötä sotkevia. Meidän perheessä saa em. seikoilla pitkän ++++
G: Rosalla lempparina nyt kokeilussa oleva banaani. Mustikkakin sitten teki uudelleenkokeilussa iho-oireet, mutten keväällä kyennyt muutenkin rauskasta ihosta, sitä bongaamaan. Toivottavasti banaani olisi se ensimmäinen sopiva kiinteä!!!! Pirkan banaanipastillit ovat ainakin sopineet.
Öitä!
Lila75, Sini 3v ja Rosa 1v7kk
Olin töissä ennen kasia, vaikka vein lapset. Matka sujui tosi nopeasti julkisilla tänään. Jätin siis auton liityntäparkkiin, oli hyvä ratkaisu.
Saamuska, miten kuntoilun on käynyt maratonin jälkeen? Tuli sipseistä mieleen:)
Minä luulen, että yh-tarmo löytyy siitä, että olen kotini herra. Siivoan omat sotkuni eikä tarvi miettiä jättääkö joku heti kohta astiat pöydälle, pöydän pyyhkimättä, lasten vaatteet eteisen lattialle jne. Eikä tarvi odottaa tekeekö toinen mitään asioiden hyväksi ja kyräillä sitä sitten itsekseen puoliksi turhautuneena. Minä kun olen se siistimpi osapuoli meillä. Tosin mieskin väittää, että kämppä pysyy siistimpänä, jos olen poissa, eli voi toimia toisinkinpäin.