Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^^^KESÄNUPPUJEN ma-ti vko 40^^

01.10.2007 |

Avataan pino uuden viikon kunniaksi.

Toivotaan, että tästä viikosta tulee plussa täyteinen.

Eliador kp29

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä neljännestä lapsukaisesta haaveillaan. Kp.27/29. Piina siis vielä jatkuu...

Välillä ollaan yritetty vauvaa ahkeraan, nyt taas sillain rauhalliseen tahtiin puuhailtu. Oireita olis ainakin tänään pompanneet lämmöt 37,1 (oviksen jälkeen nousi siis 36,4-36,8) ja päivällä kamalat menkkamaiset kivut, vilutus ja vihdoinkin lisääntynyt valkkari. Jännää!

No, torstaina ajattelin ehkä testata, jos ei menkat ole silloin alkaneet. Onnea isosti kaikille muille plussanneille. Kesävauva olisi ihana;)

Vierailija
22/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänään aamulla toiseen kertaan tai siis kolmanteen ;) Ihan ekakshan sain clear bluella joku päivä sitten negan ja lauantaina acon 10 kasetilla hailun viivan ja sit tänään pregent stickkillä (20) kans haaleen viivan. Ei tätä vaan meinaa uskoo, siks pitää aina vaan varmistella! Voi, oisinpa oisinpa raskaana!!

Jännät paikat alkaa olla monella ja peitot tuntuu myös pöllyävän ;) Pahoittelut minunkin puolesta negan saaneille. Mieleeni jäi erityisesti bee, jota oli kohdeltu huonosti :(

-mangu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annique: Kiitos paljon vastauksesta....tuli todella iloinen ja positiivinen mieli, vielä kun saisin houluteltua ton miehen peiton heilutteluun, niin olisi edes pienen pieni toivo, että jos tärppäisi. Kyllä mulla on positiivinen olo ton testin suhteen, kun koska pitkän aikaa on tullut ihan selvä pelkkä kontrolliviiva vain, mutta nyt oli selkeesti havaittavissa se toinenkin viiva ja on kyllä inhottavia alavatsa viiltelyjä.....voi sentään. Toivottavasti sulla Lastwish on tosiaankin plussa sekä muille ketä sitä nyt innolla epäilee :)

Unelma08 kp 20/44 ?? yk2

Vierailija
24/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on seuraa =).

Ensin pahoittelut tädeistä. Ja jos jonkun plussa on jäänyt onnittelematta laitan varmuuden vuoksi onnittelut.

Oviksen pongailijoita oli myös. Unelmalle terveiset, että jatka vaan tikuttelua, kyllä se ovisplussa sieltä löytyy. Hyvä jos saat peitot heiluun jo ajoissa!

Lastwishille plussaonnea! Olen itse saanut kerran, olisko ollut yk3, samanlaista viivaa, mutta mun kohdalla se ei tarkoittanut ikävä kyllä mitään. Monelle on onneksi käynyt toisin, että varmasti sulla on kovat jännäilyt menossa.

Miten teillä tosi, tosi pitkään yrittäneillä pysyy hermot kasassa? Mulla tämä pari päivää ennen tätiä on aina niin tuskaa. Tänään alkoi täti muistutella olemassa olostaan. Lieviä menkkajuilimisia tuntui. Huomenna koventuvat ja ylihuomenna täti. Tiedän jo niin hyvin tämän kuvion.

Puistossa oli tänään keskustelun aiheena äidit, jotka vie muut lapset päiväkotiin ja jäävät vauvan kanssa kotiin. Minä puuskahdin, että " ikävä kyllä meille toista ole tullut, toivottavasti joskus" ... Muut fiksut äidit onneksi jatkoivat asiaansa takertumatta heittooni. Alkaa vintti pimentyä =). En mä normaalisti tuollaisia heittele.

Valkkista tulee runsaasti. Ei tässä vaiheessa ole outoa. Tässä kierrossa sitä vaan tuli vähän koko ajan. En voi edes sanoa, et tulis jo täti jos on tullakseen. Jäis luteaalivaihe liian lyhyeksi... huoh.

Parempaa +++++++++onnea teille muille!

AnniHelen@ kp 23/22-? dpo8 yk8

Vierailija
25/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annique, kiitos kun tsekkasit käyräni ja kommentoit. Uusia kommentteja ja näkökulmia ovisasiaan on aina kiva kuulla :) Itse tuota käyrää ja omia tietoja tulee tuijotettua ja koitettua saada jotain selkoa asiaan, mutta ei se asia siitä valkene. Tänään tosiaan edelleen +O-testi ja nyt illalla on alamahassa alkanut jomotus, olisiko se sitä ovista sitten. Jomotus tuntuu nyt vasemmalla puolella, kun kaikki mahatuntemukset tähän asti on ollut yleensä tuolla oikealla.

En ole ihan varma, että onko kohdunnupukka edelleen HSO (=high, soft, open), vai ei, mutta laitoin niin varmuuden vuoksi FF:iin. Lima on valkoista, mutta aika venyvää, kaippa se tuo creamy on... Hankalaa joskus täysin tietää, varsinkin, kun ekaa kertaa niitä FF:iin kirjaa ylös.

Jos ovis vasta nyt tulee, niin on tosiaan oudon korkeat lämpötilat juuri sitä ennen, kai ne sitten kohoaa oviksen jälkeen yli 37C tjn. Saa nähdä. Mun lämmönmittaus on kyllä niin ja näin, kun olosuhteet ei todella ole mitkään parhaimmat siihen, mutta mittailenpa silti, ehkä siitä silti jotain kaavaa näkee.

Toivottavasti sohva saa kyytiä tänäänkin... :) Tsemppiä muillekin oviksen kyttääjille, on tämä aikamoista salapoliisin hommaa :) Ja vielä enemmän tsemppiä testaajille!

Seiskaseiska kp20/25-37 (viimeksi 30), yk2

http://www.fertilityfriend.com/home/1c7b70

Vierailija
26/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Lopettakaa syönti NYT:) Sullako se oli, kun kohdunnupukka oli ihan kääntynyt tms? Huomasin just äsken, että mulla nupukka on kääntynyt entistä enemmän, toiseen puoleen en yletä juuri ollenkaan, se on kääntynyt niin paljon ylöspäin. Rakokin osoittaa sivulle päin, kun normaalisti osoittaa alaspäin (sormen suuntaan). Mielenkiintoisia juttuja :)

Mahan juilinta on koventunut... Nyt miestä patistelemaan pehkuihin, enkä tarkoita zzzzzzzz! :)

Seiskaseiska taas

Vierailija
27/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kääntyneestä kohdunnapukasta, juu kyllä se tosiaan kääntyi ja nyt on tullut alemmaskin vähäsen. Päätin lopettaa sen tutkimisen kun viimekerralla sain aikaiseksi verta kynnenpäähän josta varmaan se johtui se että kp 16 tuli pari ruskeaa tippaa housuun :|

).(:

Lämmöt taas nousee, luulin että alaspäin mennään jo mutta ei ;)

näyttäisipä testit saman jo minkä käyrä :D

Oikein mukavaa päivää kaikille, minä lähden töihin

Lastwish kp20/22 dpo10 yk9

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
28/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei mitään muuta ole tapahtunut oireiden osalta, kun että lämmöt nousivat 37,0 asteeseen.

Miten te plussautuneet pystyitte olemaan stressaamatta tai ajattelematta asiaa? Vai psytyittekö olemaan stressaamatta? Minä kun olen kotiäiti, niin aikaa on liikaa ja ehtii ajattelemaan vaikka mitä ja asiaa on vaikea unohtaa. Täytyy varman kehittää itselleen tekemistä. :)

Plussaonnea kaikille!! =)

Vierailija
29/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hermot pysyy kasassa. Minä kuulun myös niihin jolla lkaa pinna olla kireällä, kun pitää tässä vielä odotella n. viikko. Puuh... Olen lähes varma ettei tässä kierrossa tärpännyt, mutta kuitenkin sitä toivoo ja stressaa.

mangusti: mikä kp sinulla on nyt? Toivotaan, että olisi plussa. :) bd bd bd bd peukutuksia

Vierailija
30/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizza, olethan vielä mukana? (=olethan raskaana)

Salsatar: pahoittelut putoamisesta :(

Ainakin Sweetyllä, Unelmalla ja seiskaseiskalla oli ovis tuloillaan, peitonheilutteluintoa! Unelma, nyt revit sen miehen vaikka väkisin :D

Seiskaseiska: Mittaatko lämmön aina samaan aikaan? Toi sun käyrä heittelehtii tosi paljon. Mutta ehkäpä se ovis tosiaan on tulossa, sitää ennenhän lämmöt voi laskea ennen ku sit nousee.

Kiitos Annique, Eliador ja Mangusti tsempityksistä. Mietin tässä koko ajan, että taidan sanoa itteni irti nykytyöstä. Mistä tahansa maksettais enemmän, ku on mitätön provikka ilman pohjaa. Tyhmä se on, joka mitään yrittää. Työttömänäki sais enemmän rahaa, Kela sponsoroi! Mitenkäs Annique on lämöt ollu tänään? Tsemppiä teille kaikille piinaavaan odotukseen, ja AnniHelenille ja Lastwishille myös! Hih, onnea, kun et kuollutkaan sinne h-lääkäriin :) Määkin taisin muuten tässä joku aika sitte kynnellä repästä paikat verille, ku en ikinä jaksa lyhentää niitä ja ne vaan kasvaa ja kasvaa... Mutta tsemppiä piinailuun, kyllä se vielä plussaks muuttuu, ku täti alkaa olla myöhässä. Ehkä nyt on vaan aikasta testata, vaikka olis kuinka herkkä testi.

- bee kp 24/30 -

Vierailija
31/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tipuin kesäkuisista, sillä menkat alkoivat tänä aamuna oikein kunnona kivuilla. Eli minulla ovulaatio sitten tapahtui muutamaa päivää myöhemmin, ku näin kävi. Toivottavasti kukaan muu teistä ei seuraa perässäni heinäkuisiin. :) Onnea plussan saamiseen!

Plussatuulia kaikille!

Rizza kp 1/38-47 (40), yk 17 alkakoon

Vierailija
32/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]2poj@näiti:[/color] Kp:t on mulla nytten 38/42. Tosin luulen, että tää kierto ois ollu tuon 37 eli tänään kuukautispäivä, kun ovis oli 15 päivää sitten. En vaan meinaa uskoa vielä, kun viiva on haalea. Toivotaan, että saisin vielä sen kirkuvan punaisen viivan!

Puhaltelen plussatuulia teille kaikille!!!!!

Vierailija
33/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti testata vasta torstaina, mutta innostuin testaamaan tänään. Tuloksena puhdas nega. Vaikka arvelinkin että nega tulee, olo on todella maassa.

Jään siis odottolemaan tätiä paikalle. Muille parempaa onnea.

Eliador kp30

Vierailija
34/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis oli eilen laskenut lämmöt 0,2 astetta ja tänään oli noussut takaisin ylöspäin 0,1 astetta. Tosin eilenkin mittasin heti perään uudestaan kun en suostunut uskomaan että lämmöt on laskeneet ja sain toisella mittauskerralla saman kuin tänäkin aamuna.

Tänään on ollut ihan mieletöntä painon tunnetta alavatsassa. Tällaista mulla ei oo koskaan aiemmin ollut. Ihmettelinkin että mikä mun vatsassa oikein on, kun ei oo aiempaa kokemusta moisesta. Illalla mulla oli huono olo. Tosin saattoi johtua syömästämme kiinalaisesta ruuasta, kun mieskin valitteli ettei oo kovin hyvä olo. Olin jo kertaalleen vessanpytyllä kyykkimässä, mutta ei tullut oksennusta. Kyllä mulla nyt taas on toiveet korkealla. Huomenna ajattelin testata, mikäli vielä on tarvetta.

Tässä kuussa on kyllä ollut niiiin erilainen lämpökäyrä kuin viime kuussa, että voiko se edes pitää paikkansa. Toivottavasti sekin on vaan hyvä merkki! :)

-Annique kp 27/27-29, dpo 11, yk7-

Vierailija
35/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti, Annique ja Lastwish aina vaan: Kovasti bd!

Bee83: Mittaan lämmön n. 8-9 välillä, eli heittoa on. Sen mukaan mittaan, miten tyttö sattuu herättämään. Herätyskelloa en laita herättämään, koska sitten herää tyttökin. Eli tosiaan ei ole ihanteelliset mittausolosuhteet mulla, tuon lisäksi heittoa voi aiheuttaa muutkin seikat mulla, en jaksa luetella. Mutta olen mittaillut, että jos kuitenkin näkisi sen oviksen siitä. Viime kierrossa huomasin lämmönnousun oviksen jälkeen, silloin en vielä käyttänyt FF:ä.

).( Tänään tuli nyt nega ovistesti, kun eilen ja toissapäivänä oli plussa. Eli ihan h-hetkeä eletään. Mahassa jomotteli eilen illalla kovasti, nyt ei mitään. Eilen ja toissailtana peitto heilui viimeksi, itse mielelläni puuhailisin vielä tänäänkin, mutta hyvä kun eilen sain miehen kaadettua. En todella enää ala ruinaamaan. Täytyy riittää tältä erää tämä. Ensi kierrolla (jos tarvetta, toiv ei!) sitten puuhailut pitää keskittää paljon paremmin tähän h-hetkeen, nyt ne meni aikalailla päin prinkkalaa, tai ainakin oli tuollainen 4pv puuhailuputki, joka jälkeenpäin ajateltuna meni ihan hukkaan ja aiheutti tosiaan ongelmia sitten myöhemmin. Potkin edelleen itseäni siitä, mutta se on nyt mennyttä.

Mutta mitäs tässä muuta, kuin toiveikkaana nyt odottelemaan sitten oireiden ilmestymistä! :) Mun mielestä tämä odotteluvaihe on kuitenkin paljon kivempi, kuin tuo puuhailuvaihe, se on paljon stressaavampaa ja rankempaa ja ainakin nyt oli romantiikka siitä kaukana. Nyt saa vaan olla ja varmistella tietty välillä. Ja kehitellä niitä oireita ;)

Jännätään siis yhdessä! :) Ja minä hartaasti toivon luteaalivaiheen olevan tarpeeksi pitkä.

Seiskaseiska kp21/25-37 (viimeksi 30) yk2

(ei-ihanteelliset-mittausolosuhteet-käyrä)

Vierailija
36/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taidan siirtyillä pikku hiljaa tonne heinäkuisten puolelle, äsken testasin ja hyvin selkeä nega... Menkkoja ei kuulu, nyt kp 32/28 (?), kuitenkin siis eka kierto pillereiden jälkeen.

PALJON onnea plussanneilla ja tsemppiä vielä piinaileville!!

Vierailija
37/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös se ole plussa jos väriä edes tulee? Vai miten haalea oli? Puhalla lujaa plussatuulia myös tännekin. :)))

Minulla eilen pisti tuonne oikealle vatsaan, kohdun puolelle oletan (6 päivää oviksesta). Niinkun olisi neulalla pistänyt. :/ Ja nukkumaan mennessä oli hetken molemmilla puolilla menkkamaista jomotusta ja sitten ei taas mitään. Mitäs tämä nyt oikein on?? Voisko tuo pistäminen olla kiinnittymistä?

Toisen synnytyksen jälkeen en yhtään enää tiedä missä mennään ja mikä jomotus tarkoittaa mitäkin. No suurin piirtein kyllä, mtuta ymmärsitte varmaan mitä tarkoitin. :)

Vierailija
38/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi LASTWISH!! Saat uskoa, että täällä siskot on hengessä mukana - peukut pystyssä!!

Ja kaikille muillekin toetenkin, Eliadorille pahoittelut, mutta testihän on plussaa vasta kun menkat jää pois..?? Jos ei tätiä tule, niin toivoahan on!! bd

).( tänään tullut pientä vuotoa - tätikö se siellä kolkuttaa? Eilen oli lämmöt huipussaan 37.7! Huomenna testaan, jos ei kunnon isotäti tule sitä ennen... hui! Kiirettä pitää, täytyy mennä! MOI!

Fertiensis kp 37/?? pdo 13!

Vierailija
40/43 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta uskon, että riippuu ihan vain katsojan monitorista :)