Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^^^KESÄNUPPUJEN ma-ti vko 40^^

01.10.2007 |

Avataan pino uuden viikon kunniaksi.

Toivotaan, että tästä viikosta tulee plussa täyteinen.

Eliador kp29

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, koralli ja Cisse :(:(:(:(:(

ON: Uusi viikko, uudet kujeet. Tästä kai on sitten pääteltävä, että viikon päästä alkaa tuhruttaa, ja seuraavana päivänä tulee täti.

Toivotaan plussia alkavalle viikolle!

- bee kp 23/30 -

Vierailija
2/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna oli lämmöt pudonneet. Eipä taida olla kesänuppua tulossa meille... Yöllä näin unta, että kävelin puistossa, jossa lojui kaikkialla kuolleita tai kituvia pienenpieniä linnunpoikasia. Ihmiset kävelivät puiston läpi kiireessä ja talloivat niitä, eivätkä välittäneet yhtään. Minä katselin ja itkin.

-Annique kp 26/27-29, dpo 10, yk 7-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa taas lievästi pataan. Uutta työpaikkaa siis ettimässä tän tilalle, mitä nyt teen lähes palkatta @&¤%! Soitin just paikkaan, jota oon hakemassa, ja mulla on siihen hommaan täydellinen koulutus ja kokemus ja tieto ja taito, niin he sanoivat, ettei ajatellu ees kuttua haastatteluun, ku oon niin nuori, eikä mulla oo vielä EDES tohtorin tutkintoa. &/#%&@£$¿&%/*' ¨*^¤&#%" &¤%&#¤%&/#@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No, ei se mitään, jos käy säkä, niin seuraava paikka voi tulla hakuun jo viiden vuoden päästä, jos katon kaikki suuren Suomen maan työilmotukset.

S**tana, ku mulla on lapsia, niin käsken kyllä männä ammattikouluun heti peruskoulun jälkeen. Sit vois olla jotain mahiksia saada työtäkin! Ei ku levyseppähitsaajaks, autonasentajaks tms. &/%¤@]{[&#%&

Vierailija
4/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

prkl

Vierailija
5/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten taas maanantai. Omassa olossa ei mitään ihmeempää, ei ole edes rinnat enää arat. Lämmöt on pysyneet 36,8. En usko, että tärppäsi tässä kierrossa kun missattiin se oviskin. Eilen sattui vähän alavatsan vasemmalle puolelle, mutta mitä sitten ollutkaan. Ja oikealle kohtuun myös aamupäivällä, vai kuvittelinko vaan..? Alan jo kohta kehitellä raskausoireita.. :D

Eilen aamulla testasin huvikseen vaikka kp oli vasta 20/28. Testausajan puitteissa tuli viiva vaakasuoraan ja kontrolliviiva. Mitähän se oli? Ei ainakaan plussa. Onko Advancessa viivanpaikkaa? Kuvittelin näkeväni roskishaamun. Mutta eipä sitä taas tiedä mitä oli. Puuh... Viikonloppuun pitäis vielä jaksaa odottaa. Ei tällaisella hermoilulla kyllä plussaa tule.

Hyvää viikon alkua! =)

Vierailija
6/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin jyräämille ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon *halaa*

Oma olo on hassu, ensin oli oireita vaikka muille jakaa ja nyt ei juurikaan mitään :o

Vatsassa velloo, täti tekee tuloaan tai sitten jännitän hammaslääkäriä joka on klo 13.15

Selkääkin kyllä juilii :(

Lämpö tuli hiukan alas muttei kovasti..saas nähdä miten mun käy ..

lastwish kp19/22 yk9

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
7/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Bee! Toivottavasti tässä kierrossa tärppää, niin eiköhän se auttais kummasti fiiliksiin. Vaikka työnantaja ei saisikaan niin ajatella, niin kuitenkin miettivät että olisi riski palkata lisääntyvässä iässä oleva nuori nainen. Toisaalta sitten kun on pieniä lapsia, niin ajattelevat rekrytoidessa että " se lapsi on aina kipeänä ja nainen on sen kanssa kotona sairastamassa" . Ei oo helppoa olla nainen! Mulle muutamia vuosia sitten sanottiin työhaastattelussa " mitä sä kuvittelet voivasi meille antaa, kun sä oot niin nuori ja sulla ei oo vielä alan työkokemusta" . Miten helvetissä voi olla paljon alan työkokemusta kun on just valmistunut ja hoitanut koulunsa ensin loppuun ja sitte alkaa ettiä alan töitä... Viimeksi kun olin haastattelussa niin sanottiinkin " olen kyllä tyytyväinen sun koulutukseen ja sulla on todella vaikuttava työkokemus, että olet kyllä juuri sellainen henkilö jota olemme etsimässä" . Minut valittiin lähes 100 hakijasta. En kylläkään ottanut paikkaa vastaan, kun minut vakinaistettiin tähän nykyiseen paikkaani. Kyllä se siitä vielä joskus iloksi muuttuu, usko pois! :)

Lastwish: meinaatko että tuo pudotus ei välttämättä meinais mitään, että vois olla vielä toivoa kuitenkin? Itellä oli laskenut 0,2 astetta eilisestä ja olin heti varma että siitä on suunta vain alaspäin. Annoit pientä toivoa mullekin! :)

-Annique-

Vierailija
8/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että noin pieni pudotus meinaa vielä mitään, sitten jos alkaa menemään joka aamu vain alemmas niin tietää että ei onnistunut :)

Vierailija
9/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina tuli täti aikalailla puun takaa! Lämmöt kyllä laski aamulla, mutten silti ollut valmistautunut, että ennen puolta päivää jo täti tuli vauhdilla :/. 43 päivää kesti siis taas viime kierto! 10 päivän luteaaliaika, joten toivottavasti se kummiski riittäisi.

Aika tyhjä olo taas ja uusi yritys lähtee siis käyntiin. Nyt vaan tosiaan tuntuu, että mitäs sitä pitäisi tehdä toisin kuin viimeksi?? Varmaan enemmänkin voisi laittaa simppoja liikenteeseen ja varmaankin varmistelussa olisi parantamisen varaa... Mutta mutta... Jos syy onkin pitkässä kierrossa, niin mitenkäs tässä stressaamisen lopettaisi? Pitäisi vissiin aloittaa uusi elämä ja alkaa liikkumaan ja syömään terveellisemmin ym. ym. No, hyvin on alkanut suklaalla ja jäätelöllä ;)...

Siirrynpäs siis heinäkuisiin tästä vähitellen. PlussaOnnea kaikille lopuille kuumeilijoille! *bd* Ja hurjasti onnea plussanneille!

- Salsatar kp3/43(?) yk3

Vierailija
10/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on paljon ikäviä tipahduksia heinäkuisiin tullut.. Tsemppiä!! Laskurin mukaan perjantaina oli tärppipäivä, joten tuli koko viikonloppu puuhailtua.. toivottavasti onni kääntyisi parin viikon päästä ja tulisi vihdoinkin se kauan toivottu plussa. Tänään menen sairaalaan katsomaan ystäväni 2 päivän ikäistä pientä prinsessaa, eli vauvakuume vaan pahenee.. =)

Vierailija
11/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaa taaskaan kirjoitellut tänne. Kapalla alkaa piina ja osalla se oli päättynyt.. niin se vaan menee. Jospa se meillä kaikilla vielä jossain vaiheessa tärppäis! On tämä vaan jotenkin raskasta aikaa.. Odotetaan ovista, odotetaan plussaa, menkat tulee ja taas aletaan odotamaan ovista.. kuukaudesta toiseen. Vasta 4yk menossa mutta silti jotenkin masentavan hidas tempoista tämä homma.

Meillä siis ovis tikut käytössä tässä kuussa. saa nähdä milloin ovis tulee. Mulla on pidentynyt kierto nyt koko ajan kun pilleri kesä kuussa jäi pois. eka oli 28 nyt jo 35 :(. Eli tikuttelen jo tässä että ei menis ohi. oon päättänyt tikuttaa sitkeästi ja hartaasti niin kauan että oviksen bongaan ja sitten teemme kaikkemme jotta vaavi saataisiin alulle :). Olis kyllä niin ihanaa jo tämä olis SE kirto että tärppää. Mutta niin me kaikki varmasti toivomme!

Hyvää tärppi onnea kaikille! Ja koittakaa ja koitetaan jaksaa vaikka onkin synkkä syksy.. Mutta on ainakin tosi kaunis ruska!

Mariatar 84 kp 16/28-35

Vierailija
12/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole taas vähään aikaan kirjotellut joten pistettäs nyt omaa napaa heti kehiin:Eli kp 22 menossa,ovis laskurillahan sain hed.päivät 27.9-2.10 ja tänään aivan törkeä vatsan vihlominen ja pelkkää istuminen on epämukavaa.Siis todella pahat ovis kivut nyt kyllä.Muissa edellisissä kolmessa kierrossa jotka siis luomukiertoja pillereitten jälkeen niin on myös ollut tosi vahvat ovis kivut mutta nämä on kyllä jo tosi pahat!Siis aivan kauhea särky!Tietääkö muuten kukaan että vaikuttaako nämä kivut jotenkin hedelmällisyyteen?Itse kun söin pillereitä ennen esikoista eikä luomu menkkoja kerennyt tulla ennen tärppiä joten ei ole aikaisempia kokemuksia ovis kivuista.No täti saapuu tasan kahden viikon päästä(ainakin jokaisessa kierrossa kivuista tasan 2viikkoa) jos saapuu toivottavast ei.Elikkä tulee semmoinen 35 päivän kierto nyt sitten.Olisin kiitollinen jos joku osasis valasta asiaa....No ollaan miehen kanssa ainakin peittoa heiluteltu ahkeraan tai ainakin luulisi simppoja olevan valmiina oottamassa munasolua mutta kyllä pitää vielä tänään ja huomenna varmistella:)

No en vielä kerennyt kokonaan lukemaan tota edellistä pinoa mutta onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin riivaamille tärppi onnea heinäkuisiin!Minulla tyttö syntynyt heinäkuussa joten olis kiva saada nyt kesäkuun vauva sitten! No ei muuta kuin plussatuulia kaikille.....Ja palailen kertomaan taas kuulumisia!

Terv:Sweety kp22/32-35 ja yk2

Vierailija
13/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella ikävää kerrottavaa. Masennuin teidän jokaisen puolesta.

Bee: Voimia työnhakuun. Kurjaa tuollainen kohtelu. Itse tiedän myös että työnhaku on " karua" hommaa. Itse hain aktiivisesti vuoden töitä ja täytyy sanoa, että ei siinä itsetunto ainakaan päässyt nousemaan.

Eilen illalla oli mahakipua. Olin aivan varma, että menkat alkaa. Ihan oli samanlaista kipua. Oikein pelotti vesassa käynti. Mutta ei tätiä ole vielä näkynyt. Jokainen vessakäynti on jännitystä. Tämä on todellista piinaa..

Milloin meinaat lastwish testata? Ja kysymys, voiko raskaustestin tehdä illalla/päivällä vai onko suositeltavaa että tehdään aamupissasta?

Eliador kp29

Vierailija
14/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen vielä tänne.....tänään sain varmaankin ovisplussan....kontrolliviiva oli tumma ja kyllä siinä vieressä oli viiva vaikka aika haalea olikin....laskurin mukaan ovis olisi 3.10, mutta tohon ei ihan voi luottaa kun oli viimeksi pitkä kierto. Eikö nyt sitten pitäisi aloittaa peittojen heiluttelu ?Nyt on saatava mies petipuuhiin illalla, vaikka olisi kuinka väsynyt, niin meinaan kyllä saada tänään...muuten harmittaa ihan vietävästi kun menee ovis ohi.

Unelma08 kp 20/44 ?? yk 2

Vierailija
15/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paljon ollut plussia, mutta liian paljon tätejäkin kyllä :( Pahoittelut teille ja tsemppiä tylsään alkukiertoon. Pian se ovis sieltä taas tulee :)

Minulla kanssa on heinäkuussa syntynyt tyttö, joten kesäkuun vauva olisi oikein mukava.

Tänään on toista päivää +O-testi. Eilen illalla puuhailtiin ja rukoilen polvillani miestä, että tänään vielä touhuilisi :) Sitten tosiaan jätän rauhaan, tai tietty varmistelua edelleenkin joskus, on niin arvaamattomia nämä ovisasiat, että vaikka kuinka sen ajankohdasta olisi varma, niin se voikin tapahtua ihan muulloin.

Ihmettelen vain, kun lämmöt on jo aika korkealla ja jos tosiaan ovis on vasta tulossa. Outoa! Tänään jouduin mittaamaan eri mittarilla, kun tyttö on piilottanut toisen, jolla olen mittaillut koko kierron. On ne ihania :)

Meille on nyt tullut kerrossänky, jossa tyttö nukkuu ja saisi siis perheeseen tulla toinenkin lapsi pian :) Toinen sänky siis tyhjillään tosi pitkään vielä, mutta onpa valmiina.

Seiskaseiska kp20/25-37 (viimeksi 30)

http://www.fertilityfriend.com/home/1c7b70

Vierailija
16/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poistetukaan viisureita vaan juurihoidettiin etuhampaat ja paikattiin :)

Matkalla poikkesin ylläri ylläri apteekkiin ;D

Nyt on suu puuduksissa ja kamala nälkä :E

Vierailija
17/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-testistä.. Yleensä testeissä pitää testiviivan olla yhtä tumma tai tummempi, kuin kontrolliviiva, jotta se olisi + testi. (En ole 100% varma, onko näin kaikissa?)

Minulla oli ennen + testejä " ovishaamuja" eli vaaleita viivoja 8 päivää, nyt tosiaan toista päivää peräkkäin +. Luulin jo, ettei tummaa viivaa tulekaan ja luulin jo ovuloineeni, mutta enpä kai sitten vielä.

Mutta toki kantsii heilutella peittoja silti aina joskus :) Me kun aloitettiin päivittäin heiluttelemaan heti, kun tuli eka haamu O-testi, niin meinas mennä koko kierto plörinäksi, kun ei sitten oikeaan ovisaikaan ole meinannut enää mies jaksaa... Otin tuosta opikseni. Jotkut toki voivat puuhailla päivittäin vaikka koko kierron läpi, meille se ei sovi. Näin FF-sivuilla yhden käyrän, jossa he olivat puuhailleet 30pv pitkästä kierrosta 29pv peräkkäin. Huh! :)

Seiskaseiska

http://www.fertilityfriend.com/home/1c7b70

Vierailija
18/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vielä sinnittelen vähän aikaa joukossa! Menkat eivät ole tänäänkään alkaneet. Aamupäivällä tuli vessareissulla pyyhkäistessä kirkasta limaa, josssa oli ruskeaa tuhrua mukana, mutta siihen se sitten loppuikin. Mahaa on nipistellyt pitkin päivää, mutta ei menkkamaisesti niin kuin eilen. Odotellaan...

Rizza kp 40/38

Vierailija
19/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma: tikuttelin tässä kierrossa ekaa kertaa ovista. Ensin kahtena päivänä oli haalea viiva, joka kolmantena päivänä vahvistui plussaksi ja neljäntenä oli jo huomattavasti vaaleampi kuin edellisenä. Peittoja heiluteltiin jokaisena päivänä ja varmuuden vuoksi vielä pari päivää jälkeenkin. Minä ja FertilityFriend oltiin molemmat sitä mieltä että ovis oli juuri tuona ovisplussa-päivänä. Kyllä kannattaa pupuilu aloittaa heti kun alkaa ovista olla näkyvissä, ettei varmasti mene ohi ja että on simppoja heti odottamassa.

Seiskaseiska: kyllä sulla tuon lämpökäyrän perusteella pitäis olla ovis jo ohi. Ja limatkin on olleet jo juuri ennen lämpöjen nousua. Tutkimattomat ovat oviksen tiet. Miten ihmeessä näyttää plussaa vaikka on jo lämmöt nousseet...? No ei muuta kuin pupuilua vaan kehiin! :)

).( Takerrun vieläkin siihen että mulla on ollut selkeitä repäisykipuja ja menkkamaisia kipujakin on ilmennyt jo yli viikon ajan, vaikka niitä on yleensä vain juuri ennen tädin saapumista. Jospa ne oliskin raskausoireita, kuten mun kaverilla aikoinaan oli. Jos huomenna lämmöt jatkaa matkaansa alaspäin, niin luovun viimeisistä toivonrippeistäni. Nythän ne on laskeneet vasta 0,2 astetta.

-Annique, kp 26/27-29, dpo 10, yk 7-

Vierailija
20/43 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan menkka-olo ja kotimatkalla tuntui että jotain lorahti housuunkin (ei ollu täti)

No hätähousuna testasin ja sain taas vain kytysen haamun :E

http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/?action=view&current=…

ja harmaana:

http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/?action=view&current=…

Kaipa mäkin jo näen harhoja :(

lastwish kp19/22 yk9

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish