Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmia seksielämässä:(

30.09.2007 |

Nyt on päällä jakso, ettei seksitytä sitten yhtään! Välillä ollaan tässä sekstaitukin (n. kerran viikossa) mutta mua ei oikeesti nappais yhtään. Olenkin miettinyt voisko syy olla pillereissä? Voisko laastari, kapseli tai hormoonikierukka olla parempi seksihalujen kannalta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän nykytilanteeseen verrattuna. Ennen seksi oli ok, nykyään todella HALUAN sitä.

Vierailija
2/9 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käyttänytkään kun yhden renkaan, ja menin uusiks ehkäsyneuvolaan, mitäpä mä renkaalla tein kun harrastettiin sen kuukauden aikana ehkäpä just just kerran seksiä :). Ja käytön lopettamisen jälkeen seksiä oli entiseen malliin 3-4krt/viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain hormonittoman ehkäisyn kanssa olen halukas itseni.

kokeile jotain toista ehkäisyä ihmeessä!

Vierailija
4/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii erikseen muistaa ehkäisyä, ja todellakin haluja riittää.:) Harrastetaan about 3-4krt viikossa seksiä ja välillä masturboin myös. Mulla e-pillerit (kolme eri merkkiä kokeilin) aiheutti toistuvia hiivatulehduksia ja/tai runsaista välivuotoja. Ei todellakaan kivaa seksiä ajatellen!

N31

Vierailija
5/9 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi seksielämä lähti räjähtävään nousuun ;-) Siis halusin ihan koko ajan ja seksi oli taas kuten seurusteluaikoina ja avioliittomme alkuvuosina, mutta nyt kun on menkat jääneet kierukan takia pois kokonaan, eli kohta 5kk ei ole menkkoja ollut ,niin seksihalut on kadonneet samalla.

Ehkä täytyy sitten pyytää jotain valmistetta, millä menkat lähtee taas tulemaan, jotta halutkin nousis.

Myös mulla on alkanut yhdyntä sattua. Takaapäin ei satu niin paljon. Mutta tosiaan mä haluaisin haluta koska mä rakastan mun miestä ihan hirveesti ja sillä on niin ihana kroppakin, mutta jotenkin vaan en syty. Yleensä mä rakastan ottaa mieheltäni suihin ja suorastaan syödä hänet, mutta nyt en meinaa innostua seksistä kuin kerran - kaksi viikossa ja silloinkin aika semmoista tavallista vaan. Onhan siinä tosin noi lapsetkin ongelmana kun ei tahdo saada niitä nukkumaan ja ite on sit ihan väsy kun ne vihdoin nukkuu...

Mua häiritsee itseäni vähäinen seksi, koska meillä on yleensä ollut seksiä tosi tiuhaan ja se on ollut aivan älyttömän mahtavaa! Nyt on minun mielestäni aika tasapaksua ollut, en oikein saa siitä sitä upeinta nautintoa irti tällä hetkellä. Mies ei kyllä valita, kun itsekin on väsynyt ja tuntuu ainakin ymmärtävän että tämä on nyt tällaista tällä hetkellä...

No, kai se tästä sitten muuksi muuttuu. Kuukauden päästä olis seuraava kontrolli gynellä, niin täytynee ottaa siellä puheeksi tämä ongelma.

Vierailija
6/9 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesihän on kohdellut sinua ja lapsianne tosi huonosti. Olet itsekin ollut masentunut miehesi takia. Toivon että löydät voimia erota, ihan varmasti löydät paremman, joka kohtelee sinua hyvin:)

t. av-lainen

Vierailija
7/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin valmistautukaa siihen, että ne langanpätkät saattavat raapia terskaa todella häiritsevästi. Varmaan on tehokas ehkäisykeino, kun miehen halut vähenevät kierukan takia!

M30

Vierailija
8/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen, naisellehan sanotaan jos se kierukka satuttaa, niin sitten niitä lankoja mennään lyhentämään.

Vierailija
9/9 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olet oikeassa, että meillä ei aina ole ollut/tule olemaan helppoa, ja se ilmanmuuta vaikuttaa seksiinkin...Meillä tää elämä menee kuin vuoristorataa, ja mä olen aina ollut seksuaalisesti tosi aktiivinen alamäistä huolimatta. Sen lisäksi harrastanut omaakivaakin. Nyt ei kiinnosta sekään (mieheni on muuten erittäin ihana rakastaja), ja luulen että ongelma voisi johtua mun hormooneista tms. Tai sitten vaan olen muuttunut TODELLA kovasti. Tällä hetkellä meillä menee taas muuten kivasti, joten sitä suuremmalla syyllä tää ottaa mua pattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä