Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokenut sekä sektion että alatiesynnytyksen?

Vierailija
26.10.2008 |

Minä olen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sängystä nopeasti nouseminen tai autosta nousu oli pitkään yhtä tuskaa. Esikoista ei saanut nostaa yms. Alatiesynnytyksestä olin vaunujen kanssa kävelyllä 5 pvää synnytyksestä, tosin välilihaleikkauksen takia istuminen oli vaikeaa, mutta senkin kesti.

Kyllähän sen nyt sanoo (maalais)järkikin, että sektiosta eli massiivisesta vatsalihasten poikkileikkaamisesta toipuu hitaammin kuin luonnoll. tavasta synnyttää, johon evoluutio on muokannut naisen kroppaa tuhansia ja tuhansia vuosia. Leikkaus on aina leikkaus. Itse olisin ainakin toivunut saavani molemmat synnyttää.

Vierailija
22/23 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin ja lopulta toivoin kuolevani. Lapsi joutui teholle viikoksi ja itse en istunut kuukauteen. Henkisesti en toivu siitä koskaan.

Toinen syntyi suunnitellusti sektiolla, josta tokenin helposti ja kotiuduin kolmantena päivänä hyvinvoiva vauva kainalossa. Juoksulenkillä olin ekan kerran kun vauva oli 3viikkoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme synnytystä ja kaksi sektiota perätilan takia. Sektiot olivat kauheita kokemuksia, synnytykset ihan siedettäviä. Sektioista ja synnytyksistä toivuin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä