Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halunnut katsoa häävideoamme, tuomionne?

Vierailija
28.09.2007 |

Mieheni oli jossakin siirrättänyt videokameralla kuvatut jutut dvd:lle. Sitä filmiä ei ole koskaan katsottu ko oli joku pikkukasetti. Ylläriksi minulle oli sitte sen siirrättänyt. Ja katsoin sitä ehkä 5 min ja lähdin pois. En minä halua sitä katsoa, minähän olen elänyt sen jo monta vuotta sitte. Nyt vaan mietityttää että loukkaantuiko se vaikka ei kyllä myöntänyt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikkeessä teettänyt siirron, niin se maksaa n. 50 euroa tunnilta.

Vierailija
2/12 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies halusi ilahduttaa romanttisella eleellä ja sä et oo yhtään kiinnostunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pitää muistot muistoina. Se että ne ovat nauhalla kaikkien nähtävänä latistaa minulle päivän ainutlaatuisuutta. Siksi kielsinkin videokuvauksen häissäni.

Vierailija
4/12 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahistaa. En vaan halunnut katsoa.

Vierailija
5/12 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata kun alat vaan mököttää

Vierailija
6/12 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä romantiset jutut on meillä jo aika hyvin käsitelty. Koko sukuni naiset ovat puhutelleet minut esim kukista. Kun en niitä osaa arvostaa... ovat muuten aika kallita nekin.

ap

Vierailija
7/12 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanttinen ihminen, voisi edes arvostaa toisen elettä. Miten se sua haittaa katsoa se filmi loppuun asti? Ja sitten kiittää miestä. Voisko joskus ajatella muitakin kun itteään? Meinaan parisuhteesta pääsee vikkelästi pois jos siitä tulee vain minäsuhde.

Vierailija
8/12 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli sellainen asia. En muutenkaan tykkää muistella ja haaveilla menneestä ajasta. Eilisen muistelu on minulle jo aivan tarpeeksi muistelua. Häistä on monta vuotta. Mielummin ajattelen tulevaa.

Taidan olla raukkamainen.

ap

Vierailija
9/12 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään sellaista missä itse pönöttäisin koko ajan pääroolissa en kyllä tahtoisi katsella eikä meidän häitä onneksi kuvattukaan. Mutta siinä olen kyllä samaa mieltä muiden kanssa että olit aika tyly miehellesi.

Vierailija
10/12 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa ei voi hirveästi enää tulevaisuutta ajatella, mutta nostalgisia muistoja voi kyllä mietiskellä.

Vierailija
11/12 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos teille jotka ymmärrätte. Toivottavasti miehenikin ymmärtää. Yleensä ymmärtää kyllä, jos selitän.

Vierailija
12/12 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin se kuulostaa auttamatta hätäpäissään keksityiltä tekosyiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi