Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko vanhentunut " huomaamattasi" ?

Vierailija
28.09.2007 |

Jotenkin sitä turtuu omaan peilikuvaansa... Mutta kun tuttu otti meikäläisestä valokuvia, sitä oikein hätkähti: olenko minä tuo nahkeakasvoinen haamu?

Eikö ketään muuta ahdista rupsahtaminen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vanhentunut ihan tietoisesti

Vierailija
2/7 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvoja näytin valehtelematta 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta, vaikka sain lapset alle 25-vuotiaana. Olin turvoksissa, kamalat silmäpussit, ei mitään aikaa laittaa ja hoitaa itseäni...

Nyt olen miltei 30-vuotias, lapset kouluiässä ja minua luullaan yleensä paljon itseäni nuoremmaksi, jopa 10 vuodella vipuun menevät.

Kunnon yöunet, ihonhoito, onni & stressittömyys, riittävä seksi ja vedenjuonti. Siinä ne kauneuden salaisuudet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä väsyneenä katon, että jääkö tämä naama nyt tällaiseksi, mutta toistaiseksi on palautunut kohtuullisen siedettäväksi.

Vierailija
4/7 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yritän kovasti taistella sitä vastaan...

Vierailija
5/7 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät paremmalta kuin 10v sitten.

Vierailija
6/7 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jostain syystä, liekö viime aikojen huolet ja murheet, vanhensivat minua viime kesänä monta vuotta. olen siis vähän yli 30 v..

Vierailija
7/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saamisen yhteydessä meni muutama vuosi, ettei jaksanut oikein " sillä silmällä" katsoa peiliin. Ne oli kai juuri ne vuodet komenkympin jälkeen, kun ratkaiseva rupsahtaminen tapahtuu. Muistan sen hetken, kun peiliin katsoessa tajusin, että näytän vanhalta ja väsyneeltä.