Oletko vanhentunut " huomaamattasi" ?
Jotenkin sitä turtuu omaan peilikuvaansa... Mutta kun tuttu otti meikäläisestä valokuvia, sitä oikein hätkähti: olenko minä tuo nahkeakasvoinen haamu?
Eikö ketään muuta ahdista rupsahtaminen?
Kommentit (7)
vauvoja näytin valehtelematta 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta, vaikka sain lapset alle 25-vuotiaana. Olin turvoksissa, kamalat silmäpussit, ei mitään aikaa laittaa ja hoitaa itseäni...
Nyt olen miltei 30-vuotias, lapset kouluiässä ja minua luullaan yleensä paljon itseäni nuoremmaksi, jopa 10 vuodella vipuun menevät.
Kunnon yöunet, ihonhoito, onni & stressittömyys, riittävä seksi ja vedenjuonti. Siinä ne kauneuden salaisuudet!
Välillä väsyneenä katon, että jääkö tämä naama nyt tällaiseksi, mutta toistaiseksi on palautunut kohtuullisen siedettäväksi.
Ja yritän kovasti taistella sitä vastaan...
näyttävät paremmalta kuin 10v sitten.
mutta jostain syystä, liekö viime aikojen huolet ja murheet, vanhensivat minua viime kesänä monta vuotta. olen siis vähän yli 30 v..
Lapsen saamisen yhteydessä meni muutama vuosi, ettei jaksanut oikein " sillä silmällä" katsoa peiliin. Ne oli kai juuri ne vuodet komenkympin jälkeen, kun ratkaiseva rupsahtaminen tapahtuu. Muistan sen hetken, kun peiliin katsoessa tajusin, että näytän vanhalta ja väsyneeltä.
olen vanhentunut ihan tietoisesti