En tieda muistaako, kukaan..mutta kerroin reilu kuukausi sitten miesystavani pettaneen minua korsolaisen baaritarjoilijan kanssa... :o(
Anteeksi, tää on sekavasti kirjoitettu, koska mun ajatukset on yhä hieman sekaisin tästä kaikesta... :o(
..sain alkuviikosta kuulla, että nyt tämä muija oli posahtanut paksuksi ja että se näillä näkymin meinaa tehdä sen muksun..
Mä en tiiä, mitä mun pitäis ajatella..tällä hetkellä mun mies on taas kännäämässä kaveriensa kanssa ja tämä samainen muija on kuvioissa myös..sanoo, ettei sillä oo enää aikomustakaan olla sen kaa sillai, mutta periaatteesa mitä se olis väliä - vahinkohan on jo tapahtunut... :o( Se sanoo, ettei se rakasta sitä eikä halua olla sen kaa, vaan mun ja mun lapseni, joka ei siis ole hänen, mutta voinko mä tosiaan luottaa siihen, ettei mitään tapahdu..mä rakastan sitä miestä, mutta tää tilanne tuntuu niin mahdottomalta..
Se on ollu mulle kyllä lähes aina rehellinen eikä mulla ole pienintäkään syytä epäillä sen sanaa, mutta mua pelottaa se, et mä ja mun lapsi, joka pitää kyseistä miestä isinään, ei enää merkitäkään sille mitään, kun tää toinen muija saa synnytettyä sen uuden, oman lapsen. Vaikka se sanoo, ettei meidän merkitys vähene, niin mä en silti tiedä..mä en tiedä mitä mun pitää tehdä - mihin mun pitää uskoa.
Pahinta viel on, et mä oon sen miehen kanssa puhunu siitä, et haluan sen kanssa lapsen ja et mulla on ihan järjetön vauvakuume ollut jo puoli vuotta ja ylikin..mut mä en vaan oo tullut siitä raskaaksi..sit sen yhden riivatun kerran, kun se säätää kännissä jonkun toisen muijan kanssa, niin silloin se saa sen toisen raskaaksi, vaikka se kaiken huipuks väitti sen muijan käyneen aamulla ottamassa katumuspillerin...
Onko väärin toivoa, että se toinen nainen saa keskenmenon?? :o(
Kommentit (10)
Tuo nainen ei yksinään ole onnistunut raskautumaan, siihen on tarvittu miesystävääsi myös.
Mies on täysin holtiton ja todella epäluotettavan kuuloinen. En ymmärrä, miksi roikut tuollaisen rähjäkkeen kanssa.
Ei kai sitä omille toiveilleen mitään mahda..en mahda mitään sille, etten itse enää ilmeisesti raskaudu, enkä mahda myöskään sille, että se lapsi ja koko pettämistapaus katois..mä en mahda millekään mitään.. :o(
annas olla, jos sitä itse painuis vieraisiin, niin saletisti sitä posahtais..mutta en halua kenenkään tuntemattoman lasta, haluan mun ja mun miesystävän yhteisen lapsen, mutta se jäänee haaveeksi.. :o(
Tuollaisella kännäävällä, itsekkäällä miehellä et tee yhtään mitään. Usko nyt aikuisen puhetta, voisin olla äitisi!
Epämääräisesti kirjoitettu, korostetaan jotain Korsolaisuutta, lapsia on yhdelle jos toisellekin, niitä totutetaan uusiin isiin, muija sietää mitä vaan, kun niin rakastaa miestään ja kaikesta huolimatta haluaisi itsekin lapsen tämän ääliörentun kanssa.
Ja renttu pyörii vieläkin sen Korson ämmän kanssa, mut kiva kun ne on luvannut ap:lle, ettei ne enää pane!
Hyvä yritys, *kumartaa*
Pidä huolta omasta lapsestasi, äläkä näytä hänelle tuollaista elämisen mallia. Mies vaan pihalle.
Taidat pyöriä sellaisessa porukassa jossa kaikki tuo kertomasi on aika normaalia, mutta voin kertoa sulle, että kolme päivää dokausta, saati sitten kaksi viikkoa, EI OLE NORMAALIA!! Luulisi, että fiksu ihminen olisi vaan onnellinen, kun tuollaidsesta pääsee eroon. Ymmärrän kyllä, rttä teillä on tunteita toisianne kohtaan, mutta uskoi pois, elämäsi tulee olemaan lapsesi kanssa paljon helpompaa ilman tuollaista hulttiota! Mies ei ilmeisesti käy töissä, kun on aikaa tuollaisiin ryyppyputkiin? Sinäkö häntä elätät?Ja mitä se raskaana oleva tarjoilija tekee RYYPPY bileissä? JOs tämä ei ole provo, niin herää hyvä ihminen, ja jätä toullainen elämäntyyli taaksesi!
Asun eri paikkakunnalla ja vihaan sen juoppokavereita, mutta ei sen puoleen ne vihaa mua yhtä lailla, kun joskus mun mies haluaa olla myös mun kanssa... :( Tiedän, ettei oo järkevää roikkua tällaisessa suhteessa, mutta ei se ole helppoa myöskään irtautua... :( Se kun oikeasti on hyvä mies mulle ja mun lapselle..ja aina on ollut rehellinen..mutta en mä tiedä.. :( Ps. sille mä en todellakaan voi mitään, et tilanne sattui korsossa..provo tää ei kuitenkaan ole, vaikka moni sitä huuteleekin. Mä tosiaan rukoilen, et tää koko juttu on ollut vaan pahaa unta, mutta ei mun tuurilla..ei vittu koskaan mun tuurilla... :(
Oli tilanne mikä tahansa, niin mitään noin pahaa en kenellekään toivoisi. Sinulle ei ole tainnut itsellesi osua koskaan keskenmenoa.