Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska tuhruvuoto loppuu?!

28.09.2007 |

Kaipaisin kokemuksia tuosta tuhruttelusta alkuraskaudessa! Itselläni menossa rv 6+0 ja koko raskauden ajan on ollut enemmän tai vähemmän, tummempaa ja vaaleampaa tuhruvuotoa. Alkaa jo vähän ärsyttää tuo, kun jatkuvasti pitäisi pitää pikkuhousunsuojaa, joka taas aiheuttaa hiivaoireita! :S Nyt olen koittanut tuuletella tuota alakertaa ja pitää pikkuhousuja ilman suojaa sillä seurauksella, että edes tehokkaimmat tahranpoistajat eivät housuja tahdo puhtaiksi saada.

Koska tuon tuhruttelun voisi odottaa loppuvan?! Olemme olleet lapsettomuushoidoissa ja klinikan hoitajan mukaan sitä ei pitäisi kovin kauaa kestää, mutta eipä ainakaan vielä näy edes vähenemmisen merkkejä!

Miten siis teillä tuo asia on järjestynyt ja miten olette ratkaiseet tuon suoja-ongelman? Kaikenlaisia kokemuksia olisi kiinnostavaa lukea! :)

Killa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuhruvuotoa jo ennen kuin plussasin, ja sitä jatkui ihan viikolle 11 asti!! välillä oli tummempaa ja välillä punaisempaa, välillä oli viikko ettei ollut mitään, ja sitten tuli taas!! se on raastavaa, mutta kyllä se loppuu aikanaan!! Tuohon hiivaan sen verran, että ostapa apteekista niitä gynophiluksia, ne on maitohappobakterikapseleita, jotka laitetaan pimpsaan, ja ne auttaa, eivätkä ole " myrkkyjä" niinkuin nuo canestenit sun muut! ei tuossa meinaan oikein ilman suojaakaan voi olla, paitsi tietty kotona...

Onnellista odotusta Sinulle!!

nonuli ja justiina 27+

Vierailija
2/5 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tosin paljoa tullut eikä usein, mutta kumminkin.

Kestäiskö alapääsi paremmin flanellista kestosidettä? Esim ruohonjuuri myy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen plussatestiä tiputtelua oli n. 3 viikkoa ja testin tekemisen jälkeenkin toiset 3 viikkoa.Sitten ilmeisesti hormonitasot nousivat niin paljon että tiputtelu loppui.Meilläkin aikaisemmissa raskauksissa lapsettomuushoidot mutta tämä luomuylläri.Nyt menossa rv 15+.

Hermot meinasi kyllä välillä mennä tuon vuodon kanssa.Tsemppiä!

Vierailija
4/5 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et takuulla muista mua, mutta muistan sun juttuja kuumeilu/lapsettomuuspuolelta. Onnea tosi paljon! Ihanaa! Meillä on sit samoihin aikoihin lasketut ajat :)

Tuohon tuhruiluun en osaa sanoa mitään, paitsi että olen kuullut, että se voi jatkua monta viikkoa. Toivottavasti kuitenkin loppuisi sulla nopeasti, onhan tuo inhottavaa. Kaikkea hyvää odotukseen!

Nelliina rv 6+3

Vierailija
5/5 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko tämä sitten jossain vaiheessa helpottaisi ja täytyypä kokeilla noita antamianne vinkkejä! :)

Nelliina05: voi kiitos onnitteluista! Ihanhan tässä on hämillään, kun niin monet ovat huomanneet ja iloitsevat meidän puolesta! :) Tunnustan heti, että nikkisi ei tule heti mieleen, mutta johan tässä on kahden vuoden aikana niin monta nikkiä nähnyt, ettei mitenkään vanha voi niitä muistaakaan! ;) Kiva, kun mennään samoissa! Mä en ole vielä tälle puolelle uskaltanut pinoutua, vaan olen pysytellyt tuolla Plussanneissa Lapsettomissa, vaikka tuolla Enskoissa ja Toukotuhisijoissa käynyt vähän kurkkimassa. Katellaan ehkä sitten alkuraskauden ultran jälkeen, jos tuolla ihan oikeasti on elämää! Oliko teilläkin alulle autettu raskaus/lapsettomuustausta, kun oot l-puolella lueskellut?

Killa