Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laminaatit etuhampaisiin

Vierailija
28.09.2007 |

Onko kenelläkään kokemusta hammaslaminaateista. Minkähintaisiksi ovat tulleet suurinpiirtein (per hammas) ja miten muuten ovat kestäneet? Olen kärsinyt koko ikäni kahdesta kulmahampaasta, jotka ovat pienet ja kulmista lohjenneet palat. Olen harkinnut laminaattien laittamista, mutta olisin mielelläni kerännyt hieman mielipiteitä sitä ennen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelitko vaahteraa vai pyökkiä:=D.........kops

Vierailija
2/6 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva, että ihmiset saa reps-kohtauksia ihan mistä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ajattelitko vaahteraa vai pyökkiä:=D.........kops

Vierailija
4/6 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisiko kokemuksia hampiden etupinnalle asennettavista posliini (ei WC-pönttö) kuorista?

alkuperäinen edelleen

Vierailija
5/6 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihittelen kyllä vieläkin:) ap

Vierailija
6/6 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joka tapauksessa, laitatin nuo kuoret jo n. 9 vuotta sitten, eli hinnat on varmaan aika erilaiset nykyään. Silloin nuo maksoivat yhteensä muistaakseni n. 7000mk. Se kannattaa kyllä miettiä tarkkaan, että missä ne laitattaa... Itse laitatin ensin yhdessä hammaslääkärissä, ja ne ei pysyneet millään. Tippuivat koko ajan, tuli jo hurja stressi hampaista, kun ei uskaltanut mitään syödä, kun pelkäsi ettei laminaatti kestä. Menin sitten toiseen paikkaan, ja siellä laitettiin niitä uudelleen paikalleen sitä mukaa kun aina irtoilivat, ja siellä laitetuista ei ole kertaakaan irronnut. Eli mieluummin vaikka maksa vähän enemmän, mutta laita ne suoraan sellaisessa paikassa, joka on erikoistunut esteettiseen hammashoitoon (mielellään katsele suosituksia nettisivuilta) niin pääset monelta harmilta. Muuten kyllä suosittelen lämpimästi, ovat tosi kauniit ja luonnollisen näköiset, ei mikään luonnoton hollywood-hymy.