G: Mikä on sinun outo taitosi?
Minä saan milloin vain muotoiltua mahastani raskausmasun. Hieron pyöritellen massua ja hetken päästä raskausmasu on esillä, sopivasti laskeutunut, ei pönöttävä. Outo taito, liittynee jotenkin eteenpäin kallistuneeseen kohtuuni. Muutoin olen normipainoinen ja normimasuinen. (enkä ole raskaana)
Kommentit (35)
Tunnistan juntit joukosta välittömästi.
tapahtumissa, av-palstalla ym.
No sitten mulla on se.
Opin kaiken englanninkieleen liittyvän kerrasta. Osaan myös lukea kaikkia romaanisia kieliä varsin hyvin vaikka oikeasti osaan vain yhtä, sekä sitä englantia.
Olen hyvä väistelemään jos keskityn siihen, ja pääsen kiemurtelemaan mihin tahansa pikkurakoseen (tyyliin sohvien taakse, pöytien alle, täysinäisiin kellareihin yms).
Molemmat peukut niksahtavat 90 asteen kulmaan ulos.
Pystyn koskettamaan leukaani pään yli, eli käsi ensin ylös, sitten kurotetaan pään toiselle puolelle ja ohi ja tartutaan leukaan kiinni. Teininä lepuutin usein päätä ja kättä tässä asennossa ja näytti kuulemma ihan friikiltä :)
Vierailija:
Hyi saatana. Otan osaa.
Vierailija:
Haistan esim työkaverien menkat ja haistan jos jollain suussa tulehdus.
Vierailija:
Yllän kielellä nenääni
Vierailija:
...Pystyn koskettamaan leukaani pään yli, eli käsi ensin ylös, sitten kurotetaan pään toiselle puolelle ja ohi ja tartutaan leukaan kiinni. Teininä lepuutin usein päätä ja kättä tässä asennossa ja näytti kuulemma ihan friikiltä :)
heilutella korviani.
Vaikken valehtelisikaan;-)
minä ainakaan saa kättä pään yli ja leuasta kiinni, tai siis pään yli menee mutta ei yllä leukaan, en voisi lepuuttaa kättä niin
niin sikeästi etten herää vaikka ambulanssi ajaisi huoneen läpi pillit huutaen. Olen nukkunut jopa vaikka huoneessani oli tulipalo, heräsin vasta kun kaikki oli jo ohi (kukaan ei vaivautunut herättämään kun keskittyivät sammuttamiseen, ja kun tuli sammui eivät enää viitsineet kun vaara oli ohi)
Kaikki sormet taipuvat vähintään 90 asteen kulmaan kämmenselkään nähden, pikkusormi taipuu melkein kämmenselkään kiinni. En tiedä onko tämä kovin harvinaista, mutta ainakaan kellään kaverillani ei ole samanlaisia niveliä.
Osaan liikuttaa pelkkää pikkuvarvasta. Tämän taidon opettelin, kun pikkuveljenikin osasi ja se näytti niin hassulta.
pelkästään yhden nivelen, siis kynttä lähinnä olevan, sormi on muuten suorassa paitsi yksi nivel taitettuna. Lisäksi saan laitettua varpaat niin että pikkuvarvas on erillään muista
Vierailija:
Saan etusormista taitettua pelkästään yhden nivelen, siis kynttä lähinnä olevan, sormi on muuten suorassa paitsi yksi nivel taitettuna.
Vierailija:
Pystyn esim. diabeetikon hajusta päättelemään onko tauti hallinnassa.
ja osaan taivuttaa etusormesta, keskisormesta ja nimettömästä ylimmän nivelen
Mä saan 30cm kyrpäni pystyyn vaikka nainen olis kuinka lihava ja ruma.