Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako on ollut raskausoireena tuhruvuotoa silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa?

Vierailija
27.09.2007 |

Erityisesti, jos tuhruvuoto ei muulloin ole ollut tavallista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuhruttelua kyllä ollut muulloinkin, mutta se sitten aina muuttunut runsaammaksi. Kun olin raskaana, tuhruttelua kesti jonkin aikaa ja sitten se loppui eli kunnon menkkoja ei tullut.

Vierailija
2/5 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menkat on sellaiset " verta kuin härän kurkusta" tyyppiset. Ei mitään tuhruilua koskaan aikaisemmin.

Mietin tässä nyt sitten, että onko tämä joku " minikeskenmeno" vai joku kiinnittymisvuoto vai mikä?

Todella vähäistä tuhrua ollut eilisestä alkaen. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa tänään tai huomenna.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoa ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja eipä ole kuukautisia sen koomin näkynyt. Oli myös koko ajan sellainen olo mahassa että kuukautiset alkavat.

Vierailija
4/5 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sitä ole koskaan minään raskausOIREENA pitänyt, ennemminkin pelkäsin että jotain on vialla, vaikka ei sitte ollutkaan. Tuommonen tuhruvuoto on kyllä aika yleistä raskaana olevilla, tiedän montakin joilla on ollut, eikä ole silti ollut keskenmenoa.

Vierailija
5/5 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mistä olen varma, niin nämä ei ole minun kuukautiset. Joko siis varhainen keskenmeno tai raskaus.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme