Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on huolissani miehestäni kun olen sairastunut!!! Todella ikävä viesti tuli tänään!

Vierailija
27.09.2007 |

Ja E ihan hyvä jos luet tämän! Olen sairastunut vaikeasti ja se vie veroja arjesta. Ystäväni tänään laittoi viestin, että miten mieheni jaksaa kun oli ollut hiljaa( katsoivat 45min) lapsiamme yhdessä. Jaa-a! Mulla on tarpeeksi E miettimistä ja arjessa pysymistä, että mua ei jaksa kiinnostaa jos mun mies ei sun kanssa jutellu! Ehkä sillä ei ollut mitään sanottavaa sulle? Kotona kyllä puhutaan ja pussataan. Joten voit nukkua rauhassa, mieheni ei ole tulossa sun luokse pullakahville. Et ole hänen tyyppiään : )

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiito kaikille asialista ja asiattomista kommenteista, ketju on pysynyt ylhäällä joten E on sen havainnut. Tietää siis nyt syyn miksi en enää halua olla tekemisissä. Ystäväiä minulla on, en tarvitse selkään puukottajia.

ap

Vierailija
62/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kiito kaikille asialista ja asiattomista kommenteista, ketju on pysynyt ylhäällä joten E on sen havainnut. Tietää siis nyt syyn miksi en enää halua olla tekemisissä. Ystäväiä minulla on, en tarvitse selkään puukottajia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleme pitkään olleet huolissamme lapsistasi ja sen takia olleet sinuun yhteydessä. Meille sinusta ei ole ollut mitään " iloa" päinvastoin olet ollut taakka suvullemme. miten jätit veljeni ja hyödyit hänen rahallisudesta on oksettavaa. Olen ainoastaan helpotttunut että emme ole enää missään tekimisissä. ps. jos kuulen tai näen että lapsesi on heitteillä niin ilmoitan asiasta viranomaisille.

a

Vierailija
64/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oleme pitkään olleet huolissamme lapsistasi ja sen takia olleet sinuun yhteydessä. Meille sinusta ei ole ollut mitään " iloa" päinvastoin olet ollut taakka suvullemme. miten jätit veljeni ja hyödyit hänen rahallisudesta on oksettavaa. Olen ainoastaan helpotttunut että emme ole enää missään tekimisissä. ps. jos kuulen tai näen että lapsesi on heitteillä niin ilmoitan asiasta viranomaisille.

a

Vierailija
65/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo kertonut että olen hoidossa mutta en ole mentaalipuolella sairastunut. Vain väsynyt älykääpiöihmisin. Toisaalta sekin auttaa että olen enemmän kuin peruskoulun käynyt ja elämänkokemusta on jo aika paljon.

Joten ihan turhaan kukaan amis, pissis mamma nyt yrittää siellä saada mua loukkaantumaan mistään. Olen aikuinen ja valitsen itse itselleni sopivat ystävät. Mieheni ex-vaimo ei kuulu heihin enää (ei kuulunut avioliiton aikanakaan) enemmän olen vain yrittänyt olla tukena koska hänellä on ollut vaikeaa lasten kanssa.

ap

Vierailija
66/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on omaa sukua. autan omaa sukua johon veljeni lapset läheiseti kuuluvat! Olen heihin säännöllisesti yhtedessä, mutta kukaan ei pakota tai edes odota että olisin veljeni ex- vaimon kanssa tekemisissä. Varsinkin kun hän jätti veljeni sairaana.

Jos tämä on liian vaikeaa ymmärtää niin pahoittelen : =

ap

Vierailija
67/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Olen varmaan tyhmä,kun en ymmärtänyt viestisiäsi!?

Vierailija
68/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä olisi oikeesti ystäviä, siitä välittävä mies ja rakkaat lapset, ei se täällä roikkuisi illat pitkät haukkumassa itselleen muka merkityksetöntä veljen ex-vaimoa ja keskustelisi jollekin E:lle täällä.

Säälittävä ihminen, sairas reppana.

Vierailija
69/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut raknetavaa linjaa keskuteluun, kenenkään ylimääränen sättimin ei sitä mielestäni ole. Av:lla ei tosin voi liikaa pyytää. Enkä tullutkaan hakemaan hyväksyntää ratkaisulleni. Mielestäni tein oikein ja koska suhde ei ole ollut pitkään pitämiksen arvoinen niin se on syytä pistää silloin poikki. Rehellisyys kunniaan.

ap

Vierailija
70/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla herravarjele ole munaa sanoa tälle kauheelle E:lle suoria säveliä päin näköö? Täällä jollain typerällä nettipalstalla vihjailet ja panettelet! Aikuistu!

Vierailija
71/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa vain purkaa asiaa täällä?

Vierailija
72/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap on säiyttänyt asialinjan vaikka häntä on alatyylisesti morkattu. Voimia ap:lle ja perheelle!

Vierailija
73/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Olet nyt vähän turhan itsekäs, marttyyri-tyranni! Ihan oikeasti mene osastohoitoon! Katkeruus näkyy niin läpi... :(

Vierailija
74/74 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastatko mahdollisesti ms-tautia?

Miehelläni on tuo tauti todettu noin 15v sitten mutta on edelleen töissä ja KÄVELEE!

Me olemme saaneet kuulla myös jos jonkinlaista p#skaa ja voivottelua ja valittamista sairaudesta johtuen ja kaikki tuo taitaa johtua ihmisten tietämättömyydestä.

En ehdi nyt enempää mutta toivotan VOIMIA ap:lle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan