Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on huolissani miehestäni kun olen sairastunut!!! Todella ikävä viesti tuli tänään!

Vierailija
27.09.2007 |

Ja E ihan hyvä jos luet tämän! Olen sairastunut vaikeasti ja se vie veroja arjesta. Ystäväni tänään laittoi viestin, että miten mieheni jaksaa kun oli ollut hiljaa( katsoivat 45min) lapsiamme yhdessä. Jaa-a! Mulla on tarpeeksi E miettimistä ja arjessa pysymistä, että mua ei jaksa kiinnostaa jos mun mies ei sun kanssa jutellu! Ehkä sillä ei ollut mitään sanottavaa sulle? Kotona kyllä puhutaan ja pussataan. Joten voit nukkua rauhassa, mieheni ei ole tulossa sun luokse pullakahville. Et ole hänen tyyppiään : )

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattista enemminkin.

Vierailija
2/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi jaksaa välittää jopa miehesi hyvinvoinnista ja sinä palkitset hänet vihjailemalla että yrittää pokailla mykkää miestäsi.

Todella ihana ihminen siellä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksenkin jälkeen ollaan huolissaan miehestä miten se jaksaa kun vaimon sukuelimet on revenny tuhannen pirstaleiksi eikä yhdyntä tunnu miehestä samalta kuin ennen, nyyh.

Vierailija
4/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö nyt normaalisti olla huolissaan sen jaksamisesta JOKA ON SAIRASTUNUT?

Vierailija
5/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
6/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta myös sairastuneen omaisista... se on sitä välittämistä...

Vierailija
7/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ollaan huolissaan kaikista muista, mutta minun oletetaan jaksavan. Muiden ei tarvitse, koska heillä arjessa tarpeeksi, mutta minä jos sanon, että en nyt jaksa, saan osakseni ihmetystä ja moitteita.

Vierailija
8/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sairaus ei ole saanut sympatiaa. Oli huolissaan miehestäni. Ok, ymmärrän sen sikäli että jätti oman miehensä kun hän sairastui vaikeasti. Ajatteli kai että miehenikin jättää minut ja siitä pokaa sitten hyvän ja rikkaan miehen. Dream on! : ) ap

Vierailija
10/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä päin on kuitenkin tapana kysyä sairastuneen läheisten jaksamisia heiltä itseltään (" kuinka sinä olet jaksanut maijan sairauden?" ) eikä SILTÄ SAIRASTUNEELTA (" onko matilla nyt kaikki ihan ookoo, voi sentään kun käy sääli kun se oli niin hiljainenkin ja pitäisiköhän sille järjestää vaikka joku kiva risteilymatka kun sillä on niin vaikeaa nyt kun säkin oot ruvennu sairastamaan?" ).

Vierailija
11/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopetat vaan sen omaan napaan tuijottamisen ja kysyt vaikka itse miten miehesi jaksaa, jos kaverit ei hänen vointiaan saa kysellä.

Vierailija
12/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keen vielä hoitamaan lapsia ja laittamaan ruokaa. enkä edes oleta, että joku minun voinnista erikseen välittäisi tai kyselisi. se riittäisi, ettei syyllistäisi sairastumisestani.

Onhan se kiva olla tarpeellinen. Mutta ei niin kiva, jos ei ole edes oikeutta sairastaa rauhassa.

Vierailija
13/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut lapsien kanssa ja puhunut pitkään puhelimessa ja tämä nainen ei ollut sanakaan vaihtanut mieheni kanssa! ja mieheni ei ole kova puheen aloittamisen suhteen joten varmasti oli hiljainen 45min. Uskon sen täysin! Mutta mitään poikkeavaa ei käytöksessä varmasti ollut. Minusta viesti vaan osoitti että kokee puolison tarpeet etusijalle kun toinen sairastaa. Ehkä siksi itsekin lähti kun miehensä sairasti. ap

Vierailija
14/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei saa syyllistää sairaudestani (että aiheutan läheisilleni taakkaa). ap

Vierailija
15/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oli ollut lapsien kanssa ja puhunut pitkään puhelimessa ja tämä nainen ei ollut sanakaan vaihtanut mieheni kanssa! ja mieheni ei ole kova puheen aloittamisen suhteen joten varmasti oli hiljainen 45min. Uskon sen täysin! Mutta mitään poikkeavaa ei käytöksessä varmasti ollut. Minusta viesti vaan osoitti että kokee puolison tarpeet etusijalle kun toinen sairastaa. Ehkä siksi itsekin lähti kun miehensä sairasti. ap

Vierailija
16/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minua ei saa syyllistää sairaudestani (että aiheutan läheisilleni taakkaa). ap

Vierailija
17/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos puhun vaikeasta sairaudesta en sillä tarkoita flunssa tai allergiaa. Olettepa te älykköjä! : ) ap

Vierailija
18/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sairastumassa. Kyllä terve ihminen jaksaa edes jotain puhua, edes kohteliaisuudesta, kun tulee auttamaan perhettä.

Onkohan miehesi ihan voimissaan enää itsekään? Onko sairautesi väsyttänyt miehesikin jo ihan loppuun? Kuinka jaksatte, jos kukaan ei enää auta? Jos minä olisin ystäväsi, niin olisin entinen ystävä. En minä jaksa ystäväperhettä pystyssä pitää jos paskamaisesti kohdellaan. On sitä omassakin elämässä tekemistä vaikka (mielenterveys)sairauksia ei olisikaan.

Vierailija
19/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja jos puhun vaikeasta sairaudesta en sillä tarkoita flunssa tai allergiaa. Olettepa te älykköjä! : ) ap

Vierailija
20/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme jaa mitään yhteistä. On hyvä jos keskityt omaan elämääsi koska siinä sinulla on tekemistä. Olen huolissani lapsistasi. t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi