Kaveri on huolissani miehestäni kun olen sairastunut!!! Todella ikävä viesti tuli tänään!
Ja E ihan hyvä jos luet tämän! Olen sairastunut vaikeasti ja se vie veroja arjesta. Ystäväni tänään laittoi viestin, että miten mieheni jaksaa kun oli ollut hiljaa( katsoivat 45min) lapsiamme yhdessä. Jaa-a! Mulla on tarpeeksi E miettimistä ja arjessa pysymistä, että mua ei jaksa kiinnostaa jos mun mies ei sun kanssa jutellu! Ehkä sillä ei ollut mitään sanottavaa sulle? Kotona kyllä puhutaan ja pussataan. Joten voit nukkua rauhassa, mieheni ei ole tulossa sun luokse pullakahville. Et ole hänen tyyppiään : )
Kommentit (74)
Ja voin sanoa, että tämä oli harvinaista! Yleensä MINÄ olen auttanut heitä. Nyt en enää auta. Vaikka sukua ollaankin. Olette omillanne. ap
Vierailija:
Ja E ihan hyvä jos luet tämän! Olen sairastunut vaikeasti ja se vie veroja arjesta. Ystäväni tänään laittoi viestin, että miten mieheni jaksaa kun oli ollut hiljaa( katsoivat 45min) lapsiamme yhdessä. Jaa-a! Mulla on tarpeeksi E miettimistä ja arjessa pysymistä, että mua ei jaksa kiinnostaa jos mun mies ei sun kanssa jutellu! Ehkä sillä ei ollut mitään sanottavaa sulle? Kotona kyllä puhutaan ja pussataan. Joten voit nukkua rauhassa, mieheni ei ole tulossa sun luokse pullakahville. Et ole hänen tyyppiään : )
Niin joku läheinen mölväsee sikään kuin syyttäen, että miten mieheni voi? Kysyköön häneltä itseltään! Eilen siihen oli 45 min aikaa! Turha syyllistää minua miehenkin voinnista! Ja mies oikeasti voi hyvin, ei vaan koskaan ole tuntenut tarvetta jutustella tämän naisen kanssa. Vaikka se hänestä voi tuntua pahalta. Ei vaan kemiat natsaa. ap
siis miten voi olla vaikea hahmottaa että ap:ta riepoo kuvaamansa tilanne? sairaus (flunssakin, keliakiasta en tiedä, ja ap:lla ilmeisesti jotain astetta hankalampaa) vie voimia, ja sitten pitää vielä hankaloituneen arkensa keskellä vastailla kaverin voivotteluun, kuinka terveellä aikuisella miehellä on yhyy varmasti kamalan raskasta kun eukko vittuillakseen sairastaa.
kaveri voi soittaa miehelle jos miehen vointi kiinnostaa.
Vastasin joo, ja että mieheni tulee varmasti myös ulos. tämä oli tapaamisen idea. t. ap ja nimikirjain on A
Vierailija:
Vastasin joo, ja että mieheni tulee varmasti myös ulos. tämä oli tapaamisen idea. t. ap ja nimikirjain on A
mä olen varmaan herkkä provosoitumaan ja noin, mutta oikeesti mulla meinaa joskus lähteä järki kun seuraan tuota sun änkkäämistä :D
valitsetko jollain arpasysteemillä sen ketjun johon jäät hulluna änkkäämään vai onko niissä oikeasti jotain sua provosoivaa?
Aivan hyvin voi kysyä ilman mitään syyllistämistä miten miehesi voi.
Jos jo nyt ylireagoit noin valkavasti kuinkhan olsit pillastunut jos E olsi laittanutkin tekstivietin suoraan hänelle.
eli vain minä voin vastata kysymykseen: miten voit? ja vain mieheni kysymykseen miten voit? Sikäli kysymys on ihan ok, tottakai! mutta kohde oli väärä ja otin sen syyllistämisenä, henkilön taustat tiedostaen. ELI sen että jätti sairaan miehensä? Ja skitsoilu vastauksiin en edes vastaa, olen niiden yläpuolella. ap
Oilsit täällä huutamassa, kunka ystäväsi yrittää vikitellä miestäsi kun sinä olet sairastunut.
osoitti aitoa empatiaa. Onko kyse siitä, että sä haluat purkaa omaa pahaa oloasi ja otat aiheen suuttua ja loukkaantua tekee kaveri mitä tahansa? Musta tuntuu, että sun sairaus ei ole mikään kovin kummoinen, koska sitä et suostu useista kyselyistä huolimatta sanomaan. Pelkäätkö ihmisten asettuvan kaverin puolelle, jos sairautesi paljastuu?
kun ovat asumuserossa. minusta ihan normaalia. Ja hänellä tosiaan oli eilen aikaa jututtaa miestäni! Turhaa minua sillä on vaivata! ap
kukaan ei tee yksityiskohdilla mitään. Ja miksi ihmeessä anonyymina valehtelisin tai paisuttelisin? Ei ole kuulkaa tapana. ap
Kuitenkin tämä muu vaahtoamisesi ja kärpäsestä härkäsen kasvattelu saa sinut tuntumaan vastenmieliseltä persoonalta.
Hän ei ole mitenkään halunnut tukea minua sairauteni aikana ja jätti sukulaiseni hänen sairastuttua. Jotkut ihmiset eivät ymmärrä että sairaus voi tulla kenellä tahansa. Se on vaikeaa koko perheelle ja meillä onneksi koko perhe saa apua.
Viesti syyllisti mielestäni minua ja en olisi tuollasita viestiä kaivannut. Mutta sen saatuani tajusin, ettei meillä ole enää mitään yhteistä. Ihminen on siis veljeni entinen vaimo. Pyrin tapaamaan lapsia heidän ollessa veljelläni. Tämä ihminen saa hankkia " katseen kestäväämät" ystävät.
ap
a) jaksamista voi kysä suoraan mieheltä. Jos sitä kysyy sairastuneelta niin minusta kuulostaa ihan siltä, että haluaa taustalta syyllistää tätä miehen jaksamisesta. Tai vaikkei syyllistäisikään tarkoituksella niin kyllä sillä kerää lisää huolehtimista sille, joka jo sairastaa.
b) Kaveri olisi voinnut kysyä mieheltä suoraan siellä pihalla tai vaikka myöhemmin ohi mennen kyläillessä, jos tosiaan on huolissaan miehen jaksamisesta.
c) ap:n sairaus ei kuulu nyt asiaan. Puolen vuoden sairasloma tarkoittaa, ettei kyseessä ole nyt ihan tavallinen flunssa.
AP:lle voimia! Ikävä kyllä näitä vosuja aina löytyy, jotka juoksee vaikka kaverin miehen perässä jos vaan luulee munaa saavansa. Itse olin raskaudne loppumetreillä sairaalassa ja eräs eronnut perhetuttumme alkoi silloin soitella miehelleni, ilmoitti voivansa tulla auttamaan (missä ihmeessä, kai nyt aikuinen mies itsestään osaa huolehtia vaikka vaimo sairaalassa?), alkoi ruinata autokyytiä baariin illalla, pyysi kahville jne. Iha selvät oli merkit ilmassa, mieheni tajusi sen onneksi itsekin. Ei kaikki ystävät ole oikeita ystäviä.
Ap paljasti, että jotain on hampaankolossa tätä Ee:tä kohtaan, ja nyt sai muka hyvän syyn haukkua häntä ja laittaa välit poikki. Jos mies kerran on hiljaista tyyppiä eikä ole Ee:lle mitään puhunut, niin ehkä Ee:kään ei sen takia oleviitsinyt kysellähänen jaksamisestaan.
Ap, jos todella olet sairas niin keskity lepäämään äläkä riitelemään tyhmistä asioista.
Moni asia on alkanut puoltamaan (nittä enempää tässä mainitsematta) etten halua olla häneen yhteydessä. Lapsiin kylläkin, mutta se hoituu isän tapaamisvuoroilla.
ap
Vierailija: