Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on huolissani miehestäni kun olen sairastunut!!! Todella ikävä viesti tuli tänään!

Vierailija
27.09.2007 |

Ja E ihan hyvä jos luet tämän! Olen sairastunut vaikeasti ja se vie veroja arjesta. Ystäväni tänään laittoi viestin, että miten mieheni jaksaa kun oli ollut hiljaa( katsoivat 45min) lapsiamme yhdessä. Jaa-a! Mulla on tarpeeksi E miettimistä ja arjessa pysymistä, että mua ei jaksa kiinnostaa jos mun mies ei sun kanssa jutellu! Ehkä sillä ei ollut mitään sanottavaa sulle? Kotona kyllä puhutaan ja pussataan. Joten voit nukkua rauhassa, mieheni ei ole tulossa sun luokse pullakahville. Et ole hänen tyyppiään : )

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Emme jaa mitään yhteistä. On hyvä jos keskityt omaan elämääsi koska siinä sinulla on tekemistä. Olen huolissani lapsistasi. t. ap

Vierailija
22/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin sanoa, että tämä oli harvinaista! Yleensä MINÄ olen auttanut heitä. Nyt en enää auta. Vaikka sukua ollaankin. Olette omillanne. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja E ihan hyvä jos luet tämän! Olen sairastunut vaikeasti ja se vie veroja arjesta. Ystäväni tänään laittoi viestin, että miten mieheni jaksaa kun oli ollut hiljaa( katsoivat 45min) lapsiamme yhdessä. Jaa-a! Mulla on tarpeeksi E miettimistä ja arjessa pysymistä, että mua ei jaksa kiinnostaa jos mun mies ei sun kanssa jutellu! Ehkä sillä ei ollut mitään sanottavaa sulle? Kotona kyllä puhutaan ja pussataan. Joten voit nukkua rauhassa, mieheni ei ole tulossa sun luokse pullakahville. Et ole hänen tyyppiään : )

Vierailija
24/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joku läheinen mölväsee sikään kuin syyttäen, että miten mieheni voi? Kysyköön häneltä itseltään! Eilen siihen oli 45 min aikaa! Turha syyllistää minua miehenkin voinnista! Ja mies oikeasti voi hyvin, ei vaan koskaan ole tuntenut tarvetta jutustella tämän naisen kanssa. Vaikka se hänestä voi tuntua pahalta. Ei vaan kemiat natsaa. ap

Vierailija
25/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten voi olla vaikea hahmottaa että ap:ta riepoo kuvaamansa tilanne? sairaus (flunssakin, keliakiasta en tiedä, ja ap:lla ilmeisesti jotain astetta hankalampaa) vie voimia, ja sitten pitää vielä hankaloituneen arkensa keskellä vastailla kaverin voivotteluun, kuinka terveellä aikuisella miehellä on yhyy varmasti kamalan raskasta kun eukko vittuillakseen sairastaa.

kaveri voi soittaa miehelle jos miehen vointi kiinnostaa.

Vierailija
26/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin joo, ja että mieheni tulee varmasti myös ulos. tämä oli tapaamisen idea. t. ap ja nimikirjain on A

Vierailija
27/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vastasin joo, ja että mieheni tulee varmasti myös ulos. tämä oli tapaamisen idea. t. ap ja nimikirjain on A

Vierailija
28/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen varmaan herkkä provosoitumaan ja noin, mutta oikeesti mulla meinaa joskus lähteä järki kun seuraan tuota sun änkkäämistä :D

valitsetko jollain arpasysteemillä sen ketjun johon jäät hulluna änkkäämään vai onko niissä oikeasti jotain sua provosoivaa?

Vierailija
29/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voi kysyä ilman mitään syyllistämistä miten miehesi voi.

Jos jo nyt ylireagoit noin valkavasti kuinkhan olsit pillastunut jos E olsi laittanutkin tekstivietin suoraan hänelle.

Vierailija
30/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vain minä voin vastata kysymykseen: miten voit? ja vain mieheni kysymykseen miten voit? Sikäli kysymys on ihan ok, tottakai! mutta kohde oli väärä ja otin sen syyllistämisenä, henkilön taustat tiedostaen. ELI sen että jätti sairaan miehensä? Ja skitsoilu vastauksiin en edes vastaa, olen niiden yläpuolella. ap

Vierailija
31/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oilsit täällä huutamassa, kunka ystäväsi yrittää vikitellä miestäsi kun sinä olet sairastunut.

Vierailija
32/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitti aitoa empatiaa. Onko kyse siitä, että sä haluat purkaa omaa pahaa oloasi ja otat aiheen suuttua ja loukkaantua tekee kaveri mitä tahansa? Musta tuntuu, että sun sairaus ei ole mikään kovin kummoinen, koska sitä et suostu useista kyselyistä huolimatta sanomaan. Pelkäätkö ihmisten asettuvan kaverin puolelle, jos sairautesi paljastuu?

Vierailija
33/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat asumuserossa. minusta ihan normaalia. Ja hänellä tosiaan oli eilen aikaa jututtaa miestäni! Turhaa minua sillä on vaivata! ap

Vierailija
34/74 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei tee yksityiskohdilla mitään. Ja miksi ihmeessä anonyymina valehtelisin tai paisuttelisin? Ei ole kuulkaa tapana. ap

Vierailija
35/74 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin tämä muu vaahtoamisesi ja kärpäsestä härkäsen kasvattelu saa sinut tuntumaan vastenmieliseltä persoonalta.

Vierailija
36/74 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole mitenkään halunnut tukea minua sairauteni aikana ja jätti sukulaiseni hänen sairastuttua. Jotkut ihmiset eivät ymmärrä että sairaus voi tulla kenellä tahansa. Se on vaikeaa koko perheelle ja meillä onneksi koko perhe saa apua.

Viesti syyllisti mielestäni minua ja en olisi tuollasita viestiä kaivannut. Mutta sen saatuani tajusin, ettei meillä ole enää mitään yhteistä. Ihminen on siis veljeni entinen vaimo. Pyrin tapaamaan lapsia heidän ollessa veljelläni. Tämä ihminen saa hankkia " katseen kestäväämät" ystävät.

ap

Vierailija
37/74 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) jaksamista voi kysä suoraan mieheltä. Jos sitä kysyy sairastuneelta niin minusta kuulostaa ihan siltä, että haluaa taustalta syyllistää tätä miehen jaksamisesta. Tai vaikkei syyllistäisikään tarkoituksella niin kyllä sillä kerää lisää huolehtimista sille, joka jo sairastaa.

b) Kaveri olisi voinnut kysyä mieheltä suoraan siellä pihalla tai vaikka myöhemmin ohi mennen kyläillessä, jos tosiaan on huolissaan miehen jaksamisesta.

c) ap:n sairaus ei kuulu nyt asiaan. Puolen vuoden sairasloma tarkoittaa, ettei kyseessä ole nyt ihan tavallinen flunssa.

AP:lle voimia! Ikävä kyllä näitä vosuja aina löytyy, jotka juoksee vaikka kaverin miehen perässä jos vaan luulee munaa saavansa. Itse olin raskaudne loppumetreillä sairaalassa ja eräs eronnut perhetuttumme alkoi silloin soitella miehelleni, ilmoitti voivansa tulla auttamaan (missä ihmeessä, kai nyt aikuinen mies itsestään osaa huolehtia vaikka vaimo sairaalassa?), alkoi ruinata autokyytiä baariin illalla, pyysi kahville jne. Iha selvät oli merkit ilmassa, mieheni tajusi sen onneksi itsekin. Ei kaikki ystävät ole oikeita ystäviä.

Vierailija
38/74 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap paljasti, että jotain on hampaankolossa tätä Ee:tä kohtaan, ja nyt sai muka hyvän syyn haukkua häntä ja laittaa välit poikki. Jos mies kerran on hiljaista tyyppiä eikä ole Ee:lle mitään puhunut, niin ehkä Ee:kään ei sen takia oleviitsinyt kysellähänen jaksamisestaan.

Ap, jos todella olet sairas niin keskity lepäämään äläkä riitelemään tyhmistä asioista.

Vierailija
39/74 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia on alkanut puoltamaan (nittä enempää tässä mainitsematta) etten halua olla häneen yhteydessä. Lapsiin kylläkin, mutta se hoituu isän tapaamisvuoroilla.

ap

Vierailija
40/74 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän