Kaveri on huolissani miehestäni kun olen sairastunut!!! Todella ikävä viesti tuli tänään!
Ja E ihan hyvä jos luet tämän! Olen sairastunut vaikeasti ja se vie veroja arjesta. Ystäväni tänään laittoi viestin, että miten mieheni jaksaa kun oli ollut hiljaa( katsoivat 45min) lapsiamme yhdessä. Jaa-a! Mulla on tarpeeksi E miettimistä ja arjessa pysymistä, että mua ei jaksa kiinnostaa jos mun mies ei sun kanssa jutellu! Ehkä sillä ei ollut mitään sanottavaa sulle? Kotona kyllä puhutaan ja pussataan. Joten voit nukkua rauhassa, mieheni ei ole tulossa sun luokse pullakahville. Et ole hänen tyyppiään : )
Kommentit (74)
Kysymys on skitsofreniasta? Miehesi on todennäköisesti todella kovilla ja vielä shokissa sairastumisestasi mutta aivan varmasti miettii miten jaksaa ja mitä pitäisi tehdä.
Veljesi sisko tietää mitä on tulossa ja miten se vaikuttaa läheisiin. Mikäli sairautesi on niin vakavaa ettet itse osaa ottaa ympäristöä huomioon niin onneksi lähellä on ihmisiä jotka osaavat sen tehdä.
Selkävaivoistakin voi olla puoli vuotta sairaslomalla eikä se ole vakavaa...
ja kyllä mieheeni toki sairastumiseni vaikuttaa kuten koko perheseen (meillä on 2 lasta). Kuten jo sanoin olemme terapiassa joka soveltuu kaikille ja kaikkia autetaan. Skitsofreniasta ei ole kyse.
Sairauttani en edellen koe mielekkäänä tai tärkeänä kertoa.
ap
miehesi on? Keskitypä parisuhteeseen, mieheesi ja itsesi kuntoon saamiseen.
P.S. Anteeksi kauheesti, kun uskalsin mainita miehesi. Pitäiskö mun nyt vetää ranteet auki?
Lähinnä tämä viesti oli E:lle. Joka vara-avaimet tulen huomenna palauttamaan. En kaipaa kaltiastasi " tuttavaa" . minulla on ystäviä jotka aidosti välittää minusta ja perheestäni kokonaisuudessa.
ap
Teki paskat temput veljelleni, ja sen jälkeen minullle. ei kiinnosta naisen kanssa keskustella mitään. tätä kautta tietäää mistä on kyse.
ap
Kaikenhan pitäisi aina pyöriä sinun vaivojesi ympärillä! Muut läheiset jaksakoot miten jaksaa, ei niistä kuulu olla huolissaan, vain ja ainastaan ap-rukasta.
Oli sitten mt-sairaus, syöpä tai ihan mikä tahansa niin mitä väliä sillä teille on?
M1 lähetteellä pääset mukavasti osastolle voimia keräämään
Tuneäly on vaikea laji, sen joko haldaa tai sitten ei. Sanoin jo että sairauteni takia olemme koko perhe terapissa. Iso kiitos siitä!
ap
Minä joskus kysyn tutulta: miten teillä Martti/Maija jaksaa. Vaikka hei, kai sitä voisi sanoa että ootas, soitan sun miehelle tässä ja kysyn vointeja!!! :/
Jos ne oli 45 minsaa hissukseen ja nainen vaistoaa jotain erilaista niin kaippa ne on aikasemmin jutellu. Onko sulla miehesi kanssa suhde kunnossa kun alko pelottaan " rikkaan" miehen menettäminen?
Surullinen tapaus olet.
Vierailija:
Tuneäly on vaikea laji, sen joko haldaa tai sitten ei. Sanoin jo että sairauteni takia olemme koko perhe terapissa. Iso kiitos siitä!
ap
Olet säälittävä marisija
Tunneälyä on MINULLA liikaakin. Sillä en ymmärräkään että tekstarian minulle laitetaan jotain sellaista jonka olisi voinut kysyä siinä 45 min aikana tai sitten soittaa miehelleni ja kysyä häneltä.
Anteeksi vaan mutta itse olen 30+ ja en todellakaan ymmärrä kaikkein teidän avoituksia. minuööa ei ole itsetunnossa vikaa ainoastaan terveydessä : )
ap
Jotkut eivät voi ymmärtää sairauksia ja se on isosääli koska harvat mestä säilyy terveinä hautaan asti. Jätän asiattomat viestit omaan arvoonsa, olen niiden yläpuolella.
ap
Vierailija:
Jotkut eivät voi ymmärtää sairauksia ja se on isosääli koska harvat mestä säilyy terveinä hautaan asti. Jätän asiattomat viestit omaan arvoonsa, olen niiden yläpuolella.ap
onnellisen lapsuuden sisällöksi. Noin katkera ja pahansuopa äiti on pahaksi lapsille jo terveenäkin, saati sitten sairas puolivoimainen.
ymmärrän jotenkin mitä käyt läpi (itsekin vasta saanut vakavan, parantumattoman sairauden). Mutta älä mieti ihmisten kaikkia sanomisia ja tekemisiä. Menee ihan turhaa energiaa sellaiseen. Vaikka sairaita tässä ollaan, yritetään ajatella sitä mitä hyvää elämässä vielä on. Ei sitä mikä on menetetty, mitä ei enää voi saada. Jookos.
Ja huona äitiä tai sukulaista ette saa minusta mitenkään! Vaikka kuinka (jostain kumman syystä siihen teiiä on tarve) saa! Ihna naurattaa teidän kommentit! Tiedoksi: ette satuta enemmän nauratatte!
ap
Sitten kun kirkkaampi hetki koittaa niin kaiva tämä ketju esiin ja lue. Huomaat sitten.
Tottakai mielen ongelmat ovat myös sairauksia, ja joskus jopa vakavia sellaisia.
Tyylisi tuoda ongelma täällä av:lla esiin, kertoo että et ole mieleltäsi ihan tasapainossa.