Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äänestittekö miehenne kanssa samaa ehdokasta ?

Vierailija
26.10.2008 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai eri ehdokasta, mutta ehdottomasti samasta puolueesta ? Me äänestämme jopa eri puoluetta. Asiasta ei kuitenkaan ole mitään keskinäisiä kiistoja :)

Vierailija
2/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ilmeisesti ole omia mielipiteitä, koska joka ikinen kerta äänestää samaa kuin minäkin! Tai sitten vaan ollaan samaa mieltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kerro kenellekkään ketä minä äänestän.. Tämähän on jokaisen todella henkilökohtainen asia eikä siitä kyllä saakkaan kiistellä.. =)

Vierailija
4/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me koskaan kysellä toisiltamme, ketä äänestettiin, eikä jutella asioista etukäteen. Luulen, että mies äänestää oikeistolaista, itse äänestän vasemmistoa.

Vierailija
5/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä mitä se ei ainakaan äänestä.

Vierailija
6/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juttelemme jonkin verran puolueiden vaaliohjelmista jne. ja olemme huomanneet että samaa mieltä olemme.

No kun koulutustausta ja työtaustakin on samanlainen kummallakin (ja perhetausta) niin ei liene ihmeellistä että ajatukset menee yksiin.

Vierailija
7/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten meillä on puolue sama ja usein on ehdokaskin ollut sama.

Vierailija
8/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille ei asiasta juoruilla. Siksi kysyin, kun tiedän että jotkut eivät voisi edes seurustella ihmisen kanssa joka kannattaa eri puoluetta kuin itse. Meilläkin toinen enemmän kallellaan vasemmalle ja toinen oikealle.

t. ap, joka ei kyllä ole vielä käynyt äänestämässä, mutta menossa ollaan

Vierailija
9/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalikoneen mukaan luimme molempien ehdokkaiden mielipiteet ja ne olivat aika samansuuntaiset vaikka eri puolueesta. meilläkin miehen kanssa aivan eri koulutukset, ehkä siksi eri ehdokkaat.

Vierailija
10/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole kovin selvillä kunnalispolitiikasta, meillä on kyllä hývin samanlaiset arvot

Vierailija
11/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minua :)

Vierailija
12/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein on ollut eri puoluekin.

Vierailija
13/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on politiikasta juteltu viime aikoina ja vaalikoneita ja ehdokkaiden sivuja selattu. Meillä sopuisasti hieman eri painotukset.

Vierailija
14/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin miestä, mies naista. ; )

Vierailija
15/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin päättää itse kelle äänensä antaa. Ollaan kyllä keskusteltu ehdokkaista ja tärkeistä asioista ja linjaukset ovat samansuuntaisia. Mutta kelle äänensä menee, en tiedä enkä kysy. Vaalisalaisuus :)

Vierailija
16/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, muuten. Ainakin ennen äänestämään lähtöä juteltiin ja käytiin vaalikoneilla jne ja tää ehdokas tuntui sopivalta. En minäkään kyllä vannonut tätä äänestäväni, hetken jopa kopissa mietin paria muutakin vaihtoehtoa.

Sitähän en tiedä, muuttuiko kopissa miehen mieli.

Koskaan ennen ei olla äänestetty samaa, totta puhuen pari kertaa mies on lähtenyt äänestämään vain siksi, että saisi 'nollattua' mun antaman äänen :-) Miten lie arvot nyt asetuneet samalle suunnalle. Kunnallisvaalit tosiaan on enemmän henkilövaalit.

Vierailija
17/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekaa kertaa ehdolla kunnalsvaaleissa ja olemme paljon tehneet vaalityötä yhdessä.

Yhä enemmän olemme puhuneet kotona politiikasta koska kunnallisvaalit on todella tärkeät.

valtuustosssahan se päätetään kuinka lapsemme hoidetaa, koulun opettajien lukumäärät ym

Vierailija
18/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen äänesti.

Vierailija
19/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritetty hakea tietoa. Puolue on sama, koska kuulutaan kyseiseen puolueeseen, mutta ehdokas voi olla loppujen lopuksi erikin, valintaprosessi on vielä kesken...

Tosi vaikea muuten ollut saada järkevää tietoa ehdokkaista netin kautta, vaalisivut ovat kaikilla niin samanlaiset, ettei meinaa sivulla surffatessa edes muistaa, kenen sivua tässä lukee. Ja vaalikoneitakin on niin monta ja niistä tulee ihan eri ehdokkaita ainakin mulle ehdolle.

Yhteinen projekti siis tämä päättäjästä päättäminen, vaikeeta on kyllä ollut ja varmaan jälkeenpäin mietityttää sitten, tuliko valittua oikein. Olis pitänyt käydä livenä näkemässä ehdokkaita jossain, mutta siihen ei valitettavasti ollut aikaa. No, neljän vuoden päästä sitten viisaampana päätetään, kun on jo kokemusta tästä paikkakunnasta.

Vierailija
20/20 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta puolueesta kyllä.