Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekaa odottavat! Tutkikaa alapäätänne nyt, sillä synnytyksen jälkeen se ei ole enää ikinä sellainen kuin nyt vielä!

Vierailija
27.09.2007 |

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teistä muista, mutta kyllä mulla ainakin on oma sormi sen verran usein omassa pillussani ollut sekä ennen synnytyksiä että niiden jälkeen, että mun ei tarvi luottaa pelkästään miehen sanaan. Samalta tuntuu. Olen treenannut lihaksia aika ahkerasti, johtuneeko sitten siitä.

Vierailija
42/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla kyllä kauheasti ole muuttunut. Enkä tässä mitenkään valehtele itselleni. Repeämiä, ompelemisia tjms ei tullut. On ehkä hitusen väljempi (vielä), mutta ulkonäköön ei ole kyllä mitenkään vaikuttanut. Ihmeellistä että joku ei vain voi uskoa. Mutta näin on.

Mieheltä viimein uskaltauduin kysymään, että onko paljonkin eri tuntuista seksi kuin ennen synnytystä. Sanoi: " Itse asiassa synnytyksen jälkeen on tuntunut vähän paremmalta" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainakaan mitään itse havaittavaa muutosta. Yhtään tikkiä ei ole tarvittu synnytysten jälkeen. Minusta tämä keskustelu on ihan absurdi.

Vierailija
44/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin odotus se vasta alapäätä muuttaakin! Ainakin minulla värkki on ollut kaikissa kolmessa raskaudessa ihan erilainen kuin silloin kun ei ole raskaana, turvonnut ja pullea. Synnytysten jälkeen se on kyllä aina palannut entiselleen.

Vierailija
45/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten ottaa siitä muistoksi värikuvia, nimittäin se muuttuu vauvan myötä vihreäksi. Lisäksi siihen kasvaa piikkejä ja vilkkuvalot. Uskokaa tai älkää, tosi on.

Vierailija
46/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" timmipillut" vauhdissa..

Entäs sitten nämä, " en yhtään revennyt ja olen tosi tiukka" ?

Yhdyn niihin, jotka naureskelevat hyväuskoisuudelle. Saahan sitä uskoa itsellään käytettävänsä xs-välineitä ja olevansa tiukempi synnytyksen jälkeen kuin ennen. By all means. Ja elämä pelastuu. :D

Rauha teidän vaginoillenne.

Vierailija
47/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ei värkki räjähdä samanlaiseksi kuin itsellään. Kannattaisi tuokin tarmo suunnata esim. alapääjumppaan, niin se seksikin saattaisi taas maistua ja yleinen elämänlaatu parantua. Katkeruus pilaa värkin kuin värkin!

Terv. tyytyväinen " timmipillu"

Vierailija
48/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan TURHAA pelotella esikoistaan odottavia tällä tavalla!

Mä en enää edes muista millainen pilluni oli ulkonäöltään ennen synnytystä, tuskin kovin erilainen. Peiliä on kyllä tullut käytettyä ihan uteliaisuuttani aina. Mun täytyy sanoa että mun mielestä naisen pillu ei ylipäätään ole kovin kaunis, mutta kiva että miehet tykkää. Ja pääasia että se antaa ihania orgasmeja. Seksi on ihanaa miehen kanssa edelleen, se on pääasia, ja se että sitä on. Koskaan ei ole tarvinnut kärsiä ns. kuivia kausia muuten kuin kaksi viikkoa synnytyksestä.

t. Kolme lasta alateitse kakskymppisenä synnyttänyt

Vierailija
49/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan jossain määrin erilainen kuin ennen synnytystä (ei toiminnallisesti vaan kosmeettisesti), mutta en osaa ollenkaan sanoa oliko vanha jotenkin " nätimpi" kuin tämä nykyinen. Siellä nyt on niin poimuista ja sellaista muutenkin, että arpi sinne tai tänne ei jotenkin tunnu kovin kiinnostavalta...

Vierailija
50/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on alapäitä tullut nähtyä mm. papa-näytteitä ottaessa ja kierukan llaitossa avustaessa perhesuunnitteluneuvolassa työskennellessäni. Ei siellä mitään " tiukkapilluja" (hyi mikä sana) ollut, vaan synnyttämisen jäljet totta tosiaan näkyivät ja tuntuivat emättimen väljyytenä.

Terv. kolme lasta alakautta synnyttänyt - ja sen kyllä huomaa

Vierailija
51/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun sitä on revitty, leikattu ja ommeltu.

Lisäks mua pelottaa sikana se, että kaikki halut häviää kahdeks vuodeks synnytyksen jälkeen... ja pimpsa on kuiva ku Sahara ja kaikki sattuu ja annan miehelle vain säälistä. Ettei sen tarttis lähtee vieraisiin.

Meillä seksi ei ole koskaan ollut niin hyvää ja minä en koskaan ole ollut niin märkä, halukas ja innokas kuin näinä kahtena vuotena lapsen syntymän jälkeen. Vaikka imetin 19 kk ja väittävät että se muka kuivattaa limakalvoja. Ei kaikilla!

Onhan se toki varmaan vähän erinäköinen ja kyllähän sen eppariarvenkin tuntee. Mutta ei menoa haittaa!