Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekaa odottavat! Tutkikaa alapäätänne nyt, sillä synnytyksen jälkeen se ei ole enää ikinä sellainen kuin nyt vielä!

Vierailija
27.09.2007 |

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 2 lasta ja nätti pillu (miehen mukaan)

Vierailija
2/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä *hoilaa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten paljon muitakin asioita jotka eivät ole enää koskaan samanlaisia kuin nyt.

Kun voisikin vielä perua koko homman mutta ei! Parin kuukauden päästä meikäläinenkin sit käyttää vaippoja.

Vierailija
4/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni synnytyksen jälkeen paikat entiselleen.

Ja kun on jumpannu lihaksia, niin ehkä paikat timmimmät kun lapsia tupsahdellu. :D

Vierailija
5/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä on revitty, leikattu ja ommeltu.

Lisäks mua pelottaa sikana se, että kaikki halut häviää kahdeks vuodeks synnytyksen jälkeen... ja pimpsa on kuiva ku Sahara ja kaikki sattuu ja annan miehelle vain säälistä. Ettei sen tarttis lähtee vieraisiin.

Vierailija
6/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun sitä on revitty, leikattu ja ommeltu.

Lisäks mua pelottaa sikana se, että kaikki halut häviää kahdeks vuodeks synnytyksen jälkeen... ja pimpsa on kuiva ku Sahara ja kaikki sattuu ja annan miehelle vain säälistä. Ettei sen tarttis lähtee vieraisiin.

Ei tollasia juttuja tartte pelätä. Jokaiseen suhteeseen voi tulla kausia, jolloin seksi on vähissä. AIKUINEN mies ja nainen ei lähde vieraisiin.

Vierailija
7/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan miksikään. Pari kk tuntui vähän lortolta, mutta alapääjumppa auttaa siihen vaivaan.

Vierailija
8/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa alapäähänsä katkeroitunut lehmä siellä voi huudella mitä sattuu " miehenä" että kaikki muutkin katkeroituis.

Vierailija
9/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jouduinkin perätilan takia sektioon.

Vierailija
10/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI EI SAA??

Mulla leikattiin väliliha, lapsi ei syntynyt sittenkään, imukupilla lopulta syntyi. Ja kyllä se värkki itsessään palautui, mutta emättimen ulkosuu ei ole enää sellainen pieni ja sievä vaan se reikä näyttää isolta. Värkki ei tunnu väljältä, mutta ulkosuu on ruma. Ei siitä mihinkään pääse.

Te jotka väitätte että mitään kosmeettisiaKAAN muutoksia ei tullut, olette sitten varmaan niitä joilla synnytys oli nopea, ei leikattu, eikä tullut repeämiä.

ÄLKÄÄ SILTI USKOTELKO ETTÄ ALATIESYNNYTYS ON KAIKILLE HELPPO JA KAIKKI PYSYY ENTISELLÄÄN.

ÄRSYTTÄÄ TOLLASET JEESUSTELIJAT.

Pelotella ei tarvitse, mutta mitä jos joskus puhuttais asioista niiden oikeilla nimillä?

Vierailija
11/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jokainen puhui omasta värkistään? äläkä sä mee sanoo et KAIKILLA se muuttuu kun niin EI OLE! joillain muuttuu, joillain ei. piste.

Vierailija
12/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niitä, jotka eivät ole uskaltaneet kurkistella ;-)

Muutoksia tapahtuu. Muutoksia ei tarvitse pelätä.

Vierailija
13/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiolla synnytin.

Vierailija
14/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MIKSI EI SAA??

Mulla leikattiin väliliha, lapsi ei syntynyt sittenkään, imukupilla lopulta syntyi. Ja kyllä se värkki itsessään palautui, mutta emättimen ulkosuu ei ole enää sellainen pieni ja sievä vaan se reikä näyttää isolta. Värkki ei tunnu väljältä, mutta ulkosuu on ruma. Ei siitä mihinkään pääse.

Te jotka väitätte että mitään kosmeettisiaKAAN muutoksia ei tullut, olette sitten varmaan niitä joilla synnytys oli nopea, ei leikattu, eikä tullut repeämiä.

ÄLKÄÄ SILTI USKOTELKO ETTÄ ALATIESYNNYTYS ON KAIKILLE HELPPO JA KAIKKI PYSYY ENTISELLÄÄN.

ÄRSYTTÄÄ TOLLASET JEESUSTELIJAT.

Pelotella ei tarvitse, mutta mitä jos joskus puhuttais asioista niiden oikeilla nimillä?

Multa leikattiin väliliha ja repesin lisäksi hyvin syvältä emättimestä ja vielä persreiän puolelta män kaikki sulkijat uusiksi. Paraneminen kesti yli vuoden. Eihän se alapää ihan samalta näytä näin ulkoisesti, mutta ei sillä oikeasti ole mitään väliä. Mun mies rakastaa MUA juuri tällaisena kuin olen ja tykkää katsella mun alapäätä, kiihottuu siitä suuresti. Meil on kolme lasta ja seksielämä on vaan paremmaks menny vuosien myötä. Kyllä se on päästä kiinni, ei alapään ulkonäöstä.

Vierailija
15/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran niitä näkee työksensä.

Ei mulla muuta.

Vierailija
16/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ois voinu yhtä hyvin jättää kirjottamattakin. Ja sinänsä kyllä uskon että mies tykkää vaikka mun alapään ulkonäkö muuttuisikin, ja rakastaa mua silti (ja siksi, koska oon synnyttänyt sen miehen rakastaman lapsen).

Mutta sitä pelkään, että omat halut häviää! Ja kyllä siinä pakostikin tulee annettua säälistä, jos omat halut on vaikka pari vuotta pois (mikä on kai aika lähellä maksimiaikaa, sanokaa pliis että on!) ja pelkään että sitten " kostan" sen miehelle jollain tavalla. Vaikkei se tietenkään miehen syy ole jos en pysty nauttimaan seksistä. Ja toinen asiahan on sitten se, jos mies tosiaankin ajattelee omaksi syykseen sen etten nauti. Että hänessä on jotain vikaa...

No, eihän kaikki välttämättä mene ollenkaan niin huonosti kuin pelkään. Sen näkee sitten. :)

t. 7 vai mikä numero se oli

Vierailija
17/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on sama eikö käytössäkään huomaa eroa.

Repeämä tuli, mutta ilmeisesti emättimen sisäpuolelle.

Ei ole mieskään valittanut.

Vierailija
18/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on niin, että minä tiedän, mitä minun alapäässäni tapahtui ja ei tapahtunut. Sinä tiedät omastasi. Minun alapääni näyttää tasan samalta kuin ennen lapsia. Kyllä, synnytykseni olivat aika helppoja, ei tarvinnut leikellä (panostin toki asiaan myös itse, mutta suurin kiitos lankeaa kohtalolle). Olen pahoillani kaikkien niiden puolesta, joilla pimppa on hajoillut enemmän tai vähemmän aiheuttaen harmia ja haittaa. Älkää silti jaksako jankuttaa noita " kaikilla se muuttuu" -yleistyksiä. Kun se ei ole totta. Ei mulla muuta, kiitos!

Vierailija
19/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan muuttunut. En ole katsonutkaan. Mutta ei mies valita, kun antaa säännöllisesti. Arpi siellä tuntuu, mutta mikään ei ole muuttunut. Virtsasuihku hieman suihkumaisempi, mutta kaikki kuitenkin ennallaan. Orgasmiherkkyys on järisyttävä. Mutta silti värkki samanlainen kuin ennen synnytyksiä. Viimeisimmässä synnytyksessä ommeltiin vastakkaiselta puolelta kuin episiotomia-arpi on, mutta aivan samanlainen alapää mulla on kuin parikymppisenä. On on. Usko usko.

Ai niin. Gynekologi sanoi jälkitarkastuksessa, että kohdunsuu monisynnyttäjälle tyypillisesti hieman vielä röhelöinen. Se varmaan puhui jonkun muun kohdunsuusta, sillä minun alapääni ei muuttunut, ei.

Ap. Ihan kiva aloitus. Mua ainakin harmittaa, etten tarkemmin tutkinut alapäätäni ennen ensimmäistä synnytystä, sillä synnytysten jälkeen emättimen aukko on laajempi, arpikudosta löytyy sieltä täältä jne. Se ei silti poista sitä tosiasiaa, että kelpaan miehelleni juuri näin ja jumpat on sitten asia erikseen. Ei ole tämä pelottelua, vaan ihan kiva muistutus.

Katselkaa naiset alapäitänne. Se muuttuu kyllä, eikä välttämättä huonompaan suuntaan. :)

Vierailija
20/51 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se mitään, jos olet sinut asian kanssa.