Tuoksuvatko työkaverisi hyvältä?
Kommentit (10)
oikeastaan en edes tiedosta heidän tuoksuvan. Meillä ei käytetä hajuvesiä, joten täällä on mukavan neutraali tuoksumaailma.
ainakaan mun työhuoneessa olevat. Yksi työkaveri saattaa kyllä tuoksua hielle tai lannalle, onneksi en ole samassa työhuoneessa.
on kaikki naisia ja en kyl kauheasti heitä haistele... Mut yhdellä on aivan älyttömän ihanan hajuista teetä ja sitä tuoksua haistelen aina mielelläni kahvihuoneessa
sellaselle tunkkaselle. Sääli, kun on muuten tosi mukava ja ihan kivannäkönenkin mies. Luulen ettei saa naista ton hajuasian takia... Haju on siis aika voimakas. En tiedä onko itse tajunnut haisevansa.
Vierailija:
Aina kun käy huoneessani, tänne jää leijumaan sellainen epämääräinen ällöttävä haju. Ilmeisesti pinttynyttä hikeä, vanhaa taloa ym. ikävää.Ja sen oma huone...yöks :(
mutta meillä kävi monta vuotta sama kuriiri - ja hän tuoksi kyllä tosi hyvältä. Teki monta kerta mieli kysyä, mitä, todennäköisesti partavesi, hän käyttää.
Ihmetelin sitäkin, koska raskas amatti ja iltapäivälläkin vielä tuoksu kun aamusuihkun jälkeen.
Vierailija:
mutta meillä kävi monta vuotta sama kuriiri - ja hän tuoksi kyllä tosi hyvältä. Teki monta kerta mieli kysyä, mitä, todennäköisesti partavesi, hän käyttää.
Ihmetelin sitäkin, koska raskas amatti ja iltapäivälläkin vielä tuoksu kun aamusuihkun jälkeen.
oisko sama täälläkin? pääkaupunkiseutu
Aina kun käy huoneessani, tänne jää leijumaan sellainen epämääräinen ällöttävä haju. Ilmeisesti pinttynyttä hikeä, vanhaa taloa ym. ikävää.
Ja sen oma huone...yöks :(