Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo 7.viikko ilman seksiä;=(

Vierailija
27.09.2007 |

Ei huvita,ei mua,eikä kai oikein ukkoakaan. Mitähän pitäis tehdä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut yli vuoden ilman seksiä, tosin olosuhteiden pakosta, kun mies asuu ulkomailla. Onneksi kohta saan miehen kotiin... ;)

Vierailija
2/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa kun kummankaan ei tee mieli. Toinen on stressaantunut ja ainaisessa univelassa ja toinen hoitaa yötä päivää vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tehnyt tiukkaa, en kaivannut sitä lainkaan.

Vierailija
4/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksi onneksi mikään velvollisuus ole. Tietty ongelma silloin, jos toinen haluaa ja toinen ei, eikä pystytä ratkaisemaan.

Meidänkin perheessä hiljaiseloa, kun minä olen masentunut. Mutta yritän hoitaa itseni kuntoon!

Vierailija
5/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kukaan ei vastaa ap:n kysymykseen, mitä pitäis tehdä. Kokeilkaapas vaikka hellyysharjoituksia. Löytyvät Sexpon sivuilta. Googlaa.

Oletteko muuten lähellä toisianne? Keskustelkaa. Se lähentää. Tehkää parisuhdekartoitus, joka puolestaan löytyy Väestöliiton sivuilta.

Välillä on kaikilla seksielämässä hiljaisempia aikoja. Sitten kun saa mopon käyntiin, niin sitten voi tulla taas vilkkaampaa. Seksi lisää seksiä.

Vierailija
6/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutelkaa kropallenne miten kivaa ja ihanaa se on. Jo se että hyväilette toisia, halailette ja pussailette laukasee tilanteita.

Kroppaa tulee muistuttaa siitä... Rakastelulla tekee hyvää kropalle ja mielelle. Pysyys terveempänä ja iloisena.

Väsyneenä se rakastelu vasta kivaa onkin.

Herätelkää halujanne, paikka ja aika löytyy aina kun halut saatte kuntoon.;)

Vierailija
7/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mua huvittaisi, mutta miestä ei. En tiiä johtuuko raskaudestani vai mistä, mutta miestä aihe ei kiinnosta :( .

Vierailija
8/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori kirjotus virheet, kiireellä kirjottelen. Äikän maikat eläkää hermostuko.;)

T:9

Vierailija
9/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vielä jatkaa. Me oltu kymmenisen vuotta yhdessä ja minusta tärkeä on ollut se että pidetty seksi elämää yllä, en väitä etteikö muutkin asiat olisi parisuhteessa tärkeitä.

Rakastelulla on niin paljon positiivisia vaikutuksia ihmiseen, että koittakaa laukasta jotenkin niitä tilanteita.

Alottakaa pienestä, päättäkää vaikka ettei rakastella, että hierotte vaikka vain toisia, annatte aikaa toisille jne.

Stemppiä ap. Mene jo tänään halaamaan ukkoos kun tulee töistä.

Vierailija
10/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti vastauksistanne. menenkin heti tuonne vl:n sivuille.

Vierailija
11/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun partneri ei ole sinut itsensä kanssa, jännittää ja pohtii miltä näyttää yms. Ei kerta kaikkiaan osaa rentoutua vaikka kuin lämmittelis ja hyväilis päivät pitkät?

Miksi nähdä kerta toisensa jälkeen vaivaa (tai eihän se vaivaa ole, mutta siltä se rupee tuntumaan kun kuitenkin saa sit rakastella omaan käteensä)

T: Mies

Vierailija
12/12 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aikanaan