Oletko pillu- vai persemiehiä?
Kommentit (41)
kelpais mutta muija ei anna ku pillua. On pari kertaa antanut kokeilla mutta nyt ei anna edes sormella vähän kokeilla.
Kaunis naisellinen peppu saa syttymään
M42
Naisen kauniisti kaartuva peppu on niin kertakaikkiaan suloinen, seksikäs ja kaikkea mahdollista että nam nam.
Saada katsoa kaunislanteisen naisen keinuvaa kävelyä, ah!
Oli kyse pillun reijästä ja perseen reijästä. Minulle kelpaa molemmat.
Vierailija:
Kaunis naisellinen peppu saa syttymäänM42
Itse tykkään kyllä katsella peppua, mutta seksuaalisesti olen pillumiehiä. Vaimollani jonka kanssa olen ollut 12vuotta ollut yhdessä, niin on NIIN herkullinen posliinipillu, että paremmasta ei väliä. Peppuseksiä olemme kokeilleet ja ei sekään huono, mutta pillu on aina pillu!!!
sekä g-pisteen stimulaatio ovat mun juttuni. B-puoli ei innosta alkuunkaan..
Mutta pimppi on kyllä kuitenkin ykkönen. Ja tiukin! Pepussa tiukkaa on vaan sisäänmeno.
Avovaimolla on kanssa niin herkullinen posliinipimppi, että siitä ei voi olla tykkäämättä.
Peppupanossa kiihottaa eniten se tuhmuus ja alistamisen fiilis. Vaikka olenkin naisia kunnioittava ja hellä mies, niin peppupanossa on kiva päästää irti eläimelliset puolet ja samalla vaikka tukistaa ja läiskiä kämmenellä. Edellyttäen tietty, että nainen on samassa kiihotustilassa.
M35
niin otan kyllä pillun. Onhan se peppukin jees, mutta kyllä pillu on aina pillu.
Eikö sitä yleensä kysytä, että onko peppu- vai tissimiehiä?
Näistä valitsen pepun. Ehdottomasti. Ei se mitään jos naisella on vaikka a-kuppi kun vaan peppu on piukka.
En ole suklaaosaston miehiä. Ajatteli mitä ajatteli, pillu paras.
Persereikään paneskelijat ova sairaita. Koko kysymysenasettelu on Hanurista.
Kumpikin käy, vaimo päättää kakkosesta, haluaa joskus kun on "ollut tuhma tyttö". Silloin pitää painaa hanuriin, läpsiä persposkia ja haukkua persehuoraksi. Välillä ihan kivaa ja kiihottavaa, minunkin mielestäni.
Ulkonevat sisemmät häpyhuulet, kiitos!
Vaihtelu virkistää. Tykkään kyllä yleensä pillusta enemmän
vaimoni tykkää myös pyllysexistä. itseäni ei niinkään B-rappu kiinnosta. ihailen kyllä kaunista naisen takamusta suunnattomasti
Pillumiehiä
Perseeseenpano on homojen hommaa. M
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:38"]Ulkonevat sisemmät häpyhuulet, kiitos!
[/quote] mulllla on sellasset!!!!! Jeeeee kerranki joku tykkää =D :)))))))))))))
Ilman muuta molempia.