Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisesti naimisiin vaikka jos kaikki 3 kohtaa täytät

Vierailija
26.09.2007 |

Ikuisesti naimisiin vaikka jos kaikki 3 kohtaa täytät

Kirjoittanut: luonteesikin merkitsee 26.9.2007 klo 11.45

Jos nainen haluaa tavata minut maksullisessa paikassa niin suostun mutta en mene tapaamiseen. 2 kahvikupilliselle tulee hintaa 3euroa krt 2= 6 euroa. Siihen matkarahat 2+2 euroa=4 euroa.

Yhteensä 10 euroa. En viitsi maksaa 10 euroa treffeistä. Nainen odottaa, että mies maksaa ja vaikka ei ole pakko maksaa niin nainen on sen verran pummi liian usein, että ei anna reikää jos koittaa saada laskun 7 euroon antamalla naisen maksaa laskunsa.

7 euroakin on liikaa treffeistä.

Nainen, jos haluat oikeasti treffit niin sovi tapaaminen maksuttomaan paikkaan. Minua et pummaa vaikka kovasti yritättekin.

Seurustelen, mutta haen kauniimpaa naista, naiseni tavara taas on jotain sellaista, että haluan seurustella hänen kanssaan toistaiseksi, seuraavan naisen tavara joutuu kovaan vertailuun nykynaiseni kansa. Ihan jokainen nainen ei naamastaankaan pärjää nykyisele naiselleni vaikka hän onkin oman arvioni mukaan naama 8, pienet olemattomat " rinnat" 5, kokonaisarvosana ulkonäöstä 6,5.

Luonne taas on mukava mutta se johtuu siitä kun hän on rakastunut muhun, muuten se olisi varmaan tyly mua kohtaan tms.

Lopuksi kiitos naisille kun teitä on niin paljon ja kun jotkut teistä on hyväreikäisiä ja hyvännäköisiä. Saisinkin hyväreikäisen ja nätin omakseni.

Haluan vain että

1. reikä on kunnossa, aika tiukka niin ei kyllästy panemaan ihan heti.

2. Isohkot rinnat, C-kuppi tai pienet deet.

3. Kaunis naama

Nuo kun on ok niin olet etsimäni nainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulee vatstauksia niin ettei kaikkia lukemaan ehdi. Voi pyhä jysäys.

Vierailija
2/4 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun sulle kelpaisin niin olisin ikionnellinen. Olen kaunis ja c-kuppi löytyy. Ainoa ongelma on, etten halua naimisiin, muuten oltaisiin oltu täydellinen pari, minulla kun ei ole mitään muita vaatimuksia miehen suhteen, kuin että hän olisi minua kohtaan inhottava ja epäkunnioittava. Toivottavasti löydät jonkun joka haluaa naimisiin, jos et niin joudut ehkä tyytymään siihen 6,5 mutta hei se on sulle ihan hyvä.

syysterveisin 9,5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä täytä edes noita " kohtia" .

Vierailija
4/4 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin nainen olisi pelkkää naamaa ja tissiä ja reikää, mikää muu ei merkitse mitään!

Todella pinnallista, onneksi ei ole kysymys minun miehestäni!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä