Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenhuoneeseen lautalattia?

Vierailija
26.09.2007 |

Vanhan talon ullakkoa laitetaan lastenhuoneeksi ja mietityttää tuo lattia. Haluaisin sellaisen vanhanajan henkisen, mutta miten käytönnöllinen mahtaa olla... Kumman sinä laittaisit, valkoiseksi maalatun lautalattian vai laminaatin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten valkoinen osmo color-vaha. Mua ihmetyttää kun nykyisin kaiken pitäisi olla niin kauhean kätevää ja käytännöllistä.

Onhan lautalattia tietysti arempi kuin laminaatti, mutta puulattian lämpö,

kauneus, aitous ovat mielestäni ylivoimaisia, etenkin vahassa talossa.

Puulattia on myöskin lähes ikuinen, sitä kun voi hioa ja lakata/vahata/maalata uudestaan. Tässä pitää tietysti muistaa, että esim. vahan päälle ei voi enää myöhemmin laittaa lakkaa tai maalia.

Myöskin laminaatin huonoja puolia ovat mielestänii liukkaus ja kovan pinnan kopina. Itseasiassa, minä pidän enemmän jopa muovimatosta kuin laminaatista jalkojeni alla.

Jokainen tietysti tyylillään, mutta minä luulen, että laminaattilattia on tällainen 2000-luvun villitys, josta tullaan taas palaamaan parkettiin ja puulattioihin.

Vierailija
2/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminaatti on kylmä ja muovinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on muka kamalan liukasta, kysyy sitten maalatusta lattiasta, kaakelista tai laminaatista...

Vierailija
4/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin itse lapsi, meillä oli lautalattiat lastenhuoneissakin, enkä muista että niistä mitään ongelmia olisi ollut.

Vierailija
5/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakertaan on jo laitettu lautalattia ja mietin yläkerran makkareita myös. Ehkä se pinta hieman kuluu, mutta lautalattiassa saa mun mielestä ollakin vähän kulumia!

Vierailija
6/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkaa mielummin ja jos vaalean haluat petsi ennen lakkaa tai lakan sekaan. Lakattu lautalattia kestää leikit paremmin kuin laminaatti.