Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellaan tietoa Espoon Sunan Riimukalliosta? Rakentavat sinne luonnon siimekseen uusia taloja. Olisikohan hyva lapsiperheelle?

Vierailija
26.09.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi kiva paikka asua, en kovin helposti täältä pois muuttaisi.

Vierailija
2/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ulkkareita ja sossutapauksia. Itse etsisin asuntoa radan toiselta puolen Muuralan-Mikkelän-Kauklahden suunnasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauklahdessa ja Mikkelässä olen kyllä kuullut olevan levottomuuksia, paljon vuokrakämppiä. Siis sos. työntekijältä olen tämän kuullut. Sunan ja Tuomarilan sanoi olevan todella rauhallisia pientaloalueita joissa ei sosiaalitapauksia elä koska ei ole vuokrakasarmeja.

Vierailija
4/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä Suvelassa vaikka ihan keskellä päivää ja mieti haluatko asua siinä vieressä - oikeesti?

Vierailija
5/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on ihana kaupunki lapsiperheelle ku siel on tosi paljon leikkipuistoja

Vierailija
6/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pussinperä, joten ohiajoliikennettä ei ole, monta hyvää koulua todella lähellä (mm. moderni päiväkodin ja alakoulun yhdistelmä), keskuspuisto ovenavaisun päässä. Ankkapuisto on kiva (meidän lapset haluavat vieläkin sinne vaikka asutaan jo muualla).

3 vuotta asuttiin Sunassa ja kertaakaan en kokenut mitään haittapuolia Suvelan läheisyydestä. Mm. Tuomarila on aivan yhtä lailla Suvelan vieressä ja hyvin porukka kuuluu sielläkin viihtyvän.

Kauppaa ei alueella ole, lähin on 10 min kävelymatkan päässä Suvelan ostarilla. Junalle n. 20 min kävely. Kauniaisiin 8 min autolla (leffa, monet harrastukset).

Minäkin muuten olen kuullut nimenomaan Mikkelästä huonoja uutisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi