Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö työtä, jossa joudut jatkuvasti tekemään ylitöitä, mutta et saa korvausta ylimenevältä ajalta?

Vierailija
12.02.2026 |

Mikä ala?

Itse teen siivoustöitä. Joka päivä aika paukkuu yliajalle, varsinkin näillä talvikeleillä. Palkkaa en saa yliajalta, mutta luonne ei anna jättää paikkoja p*skaisen näköiseksi. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI ja painan pitkää päivää

Vierailija
2/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen DI ja painan pitkää päivää

😻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ylitöitä, se lukee sopparissa.

Ainoa rajoite on kun HR soittelee että pitäs taas pysyä pari viikkoa poissa työmaalta.

Vierailija
4/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan muutn olemassakaan mitään muuta työtä kuin siivoustyö, missä aikataulut on vedetty niin tiukalle, ettei  töitä kerkiä edes tekemään kunnolla? 🤔 Ap

Vierailija
5/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksityisellä puolella ravintolatyöntekijänä.

Töissä pitää olla hyvissä ajoin että voin ottaa muiden jäljiltä keittiön vastaan ja aloittaa työt viimeistään sillä kellonlyömällä kun oma työaika alkaa. Päivät venyy helposti myös toisesta päästä, sillä lopputiskit on tiskattava, roskat vietävä jos muut eivät ole niitä vieneet (yleensä ei). Ruoka- sekä kahvitauot jäävät pitämättä, sillä työnantaja on maksavinaan palkkaa ajalta jolla me olemme tekenevinämme töitä. 

Vierailija
6/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSastopäällikkö, ainakin kymmenen tuntia ylitöitä viikossa, eikä koskaan sellaista tilannetta, että en olisi saavutettavissa. Enkä saa penniäkään lisäkorvauksia.

Vierailija
7/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellei ole etukäteen sovittu ja niistä tietenkin maksetaan. Teen itsekin siivoustyötä, mutta meillä on varattu tarpeeksi aikaa liikkumiseen ja taukoihin, ja siihen siivoamiseen tietenkin. Tosin välillä päiväni venyy, jos itse haluan pitää pidemmän tauon (käydä vaikka kahvilassa kahvilla ihan rauhassa) tai nyt kun on ollut hienoja ilmoja, niin olen saattanut kävellä kilometrin parin matkan kohteelta toiselle enkä mennä bussilla nopeammin. Nämä on kuitenkin omia valintojani, eikä työnanatajan piikkiin meneviä.

t: porrassiivooja

Vierailija
8/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan muutn olemassakaan mitään muuta työtä kuin siivoustyö, missä aikataulut on vedetty niin tiukalle, ettei  töitä kerkiä edes tekemään kunnolla? 🤔 Ap

Olet surkeassa firmassa töissä. Siivousalalta löytyy paljon yrityksiä, joissa kohdellaan työntekijää arvostaen.

Vierailija
9/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes koskaan pyytänyt ylitöistä palkkaa, tai jos teet osa-aikaisena, koko työajalta?

Juuri sinun kaltaisesi mahdollistavat orjatyön, kun ei uskalleta, haluta, viitsitä, välitetä vaatia täyttä palkkaa. Oletettavasti olet nainen.

Vierailija
10/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet ylityötä ilman palkkaa, kannatat työnantajan laitonta toimintaa. Täytyy olla melkoinen alikääpiö, joka haluaa tehdä ilmaista työtä.

Vierailija
11/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet ylityötä ilman palkkaa, kannatat työnantajan laitonta toimintaa. Täytyy olla melkoinen alikääpiö, joka haluaa tehdä ilmaista työtä.

Tai sitten hän ei vain ole työtön laiska paska, pummi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan