Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmeelliseen ovistestien maailmaan...

26.09.2007 |

Päätin olla ostamatta testejä, mutta kuinkas sitten kävikään...

Olen ihan ihmeissäni; kun eilen aamulämpö 36,2 ja tänään 36,7, eilen aamulla tuli limaklöntti (ei kai tiistaina enää voi olla lauantaisista petipuuhista jäämiä?) ja kohdunnapukka on takana, pehmeä ja auki. Siis ihan ovisoireita... Viime yönä nukuin tosi huonosti ja heräilin jatkuvasti, ja näin unta, että odotan kaksosia! Tänä aamuna painontunne ja nippailuja alamahalla sekä rinnat arat. Nyt sitten tein ovistestin, jossa kaksi viivaa!!! Kontrolliviiva ehkä asteen verran tummempi kuin testiviiva...

Mutta, mutta... Kun minulla nuo kierrot on yleensä olleet 35-50 kp, ja yleisimmillään tuossa 40kp:n paikkeilla. Tänään on kp18, ja jos nyt ovuloin, niin lyhyenlainen (minulle) olis tämä kierto. Tai onhan se mahdollista, että ovulaation ja menkkojen väli on pidempi kuin 14 päivää. Eikö? Tai sitten tuo kiertojen epäsäännöllisyys johtuu PCO:sta ja se tekee myös viivan ovistestiin. Tosin PCO:ta minulla ei ole koskaan todettu, eikä aiemmissa raskauksissa ole ollu hedelmöittymisen kanssa mitään ongelmia.

Uskotaan kuitenkin, että se on ovis!!! Eilen tuli viekoteltua ukko seksihommiin, ja jospa sais tänään vielä varmisteltua... :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ovis on ollut. Mulla tikut näyttää viivoja yleensä 2 päivää, joskus jopa kolme. Sulla kertoo se lämpöjen nousukin sen että munasolu on irronnut. Yleensä lh-huipun aikana lämpö pikkasen laskee normaalilämmöstä ja sitten oviksen jälkeen nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla