Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta Tammenterhoa jäljellä?

21.05.2006 |

Hei!

Olen yksi viimeisistä jännittäjistä (toivottu la. 31.1.) ja kaipaankin päivitystä, kuinka moni muu tammenterho on vielä mukana? Osa on siirtynyt helmikuisiin ja osa onnekkaasti odotuspuolelle, mutta ketkä ovat vielä täällä?

).( Menossa kp 26/28 eikä minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan. Mites teillä muilla? Ainakin MoominMammalla pitäisi olla sama la...

Viikonloppua vietellen

A

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piinaillaan vielä. Toivottu la myös 31.1. En ole juuri palstaillut, koska oon yrittänyt pitää ajatukset jossain ihan muualla. Ekalla yrityskierrolla oli nimittäin kaikki mahdolliset oireet ja nyt päätin pitää pään kylmänä. Lieviä alavatsakipuja on ollut jo pari päivää, mutta se voi viitata myös menkkojen pikaiseen alkamiseen. En aio testata ennen oletettua alkamispäivää. Viime kierrolla niitä negatestejä tuli tehtyä tämänkin kierron edestä.

Vierailija
2/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annaliinu: täällä sitä viellä kituutellaa. Koska sä ajattelit testailla?

Jos menkat ei ala niin aion testata ke tai to. Mun kp vaihtelee 26-28. Mulla on kyllä sellainen tunne että menkat alkaa, ihan menkkamaiset oireet on. Alaselkää särkee ja vatsaa juilii ja runsasta valkovuotoa.

Onneks ei oo kauheesti aikaa ajatella näitä hommeleita nyt. Pojilla molemmilla on synttärit nyt, tai pienemmällä viime to ja isommalla huomenna, joten juhlien järjestämistä piisaa. Yhteiset juhlat pidetään mutta niitä pitää vahän porrastaa johtuen osallistujien määrästä.

Plussa tuulia kaikille :D

-MM-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaksi muuta jäljellä olevaa! :)

Tänään on kp 28/28 ja tein töiden jälkeen pikku pissalirusta testin, kun menkkoja ei näkynyt. Negahan se oli, kun näytekin oli niin onneton. Vatsassa on " tyhjä" olo aivan kuin kuukautiset alkaisivat. Mutta silti mitään ei tapahdu. Ei me taideta miehen kanssa osata tehdä lapsia...

Parempaa vauvaonnea teille! :)

A

Vierailija
4/6 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, menkat alkoivat kellon tarkkuudella juuri kp 28/28 ja tammitoiveet loppuivat siihen. Kaikki alkaa taas alusta.

Hyvää yötä!

A

Vierailija
5/6 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammenterhojen listalla. Listalla oleva toivottu la 3.1 ei tietenkään pidä paikkaansa vaan nyt toivottu la on tammi-helmikuun vaihteessa. Kp25/25-31 menossa, tänään alavatsassa aika menkkafiilis... Vielä ei mitään kuitenkaan näy, jos ei viikonloppuna tätejä ilmesty testailun aika ensiviikon ma.

++++++toivotuksin

Marlett

Vierailija
6/6 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla edelleen menkkaoireita eli täti voipi tulla vierailulle koska tahansa, nyt menossa 27/26-28.

Tärppiä edelliselle piinaillaan yhtäaikaa. Koska aiot mahd testata? mä aikaisintaan to mahd vasta viikonloppuna jus vaan aihetta:)

-MM-