Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensin kaksoset, mutta toinen hyytyi. Onko kokemuksia??

26.10.2008 |

Hei!

Onko täällä ketään kenellä olisi varhaisultrassa rv7-8 todettu kaksi sikiöpussia ja molemmissa saman kokoinen sikiö ja myöhemmin kuitenkin toinen olisi menehtynyt..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi vaan! Mulla on muutaman vuoden takainen kokemus kaksoisraskaudesta joka sitten n rv 8 muuttui ykköseksi..

En itse edes aluksi tiennyt odottavani kaksosia, en ennen kuin alkoi juilinta ja verinen vuoto kyseisellä viikolla. Menin lekuriin joka totesi ultralla että mahdollinen kaksosraskaus joista toinen on tullut pois. Verenvuotokin loppui vielä saman päivän aikana..

Myöhemmässä ultrassa muutaman viikon päästä (olin seurannassa), näkyi sitten selvä tyhjä pussi toisen vieressä.

Mitään toimenpiteitä asia ei aiheuttanut ja kaikki meni hyvin loppuun asti. Toinen näistä masussa olleista on tällä hetkellä 4-vuotias normaali reipas neiti, olenkin vain sanonut että kolmesta lapsestamme tämä nuorin on vaativin.. on pitänyt puoliaan tämän kaksoissisaruksensakin puolesta :)

onnea odotukseen!

toivoo myllerispyy (vielä kuumeilee...)

Vierailija
2/4 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verinen vuoto alkoi joskus 5 viikolla ja sit ultrassa kävi ilmi et siel olikin 2 alkiota.Sain ultraan uuden ajan viikon päähän jolloin toinen oli kuollut,verinen vuoto jatkui ja jatkui ja taas menin ultraan jonka mukaan toinen oli viel kunnos sit parin viikon päästä ultrassa totesivat myös toisen kuolleen,eli toinen meni 6 viikolla ja toinen 9 viikon alussa.Asiaan toden näköisesti vaikutti veriryhmäni joka on hylkivää laatua ja se kävi ilmi verikokeista.Ekaks yritettiin lääkkeil tyhjentää ja kun vuodot vain jatkui kk ajan niin tehtiin kaavinta.

Tälläinen tarina minun kohdallani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kanssa viikolla 9 ihan yht´äkkiä vuoto, ei kipuja. Todettiin, että kohdussa kaksi pussukkaa päällekkäin ja alempi vuotaa. Ylemmässä reipas sikiö. Täysi liikkumiskielto päälle (vessassa sai käydä) ja viikolle 16 sitä sit kesti. Pari kertaa tosi voimakas ryöpsähdys, et olin jo ihan varma, et peli on menetetty, mutta tasan laskettuna päivänä syntyi terve poika:-)

Vierailija
4/4 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viikolla 11 alkoi verensyöksy ja olinkin varma että kesken meni! En siis tuolloin tiennyt odottavani kaksosia... Ultrassa kumminkin kaikki ok, vasta myöhemmin selvisi että kaksi pussia on ja toinen tyhjä. Ja aika kauan olikin pussi ennen kun kuivui kokoon.