Kannattaako Party Lite kutsuilta ostaa MITÄÄN ?
Kommentit (23)
Vaikka on tuttu myyjä ja tuttu kutsujenpitäjä tai ihan mitä vaan, niin en osta mitään, jos en koe tarvetta tavaralle. Sama päteen kaikkiin kotikutsuihin. Eihän siinä ole kyse rohkeudesta vaan järkevyydestä. Käynhän kaupoissakin katselemassa, enkä välttämättä osta mitään, jos ei löydy mieleistä. Sama pätee kotikutsuihinkin.
Vierailija:
ja reilusti halvemmalla.Ainut syy miksi ihmiset niistä ostaa on varmaan se, ettei haluta pahoittaa tutun myyjän mieltä.
Ne läpinäkyvät tuikut on hyviä.
Olen kerran " joutunut" kyseisille kutsuille ja jotain ostaakseni ostin sen olikohan 12 kpl:een läpinäkyvien tuikkujen(votiivi?) paketin. Kalliita (olikohan 7 e), MUTTA uusiokäytettäviä:
ne on parafiinia, koska muovikuori ei kestäisi steariinin kuumuutta. Ikean tukut myös parafiinia ja istuvat käytettyihin tuikun " kuorin" täydellisesti. Olen siis käyttänyt tuota 12 kpl:een satsin kuoria jo monta vuotta.Lasinen tuikkulyhty, esim Kivi tuikku on paljon kauniimpi kun valo tulee läpi koko tuikun osalta eikä ole sitä metallikuorta estämässä alaosassa valon läpäisyä.
En minäkään yleensä tuoksukynttilöistä (esim. Pentikin) pidä.
Kaikki PL-somisteet ovat ylihintaisia, olen aina tykännyt vähän selkeämmästä tyylistä kuten kivi-tuikkulyhdyistä. Ostan noilta kutsuilta siis vain kynttilöitä, yleensä tuikkuja tai votiiveja: ne voi polttaa ihan loppuun, eivät valuta tai nokea. No, yksi iso 3-sydänkynttilä valutti tosi pahasti, ja sain uuden tilalle reklamoituani asiasta.